Ga naar inhoud

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, Myrthe83 zei:

Yes yes yes @Boon Wat fijn!! En wat een verlossing he dat verband er af! Geeft je sport bh ook zoveel meer steun? Ook voor jou dus balen niet douchen maar ik merk dat de dagen weer om vliegen! 😅 Wel super te horen dat je wondjes al dicht zijn. Op naar aftellen tot we ook de borstband niet meer hoeven. Sportbh vind ik niet mooi maar minder vervelend dan die band. Hoewel het wel helemaal leuk is als je straks mooie lingerie mag gaan dragen. 

 

Succes met het masseren...ook dat is best lastig nu ze nog zo hard zijn. Benieuwd naar je foto's! 

@Myrthe83ze geven goed steun. Voel eigenlijk niet zo veel verschil dan het met verband qua steun precies. Hoeveel keer moeten we masseren? Is dit 1x per dag? Vergeten vragen ☺️
Staan ze bij u ook naar buiten? Of mss lijkt mij dat nu.. 🙈

De sportbeha vind ik ook niet zo mooi. Dus tel mee af met u als we een gewone mogen kopen. Ik heb nu een D cup maar vermoedelijk wordt het een c cup. Dus zal passen worden volgende maand 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Whisky zei:

Als die 6 weken zo snel gaan als die 2 weken dan zijn we voor we het weten trots nieuwe lingerie aan het passen 😎

Hoe bevallen ze u @Whisky
Heb je ook de sportbeha bij hun gekocht? 
Ik verschoot wel dat het vanaf nu 6 weken is eer je mag sporten en heffen...Dacht vanaf nu nog 4 weken 🙄😂

 

Ik heb precies soms last aan mijn rechterkant, lijkt zenuw die gevoelig is en soms trekt via mijn borst naar boven arm. En prothese beweegt precies soms bij mij. Of mss haal ik me vanalles in mijn hoofd 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Boon zei:

Hoe bevallen ze u @Whisky
Heb je ook de sportbeha bij hun gekocht? 
Ik verschoot wel dat het vanaf nu 6 weken is eer je mag sporten en heffen...Dacht vanaf nu nog 4 weken 🙄😂

 

Ik heb precies soms last aan mijn rechterkant, lijkt zenuw die gevoelig is en soms trekt via mijn borst naar boven arm. En prothese beweegt precies soms bij mij. Of mss haal ik me vanalles in mijn hoofd 🙈

Ja ik heb 1 bh van hun genomen, heb er ook nog besteld en daar ga ik nog 1 van houden.  

 

Nu ben ik aan het twijfelen of ze zeiden 6 weken nu nog of vanaf dag 1 na operatie eigenlijk 🤔 ik ging ook van uit na 1 maand terug normaal te kunnen werken 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas @Boon en @Whisky sporten nu pas na 6 weken, dus acht weken in totaal.... Dat mis ik ook echt hoor.

Boon, ik heb sinds ook last van zenuwprikkels, zo lijkt het. Soort korte steekjes/ prikjes. Voelt dat voor jou ook zo of echt pijn?

Herkennen jullie ook dat je wat laat van je schouders krijgt? Ik best flink. Mogelijk doordat ik toch wat aan het zoeken ben in houding...rechtop lopen, schouders laag. Daar heb ik eigenlijk momenteel het meeste last van.

 

Vandaag terug aan het werk gegaan. Probeer veel af te wisselen in houding; zitten (typen/ lezen),  lopen (ondertussen bellen en overleggen) en dan weer even rusten. 

 

Fijn hoor Whisky en boon dat jullie wondjes zo goed geheeld zijn! Op naar mooie bikini borsten!! 😁

En boon qua bh had ik van de kliniek en b/c 75 gekregen. Nu zelf van de hunkemoller thuis gepast en kom uit op een 80D en 80E. 😅 Zitten echt goed strak en fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Myrthe83 zei:

Helaas @Boon en @Whisky sporten nu pas na 6 weken, dus acht weken in totaal.... Dat mis ik ook echt hoor.

Boon, ik heb sinds ook last van zenuwprikkels, zo lijkt het. Soort korte steekjes/ prikjes. Voelt dat voor jou ook zo of echt pijn?

Herkennen jullie ook dat je wat laat van je schouders krijgt? Ik best flink. Mogelijk doordat ik toch wat aan het zoeken ben in houding...rechtop lopen, schouders laag. Daar heb ik eigenlijk momenteel het meeste last van.

 

Vandaag terug aan het werk gegaan. Probeer veel af te wisselen in houding; zitten (typen/ lezen),  lopen (ondertussen bellen en overleggen) en dan weer even rusten. 

