Ga naar inhoud

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

@Myrthe83 zou zeker even een foto opsturen naar de kliniek is wel zo fijn om hun mening even te horen. Ik mis het ook zo erg om te sporten😪 eerste periode vond ik het nog wel prima maar nu kan ik niet wachten🙊

We moeten nog even volhouden maar wat je zegt straks zijn we het zo weer vergeten en zijn we helemaal happy! Ik zal voor je duimen dat ze dicht zijn👌🏼 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Myrthe83 zou zeker even een foto opsturen naar de kliniek is wel zo fijn om hun mening even te horen. Ik mis het ook zo erg om te sporten😪 eerste periode vond ik het nog wel prima maar nu kan ik niet wachten🙊

We moeten nog even volhouden maar wat je zegt straks zijn we het zo weer vergeten en zijn we helemaal happy! Ik zal voor je duimen dat ze dicht zijn👌🏼 xxx

Thanks. Hoop het echt zo!!! Gewoon sowieso voor de littekens. Ben en beetje bang dat hoe langer het duurt ze minder mooi zullen herstellen en aan de andere kant kijk ik er zo naar uit om weer gewoon te kunnen douchen en mijn haren onder de douche te wassen in plaats van bij de keuken kraan 😅 Erg benieuwd ..morgenochtend weet ik het. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 @Myrthe83

 

joehoe meiden!!!

 

@Daniëla89 Hoe is het Meis! Heb je al de bra match made in heaven gevonden? Gaan ze nu een beetje netjes naar het zuiden toe? En lukt tillen van je kindjes?

 

ik heb gisteren weer gewoon moeten werken zonder extra hulp en gelukkig ging het goed. Vandaag na bijna zes weken eindelijk m’n grote man van vier jaar opgetild! Kon wel janken🥰 
 

ik vind m’n borsten echt een paar niet soepele knoepers hoor. Ze zitten echt muurvast op hun plek maar ze worden wel steeds een beetje zachter. Gaat denk ik oprecht maanden duren. M’n borstspieren hebben echt de strijd al een poos geleden opgegeven ze dachten okéeee mens omdat je het zo graag wilt laten we ze zakken voor je🥳

 

@Myrthe83 niet normaal jij ook al weer drie weken. De tijd gaat zo ontzettend hard!! En alweer werken pff pittig voor je. Ik snap dat zitten achter de computer echt pittig is met je armen in zo een hoek gehouden steeds. Ik hoop dat de wondjes er goed uit zien! Ik ga je foto’s spieken. Zal zaterdag m’n zes weken foto erop zetten en een van m’n vele veroveringen in de bh winkels. 
 

ik vind m’n borsten trouwens wel altijd heel erg koud! Hebben jullie dat ook? Lekker straks in de zomer om een fles wijn ertussen koel te houden😂

 

fijne dag allemaal!
 

@kverhage en @Wianna hoe gaat het met jullie 😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes yes yes!!!! Wondjes zijn dicht!! Joepie!! Zo blij. Foto's naar de kliniek gestuurd en ook zij waren erg tevreden. Ik mag weer douchen. Opgelucht! @Boon bij mij nu dus ook. Heel blij mee! 

En wat je zegt @Daniëla89 uiteindelijk komt het ook wel goed en zien ze hopelijk ook verstopt onder de plooi. 

Heel benieuwd naar je foto @Jill olivia Ook in lingerie 🤗😁 Mijn borsten zijn tot nu toe wel warm. Wat fijn dat het je lukte al helemaal zelfstandig te werken en je kind kunnen tullen. Heerlijk!!! Dat is wel een gemis he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83Wat een super nieuws dat ze dicht zijn! Ben blij voor u 😊 Geniet volop van je douche ☺️ 

 

@Jill oliviaHoever ben jij nu? Hier 3 weken po, ze zijn al beetje gezakt maar nog steeds hard. Bovenkant is wel iets zachter dan in begin. Zalig dat je je kindje van 4 eindelijk hebt kunnen oppakken. Zal deugt gedaan hebben 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! @Myrthe83 Omg wat ontzettend fijn zeg!! Whoehoe! Douchen!!! 3 liter rituals ertegen aan!👏👏👍👍👍🤪 Pff kan me voorstellen dat je dat hebt gemist! 
De littekens gaan idd in de plooi straks en het worden uiteindelijk witte streepjes al duurt dat best lang weet ik nog van de eerste keer (en m’n keizersneewond) 

 

@Boon hoi hoi!! Ik ben zaterdag alweer zes weken post operatief! Ongelofelijk hoe snel het is gegaan. Het is echt fijn om per week te ervaren hoeveel vooruitgang er te merken is in conditie en pijn etc. Hoe gaat het met jou? Jij loopt een beetje gelijk het Myrthe hè! Ben je blij met het resultaat? Heb je ook een album? 

groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 wat heerlijk voor je dat ze dicht zijn!! Ben blij voor je🎉 had je foto bekeken en wat zijn je boobs ook mooi geworden zeg,wat zal je blij zijn🤩 @Jill olivia @kverhage daar zijn jullie weer!😇 weet niet of jullie mijn topic al hadden gelezen maar ik heb ook een klein dipje gehad vond ze ineens even niet meer mooi:rolleyes: niet vanwege de maat maar omdat ze nog een weg te gaan hebben en ik gewoon geduld moet hebben,gelukkig was ik snel daarna weer blij met mijn boobs🤎 ik vind ze er steeds natuurlijker uit gaan zien en ze beginnen ook een beetje soepeler te worden. Ik wist niet dat er een limiet was qua foto's miss een idee om een collage te maken🤔 ben benieuwd hoe ze eruit zien nu bij jullie heb mijn 4 weken foto in mijn album staan ookal ben ik er dit keer iets minder trots op😅 ik zal maar gewoon geduld hebben meiden🙊 ben ook heel benieuwd hoe het met @Boon en @Whisky en @Salander gaat🤗 xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 ohhhh wat mega fijn dat je mag douchen!! Hoe was het? Heerlijk zeker🥰 Heb je foto's ook bekeken en wat zijn ze mooi, lijkt of ze al een stuk minder strak staan. Hoe voel je je nu? Kan je al wat meer en minder pijn? Knap dat je weer aan het werk bent! Gaat het al beter met je schouders?

 

@Jill olivia bij mij zitten ze ook nog muurvast hoor! Zijn wel al een stuk zachter, maar komen nog niet van hun plek 😂 ik heb verder juist warme borsten, dat ik soms even voel van oh zijn ze niet te warm, maar is dan hetzelfde als derest van mijn lijf.  Wel handig zo'n wijnkoeler in de zomer whaha. Hoe zit het eigenlijk met jouw gevoel in je borsten? En van de andere meiden hier? Mijn tepels waren vanaf het begin heel gevoelig, en ik heb eigenlijk overal wel weer gevoel maar het voelt nog een beetje onwennig allemaal. 

 

Mijn 6 weken foto's kan ik nog niet posten, even wachten tot de mods een paar foto's uit mijn album hebben verwijderd. Ik heb wel mijn bikini foto geplaatst in het topic zelf! Verder gaat hier alles rustig, buiten af en toe mijn dipje haha.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia oh 6 weken al. Fijn dat je zoveel vooruitgang ervaart 😊 Zou ik mogen mee kijken in je album? Zal je ook toevoegen voor mijn album. 
Zelf heb ik nog last van gevoelige borsten, ook branderig gevoel met momenten. Ze staan ook nog steeds hoog en hard. Kijk er naar uit dat ze soepeler worden en dalen maar zal zoals jullie nog veel geduld moeten hebben 😊

Mijn borstband begint nu wel een beetje ambetant te worden, ze zit losser en niet zo goed meer als in het begin. Vond het eerst niet erg maar nu erger ik er mij wel meer en meer aan precies. Twijfel soms ook of ik ze goed aan heb 🙄

 

@Daniëla89 Hier alles redelijk ok 😊 Zelfde als iedereen denk ik nu, wachten tot ze soepel worden en hun vorm krijgen ☺️
 Zal je ook toevoegen tot mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boon jaaa tuurlijk mag je meekijken😊 heb je toegevoegd hoor! Morgen maak ik even zes weken foto vanmorgen even snel in m’n nieuwe bikini gemaakt! Zo blij mee😊

heb bij jou gekeken maar vind ze oprecht prachtig. Heel mooi geworden. Wat zal je blij zijn. Vervelend dat je zo lang die borstband moet dragen zeg. Hoe lang moet dat nog?