 

Fijn hoor Whisky en boon dat jullie wondjes zo goed geheeld zijn! Op naar mooie bikini borsten!! 😁

En boon qua bh had ik van de kliniek en b/c 75 gekregen. Nu zelf van de hunkemoller thuis gepast en kom uit op een 80D en 80E. 😅 Zitten echt goed strak en fijn. 

@Myrthe83 Hier ook licht last van zenuwpijn in mijn rechter borst. Lijkt dat soms de prothese erop drukt bij bepaalde beweging en dan straalt dit uit naar mijn rechter arm via onderkant. Gelukkig niet heel de tijd... Wel beetje onzeker hierdoor. Hopelijk gaat dit beter als ze dalen... 

Staan jouw borsten ook zo gek in je sportbeha? Lijken naar buiten te gaan volgens mij 😊 staan nog redelijk langs zijkant.
Zelf heb ik er 2 gekocht van Anita bij bbc. Heb ook nog wat redelijk vocht in mijn borsten blijkbaar dus hopelijk gaat de bh nog 6 weken goed zitten en worden ze niet te groot... 

 

Aan mijn schouders zelf heb ik momenteel geen last. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 Ik kan je album dan niet bekijken denk ik! Fijn dat het verder allemaal goed gaat. Ik heb ook lang last gehad van mijn schouders, ik liep enorm voor over omdat het anders heel erg trok aan mijn spieren. Gaat nu steeds beter, loop bijna weer helemaal rechtop maar ik heb best wel lang pijn gehad, dus duurt wat langer voor ik weer helemaal recht op sta denk ik. Ik ga nu langzaam aan een beetje kantelen in bed, maar heb heel lang op mij rug gelegen en een beetje overeind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 ik heb met veel aandacht je verslagen gelezen. ik ben zelf vorige week op consult bij dr. Verdonck geweest, zijn voorstel was om voor 315 cc Motiva progressive+te gaan (als ik het forum zie, dan denk ik dat hij dit het liefst plaatst.). Ik ben een 170 en 61 kg, dus mss toch vergelijkbaar met u. Mijn huidige maat is een 75A. 

Ik ben wel benieuwd naar uw resultaat, want zoals iedereen, is er twijfel of het te klein zal zijn. Maar het moet dan ook weer niet te groot zijn 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks weer voor jullie reactie lieve meiden!! Niet fijn dat jij ook veel last hebt gehad van je schouders @kverhage maar merk dat ik het wel prettig vind om te lezen dat het er dus bij kan horen. Ik moet gewoon meer geduld hebben!! Fijn dat jij nu merkt dat je wel echt weer rechtop kunt lopen. Afgelopen 2 nachten heb ik al wel wat meer op mijn zij gelegen. Voor eventjes lukt dat dan dus dat vind ik al wel weer heel prettig. 

 

@Boon; hier ook nog veel vocht hoor en ze staan inderdaad ook nog vrij ver opzij. Ik voel ze implantaten ook echt onder mijn oksel. Echt een bolling. Ze moeten echt nog gaan zakken. Van @Jill olivia en @Daniëla89 begreep ik juist dat als het wat meer zakt dat je borsten ook weer groter/ voller worden, dus je sport bh's zullen niet snel te groot worden, eerder te klein. 

 

@CH2021 wat spannend en leuk!! Mijn gewicht is wat zwaarder maar voor de rest komt het mogelijk ver overeen. Ik zal je toevoegen dan kan je eens kijken. IK heb ook enorm getwijfeld vooral over de ergonomix en de progressive plus. Dr. Verdonck adviseert inderdaad heel veel voor deze implantaten. Hij zegt dat hij vooral achteraf terug hoort dat vrouwen meer volume aan de bovenzijde hadden willen hebben (vandaar zijn advies progressive plus) en achteraf liever groter hadden gehad omdat het snel went. Ik heb de 315 cc gekregen. Er paste niet meer in. Ik voeg je toe aan mijn album, dan kan je eens kijken. Heb je al een idee of je je door hem laat opereren en wanneer? Of ga je nog elders op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 Alvast bedankt, is inderdaad gelijkaardig. Ik denk dat ik best nog wel even een bij een ander PC even een consult doe, om even te kunnen vergelijken, niet dat ik geen vertrouwen heb in dr Verdonck. Uw resultaat ziet er al heel goed uit. 😀 Het geeft me wel vertrouwen dat 315 cc goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassie ja ik zal u toevoegen. Gaat u 8 mei voor consult of operatie?

@CH2021 fijn dat ik heb kunnen helpen!!

 

Helaas blijken mijn wondjes nog niet geheel toe... linkse wondje is nog zo'n 3mm open, rechts nog een iniminie opening. Heb de kliniek dus even gemaild voor advies. Nu weer pleisters op en nog niet geheel douchen. 