 

@Daniëla89jaaa ben dr weer hoor haha!! Ben nu lekker paar dagen vrij dus tijd genoeg om te beppen en me te verheugen op foto’s van  borsten haha wie had dat gedacht😂😂 ik heb van de week weer gesport het gaat echt prima ik doe nog wel rustig aan. Maar zoals je me mischien kan inschatten ben ik dus echt een wildebras🙈 wilde al gaan skeeleren maar heb me weten in te houden. Ben nog wel 1,5 a 2 kilo zwaarder dan voor de operatie maar ja de Corona kilo’s zullen ook niet meehelpen!😂 nu even langs oma hoe toepasselijk een nieuwe bh brengen 100e 😂🙈 oma heeft het borstenforum dus niet nodig!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Boon die 2 kilo zijn je boobs waarschijnlijk:4: ik ben sinds mijn operatie ook aangekomen. Normaal sport ik altijd en nu ik dat niet kan merk ik het meteen🙊 gelukkig mag ik bijna weer sporten. Dat is wel ff een bikkel die borstband zeg! X

Ja ken het, merk het ook serieus aan mijn spieren 🙈 Ga zien om vanaf morgen lange wandelingen te doen. Ik lees op sommige plaatsen dat fietsen ook zou mogen maar denk dat dit nog niet goed is? 
Die borstband is idd nog effe doorbijten. 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meiden, ik mis het sporten ook echt!! ik ben ook nog 2 kilo zwaarder, maar daarvan inderdaad sowieso ruim 600 gram borst, haha. Dat herkennen jullie dus ook @Jill olivia, @Boonen @Daniëla89? 🙂  Ik sportte ook 3 keer per week en dagelijks probeerde ik de 10000 stappen aan te tikken. Heerlijk. Die 10000 stappen red ik soms wel weer maar dat sporten zal ik nog even moeten laten. @Jill olivia, jij deed toch ook aan krachttraining? En jij hebt dus weer gesport. Doe je dan nu alleen nog benen of langzaam ook alweer bovenlichaam? Lijkt me wel weer spannend om met je bovenlichaam te starten. En Jill, wat gaaf je foto's in bikini!! Wow!! Zo mooi. 

 

Het douchen is inderdaad zo fijn weer!! Moet er wel echt aan wennen om nu echt borsten te hebben, voelt zo anders, maar maakt me zo trots!! ❤️Het gaat ook echt goed!! Soms voel ik bij een beweging en vooral na een nacht mijn littekens even trekken, dat vind ik soms even spannend. Soort angst dat ik het opnieuw open scheur maar dat zal vast ook wel meevallen. Vond het in het begin ook wel spannend om de littekens te masseren met olie, maar ook dat begint langzaam aan te wennen. Ben echt elke dag happy-er en trotser op mijn borsten. En boon die borstband....ik ben ook zo blij als die af mag!! Beperkt me ook in mijn kledingkeuze doordat hij zo hoog zit. Bij mij zit hij ook op de aller strakste stand (wat wil zeggen dat er nog maar een kleine centimeter klittenband over elkaar heen zit). Ik draag er dus continue een topje overeen anders zie je dat losse stuk klittenband ook zitten en haal ik hem gemakkelijk los door te bewegen. Zo lukt het nog wel. 

@kverhage ook het werken afgelopen week ging veel beter. Eigenlijk ook geen last meer gehad van mijn schouder. Dat beperkte me eerst echt door een soort kramp die ik dan kreeg. Heel benieuwd naar jouw nieuwe foto!! Fijn dat het met jou nu ook zo goed weer gaat. Is je pijn nu echt weg?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 hoi hoi!!! Jaaa ik was/ben een fitness liefhebber normaliter en vind het ook echt waaardeloos dat de sportschool niet open is. Ik heb tot nu toe alleen benen getraind. Durf alleen nog niet op handen en knieën te zitten die achterwaartse kick oefeningen heb ik staand gedaan tegen een stoel. Buikspieren oefeningen gingen prima had geen last. Ik laat m’n bovenlijf nog maar ff met rust tot ik weer gewoon met lichte gewichtjes kan trainen. Ik wandel elke dag vijf kilometer in hoog tempo en heb van de week weer gefietst.  Ik draag nog wel een goede stevige sportbh erbij en helaas nog niet springen skeeleren etc. 

 

goed dat wandelen alweer zo lukt! Maakt je fit en ik denk dat het helpt bij je herstel ook. 
 

vind echt rot voor jullie die borstenband!! Wat een toestand idd met kleding uitzoeken echt geen bal aan. En zeker met het lekkere weer. 
dank je wel voor compliment van bikini! Ik heb vandaag em in de groen gekregen van m’n man bij hm. Ik raad em echt aan. Je boobs zien er echt amazing in uit. Is gewoon van hm een micro push upje zit erin beetje geribbelde stof met gouden gespen. 
 

succes weer met werken morgen! Xxx
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jill olivia zei:

@Myrthe83 hoi hoi!!! Jaaa ik was/ben een fitness liefhebber normaliter en vind het ook echt waaardeloos dat de sportschool niet open is. Ik heb tot nu toe alleen benen getraind. Durf alleen nog niet op handen en knieën te zitten die achterwaartse kick oefeningen heb ik staand gedaan tegen een stoel. Buikspieren oefeningen gingen prima had geen last. Ik laat m’n bovenlijf nog maar ff met rust tot ik weer gewoon met lichte gewichtjes kan trainen. Ik wandel elke dag vijf kilometer in hoog tempo en heb van de week weer gefietst.  Ik draag nog wel een goede stevige sportbh erbij en helaas nog niet springen skeeleren etc. 

 

goed dat wandelen alweer zo lukt! Maakt je fit en ik denk dat het helpt bij je herstel ook. 
 

vind echt rot voor jullie die borstenband!! Wat een toestand idd met kleding uitzoeken echt geen bal aan. En zeker met het lekkere weer. 
dank je wel voor compliment van bikini! Ik heb vandaag em in de groen gekregen van m’n man bij hm. Ik raad em echt aan. Je boobs zien er echt amazing in uit. Is gewoon van hm een micro push upje zit erin beetje geribbelde stof met gouden gespen. 
 

succes weer met werken morgen! Xxx
 

 

@Jill oliviamag ik jou vragen vanaf welke week jij wat krachttraining bent gaan doen?

Ik deed ook veel krachttraining en wil eigenlijk wel snel mijn benen en buik bijvoorbeeld gaan trainen. 
We hebben een vakantie geboekt. Ben stiekem wel benieuwd naar de bikini 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie @Jill olivia. Kan me voorstellen dat alleen al steunen op je armen nog spannend is. En fietsen heb jij dus ook al weer gedaan. Ik ook nog niet! Autorijden doe ik al wel weer (deed ik na 2,5 week weer). Merk daarbij wel verschil in welke auto ik neem (we hebben er 2 maar die van mijn man rijd toch echt wel fijner! 🙂 ). 

En goede tip van je bikini. 

Ik ben vanochtend voor mijn werk ook weer 5 kilometer gaan wandelen. Heerlijk! En zo heb ik toch wat stapjes binnen voor dat ik ga werken. Hopelijk vanavond ook nog een rondje. En merk ook dat ik mijn tempo weer hoger kan leggen, dat lukte me begin vorige week nog niet zo goed. Maar jij bent dus ook wel een fanatieke sporter! Balen he van de sportscholen. Ik heb wel eea thuis maar mis wel wat gewicht. Mijn man zei gisteren nog...misschien moet je maar extra gewichten bestellen en dan je abonnement stopzetten, maar dat wil ik toch niet hoor. Heerlijk apenkooien in de sportschool. 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Frukje zei:

Sportieve meiden allemaal. Knap hoor

 

ik ben van de voornemens en dan na een halfslachtige poging en een regenbuitje vergeet ik m’n voornemens weer

 

Probeer wel regelmatig te bewegen 

 

fijn dat wandelen goed gaat @Myrthe83

 

Had ik tot zo'n 4 jaar geleden ook altijd. Weet niet wat er toen veranderd is, maar sindsdien merk ik hoe fijn ik me erbij voel en voor nadien. Kon het dus ook soms juist bewust inzetten op een chagrijnige dag. Nu mis ik dat sporten dus wel. En qua lichaam heb ik de beweging ook wel nodig 🙂 Dus ook dat merk ik nu wel. haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75hoi hoi!! Ik train nu echt nog alleen met lichaamsgewicht en met bootybands dat is helaas ook puur omdat ik geen gewichtjes in huis heb. Ben een week gaan wandelen en steeds verder. Na vijf weken weer gaan fietsen en wandelen. Ik heb het op gevoel gedaan en met een goede sport bh. Hoe ver ben jij in je herstel? Ik zal je toevoegen aan m’n album kan je de bikini’s zien en m’n resultaat natuurlijk😊 heb je ook een album? Dan kijk ik graag mee leuk! 
 

@Myrthe83 ja fijn hè sporten! Ik doe het al m’n hele leven. Heb niet echt doelen ermee maar vooral echt fit zijn! Vroeger heb ik wel fanatieker gefitnesst en met voeding erbij maar ja ik houd ook van stokbroodjes en wijntjes in het weekend!🤪

 

@Frukjezag dat jij je datum hebt! Succes met het aftellen😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jill olivia zei:

@Diana75hoi  
 

@Myrthe83 ja fijn hè sporten! Ik doe het al m’n hele leven. Heb niet echt doelen ermee maar vooral echt fit zijn! Vroeger heb ik wel fanatieker gefitnesst en met voeding erbij maar ja ik houd ook van stokbroodjes en wijntjes in het weekend!🤪

 

Precies, die wijntjes, stokbroodjes, kaasjes....en ben ook nog van de chocola!! 😅 Dus dit sporten voelt dat toch ook weer als goede compensatie. 😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.