Gelukkig geen pijn in mijn schouder vandaag. De rust lijkt goed te doen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Myrthe83 zei:

@Cassie ja ik zal u toevoegen. Gaat u 8 mei voor consult of operatie?

@CH2021 fijn dat ik heb kunnen helpen!!

 

Helaas blijken mijn wondjes nog niet geheel toe... linkse wondje is nog zo'n 3mm open, rechts nog een iniminie opening. Heb de kliniek dus even gemaild voor advies. Nu weer pleisters op en nog niet geheel douchen. 

Gelukkig geen pijn in mijn schouder vandaag. De rust lijkt goed te doen! 

 

Bedankt. Ik ga voor consultatie in Blankenberge. Ben er nog niet uit waar ik zou gaan, de oriënteringsronde is gisteren begonnen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Myrthe83 @Boon @Whisky voor mij is het fijn om jullie verhalen te lezen. Jullie zijn net wat verder dan ik, ik ben 2 dagen geleden geopereerd. Herken veel wat jullie schrijven. 😀. Over slapen (vooral het niet kunnen slapen 😉), zwellingen, vocht, voelen jullie ook soort bubbeltjes af en toe ? 

Ik heb anatomisch voor de spier, 300 cc, high projection, maar nu zijn ze nog enorm gezwollen. Lees dat jullie dat ook hebben. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi @Myrthe83 @Boon @Whisky voor mij is het fijn om jullie verhalen te lezen. Jullie zijn net wat verder dan ik, ik ben 2 dagen geleden geopereerd. Herken veel wat jullie schrijven. 😀. Over slapen (vooral het niet kunnen slapen 😉), zwellingen, vocht, voelen jullie ook soort bubbeltjes af en toe ? 

Ik heb anatomisch voor de spier, 300 cc, high projection, maar nu zijn ze nog enorm gezwollen. Lees dat jullie dat ook hebben. x

He @Noor45, ja zeker herkenbaar wat je schrijft!! Ook de bubbeltjes. Stond in onze nazorg papieren allemaal als normale 'klachten' na de operatie g genoemd. Waar ben jij geopereerd? Is het een beetje te doen qua pijn voor je? Veel sterkte en sowieso fijn dat het erop zit!! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Myrthe83 zei:

He @Noor45, ja zeker herkenbaar wat je schrijft!! Ook de bubbeltjes. Stond in onze nazorg papieren allemaal als normale 'klachten' na de operatie g genoemd. Waar ben jij geopereerd? Is het een beetje te doen qua pijn voor je? Veel sterkte en sowieso fijn dat het erop zit!! 😊

Hoi 😀. Bij Boerhaave in Amsterdam.  Jij in België? Ik vind het s nachts het ergste met de pijn. Het is vooral erg gezwollen en beurs nu. Hoop dat dat snel minder wordt. Na hoeveel dagen vond jij het beter gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @Noor45 , klopt ik in België. Ik woon in Nederland in de buurt van Breda. Vriendin van mij was bij Belgian Beauty Clinic geweest, zo heb ik daar ook terecht gekomen. Ik vond dag 3 (ben op maandagochtend geopereerd en bedoel met dag 3 de woensdag) het meest pijnlijk. Daarna ging het beetje bij beetje beter. Vanaf toen ben ik ook elke dag een stukje buiten gaan wandelen. In het begin was dat echt sjokken en max 5 minuten. Vanaf vrijdag dagelijks minimaal 1x per dag en meestal 2 of 3 keer per dag 1  kilometer (deed ik dan 13 minuten over). En dat gaat dan steeds iets beter. Veel sterkte!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 @kverhage @Daniëla89 en de andere meiden!! Sorrrrryyyy daar ben ik weer!!!! Pfff voor mij is het “gewone” leven weer begonnen. Dus gewoon weer aan het werk kids school sportlessen etc😱🙈 ik mis nu de dagen wel dat ik heeeerlijk aan het herstellen was hoor! Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Ik heb geen pijn meer en ik kan goed op m’n zij slapen🥳🥳 ik werk weer volledig alleen zwaar tillen doe ik niet.

koningsdag paar wijntjes gedronken en moest me inhouden om niet wild te gaan dansen (😂in m’n eigen achtertuin)

En ben vaste klant bij bh winkels ik kan me niet beheersen en heb alweer zoveel leuks gekocht. Mag het alleen nog niet aan. Van nio moet ik dus tien weken m’n haat liefde Hema knaller aan. Hij zit me te krap maar hij voelt wel heel stevig en veilig.  @Myrthe83 ik ga hopen dat het wondje snel dichtgaat! En wat een top bh maat heb je gekocht hoppa! @kverhageBen zo blij dat je je weer wat beter begint te voelen! En dat je weer rechtop staat. Heb je ook alweer auto gereden enzo? En al een beetje kunnen shinen op een terrasje? 
@Daniëla89 wat een zoektocht naar de goede bh! Pas je de Hema knaller met een grotere omvang niet? Jammer dat de Triumph niet zit want die is best duur. Ik draag snachts nog de marena recovery bh mischien zit die je wel goed. Maaaaar ze worden echt mooi je borsten! Mooi vol. Ze worden echt groter naarmate je vverder komt in herstel hè!

 

nou slaap lekker allemaal ik lig net in bed na werk!  Heb jullie gemist!! 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia jeej daar ben je weer!!:43: fijn dat het zo goed gaat met je en inderdaad het "gewone" leven is weer begonnen. Genieten he die wijntjes,het mag weer😂 Mijn borsten zijn inderdaad gegroeit en voller geworden en kreeg ze echt niet meer in die hema knaller🤭 had van triumph een grotere maat besteld en die zit top alleen kan hem nu even niet aan omdat hij te dicht op mijn borstplooi zit met de band ivm zakken van de borsten. Heb nu zoveel mogelijk geen bh aan zodat ze goed kunnen zakken en heb gisteren bij de hema een hele fijne bh gevonden die ik wel aan kan😇 zijn jou borsten ook weer heel erg veranderd? leuk om weer van je te horen!! Wij missen jou ook😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 
 

Ik word volgende week donderdag (6/5) ook geopereerd bij Dr.Verdonk. Fijn om je topic te lezen!! 
 

Ik heb echt enorm veel zenuwen. Maar kijk er wel echt naar uit. 😌 Eindelijk borsten! 
 

Zou ik mogen meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Cassie en zeker ook voor jou @EliseSt!! Ik voeg je toe aan mijn album. 

 

@Daniëla89 thanks voor het vragen. Ben afgelopen dagen even minder actief geweest op het forum. Was even een nachtje weg (heerlijk) en gisteren weer werken en dacht tussendoor of in de avond te reageren maar mijn schouder vindt het computerwerk nog steeds geen feestje dus dacht gisterenavond...dan maar later. Op dagen dat ik vrij ben gaat het echt prima en merk ook dat de werkdagen als ik tijdig rust en beweging plan wel ietsje beter gaan dan mijn eerste dag vorige week. 

Morgen zal mijn moeder mijn wondjes weer controleren...vind ik wel erg spannend! Kliniek heeft ook wel extra controle aangeboden of dat ik een foto stuur. Dat laatste ga ik in ieder geval doen en bij twijfel zeker op extra controle. 

Hoe gaat het met jou? Worden je borsten al wat zachter? Ik merk dat mijn huid aan de bovenzijde ietsje losser begint te komen. Ik zal straks nog even een foto plaatsen van gisteren. Daarin zie ik nog niet veel verschil met vorige week. 

 

En hoe ga jij @Jill olivia? Heerlijk wat je schrijft over de wijntjes. Zo'n avondje heb ik ook al weer gedaan. Wel met mate gedronken maar zo fijn en gezellig. De lingeriewinkels in jouw buurt boffen maar met je. Zo leuk om te shoppen!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 welkom terug!😇 ik begrijp dat je de wondjes spannend vind hoor en zou het ook zeker goed in de gaten houden. Mijn borsten zijn wel een stuk soepeler geworden maar ze hebben nog wel even te gaan😆 mijn linkerborst is ook nog iets harder dan de rechter..nog even geduld hebben🙌🏼 wat heerlijk dat je er even tussenuit kon! Ben benieuwd naar je foto🧐 knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Myrthe83 welkom terug!😇 ik begrijp dat je de wondjes spannend vind hoor en zou het ook zeker goed in de gaten houden. Mijn borsten zijn wel een stuk soepeler geworden maar ze hebben nog wel even te gaan😆 mijn linkerborst is ook nog iets harder dan de rechter..nog even geduld hebben🙌🏼 wat heerlijk dat je er even tussenuit kon! Ben benieuwd naar je foto🧐 knuffel xxx

 

Ja, vind het zeker spannend! Ik ga in ieder geval er een foto van maken en deze aan de kliniek sturen. Duim zo hard dat ze echt dicht zijn morgen!! Ik zal gelijk even mijn foto's van afgelopen maandag toevoegen...3 weken PO. 

En dat geduld he!! Ik merk zo dat ik me voorbereid had op de eerste 2 weken maar dit traject in combi met werken, borsten die nog zo hard zijn, soms pijn doen, het missen van sporten en weer van alles willen vind ik misschien wel pittiger. Maar over een paar weken zijn we deze tijd zo weer vergeten en dol gelukkig met onze boobies! 🤗😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.