Ga naar inhoud

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

@Jill olivia wat een tip!! Die drop and fluff!! Zo herkenbaar en volgens mij herkennen we dit proces allemaal. En ook daarin zie ik de fase terugkomen dat je denkt...had ik niet voor groter moeten gaan. Leuk een passessie!! Alleen al leuk om je nog meer te verheugen op alle mooie lingerie en bikini's!! Mijn man werkt ook thuis sinds de corona. Wij hadden gelukkig al een werkplek maar nu dus allebei 1 nodig, want continue in dezelfde ruimte zou ik ook niet trekken hoor, haha. En niets meer tegen elkaar te vertellen dan ook. Maar het samen thuiswerken geeft ook weer veel voordelen. 🙂 

En @Daniëla89 zeker goed dat je het zware werk nog niet doet. Je kleintje dragen is vermoedelijk al zwaar genoeg. 

En @Boon wat gek dat jij dan weer wel eventueel over zou mogen op de sportbh...dan mocht je dus toch het verband er af halen en de sport bh aan doen? Kan me voorstellen dat je het eerst zo nog probeert. Ik merk ook dat ik enerzijds mega nieuwsgierig ben, maar anderzijds toch ook wel heel graag het advies van de pc goed op wil volgen. En jij dus ook linkshandig. Benieuwd of @Whiskydat toevallig ook is want dan zou het toch daardoor kunnen dat we alledrie meer last van rechts hebben. 

@kverhagewat fijn dat je pijn iets beter te doen is. Hopelijk trekt het echt snel verder weg. Ik zat zelf te denken om een zwangerschapskussen te gebruiken als ik op mijn zij wil gaan proberen te liggen volgende week...wet niet of het helpt, maar wie weet het proberen waard. 

 

Nou meiden, let's drop & fluff our boobies! 😅:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt hè! We wachten op de drop and fluff. Fijn dat ik jullie ermee kon helpen! Ik werd er echt rustiger van om dat te zien😊 Ze worden bij mij langzaam wel wat zachter maar echt beweging zit er nog niet in. @Myrthe83 oh wow ja allebei thuiswerken! Dat is wat! Goed dat jullie eigen plekjes hebben. Hoop toch zo dat alles weer een beetje normaal gaat worden ooit!

@Daniëla89 hoe gaat het tillen van de kids ik vond m’n peuter nog wel heftig!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, ik ben rechtshandig haha. Als ik lang lig en dan recht op kom heb ik last van steken rechts zo een 5 minuten en dan is het over. Voor de rest wilde ik daarstraks mijn hond optillen van 3,5 kg en dat voelde ik toch toen ik hem op borsthoogte vast had. Was echt meteen nope gaan we niet doen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, @Whisky dus jij bent wel rechtshandig!! Ik merk toch echt nog steeds dat ik met links echt veel meer kan. Met wandelen reageert ook altijd mijn rechter borst het meeste. Verstandig dat je de hond zet weer weggezet hebt!!Hoe is het nu met je? 

@Boon en met jou? Zit je verband er nog op? Bij mij nog steeds wel. Merk wel meer jeuk en ook op de plek van mijn litteken. Maar vast een goed teken. Ohhhh, ik kijk zo uit naar maandag. Weer met m'n hele lijf onder de douche en dat verband eraf en het allerleukste (hoop ik dan 😊) het resultaat zien. 

@Daniëla89 zo herkenbaar die onvoorspelbaarheid van de kids die ineens op je af stormen. Normaal heerlijk dat spontane/ blije en nu ben je vast steeds direct alert als je zoontje dichterbij komt. Fijn dat de verzorging van de jongste je ook goed af gaat. Haar moet je natuurlijk echt nog veel tillen en ook in bedje leggen of trap op/af is wel zwaar. 

@kverhage hoe ga jij nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het echt eigenlijk wel heel erg goed. De laatste dagen haal ik mijn 10000 stapjes op een dag weer. Merk dat mijn conditie weer toeneemt. De eerste dagen liep ik steeds korte stukjes, maar ik red nu de 2 kilometer in 1 keer weer. 🙂 En dat doe ik dan een keer of 3 per dag. Heerlijk ook met dit weer. Onderweg merk ik dan wel dat mijn rechterborst wat trekt of pijn geeft. Maar dat gaat onderweg soms ook weer even weg. Bij terugkomst koel ik dan vaak nog even extra met de coldpacks en dan kan ik er weer tegen. Ook slapen gaat weer steeds beter. Momenteel neem ik alleen nog paracetamol. 

 

Ben wel benieuwd wanneer het jullie lukte om ook weer kleren over je hoofd aan te trekken? Dat vind ik nog wel een uitdaging. Dus nu over het algemeen nog hempjes (die ik meestal onderlangs aantrek, maar al wel over mijn hoofd lukken en dan een vestje / blouse erbij. 

 

Energie neemt echt weer toe en zin in van alles. Goed teken dus. Fijn weekend lieve meiden!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 wat ga je goed zeg!!💪🏼😊 wandelen vind ik ook heerlijk zeker met het zonnetje erbij. Kleding over mijn hoofd trekken lukte mij na ongeveer 1,5 week maar ik moet wel zeggen dat als het wat strakkere kleding is ik dat nog steeds niet doe hoor,vind het toch nog wel een beetje spannend dan🤭je mag je armen natuurlijk ook nog niet te hoog. Ach je wordt vanzelf creatief😝 laat die zomer maar komen wij zijn er klaar voor!😏 maandag mag je verband er eindelijk af🙏🏼 ben heel benieuwd!! Geniet van je weekend😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83Super dat je het zo goed afgaat 😊 En het is nu niet zo lang meer tot maandag 😊

Bij mij gaat het ook goed. Ben do en vrij met ons mama paar km gaan stappen en ging mij goed af. Ben precies wel veel energie kwijt om alleen aan iets te beginnen, terwijl als ik bij mijn mama ben het wel gaat. Maar zal er terug moeten inkomen om zelf te doen 😉

Mijn tape zakt soms nog maar trek hem alle dag omhoog en blijft dan redelijk zitten met die band. Ik heb dan ook eens gespiekt naar mijn borsten 😊 Ik zag wel een afdruk van de borstband, heb jij dit ook? Leek zo een stuk afgeplat in de bovenkant van mijn borst hierdoor, zal er morgen eens een foto van maken dan zie je wat ik bedoel.  
Zelf lukt het mij om mijn kleren over mijn hoofd te trekken. Ben wel super voorzichtig hiermee. 
@Daniëla89, @Whisky @kverhage, hopelijk gaat met jullie ook alles vlot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuk jeuk jeuk! Dat vooral haha! Voor de rest geen last meer enkel natuurlijk minder kracht. 

Nog 4 dagen en dan mag mijn verband er ook af! Kijk er zo naar uit. Ga morgen wat losse kantjes terug vastplakken. Heb nog helemaal niets kunnen spieken dus durf ook niet losser te trekken. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 Wat goed van je stappen!! Heb ik nog wel even werk aan doe boeg whaha. Ik heb ook een zwangerschaps kussen besteld voordat ik geopereerd werd, al heb ik hem nog niet echt gebruikt want ik kan gewoon geen manier vinden om er lekker mee te liggen.. dus als je een manier vindt hoor ik hem graag!! Kan me zo voorstellen dat je niet kan wachten tot het maandag is!!!! Zo spannend, je gaat vast heel blij zijn. Lekker ook om dan weer normaal te kunnen douchen, knap je ook weer van op. Ik heb denk ik voor het eerst iets over mijn hoofd aangedaan toen ik ongeveer 3 weken was, toen waren het nog wel truien van hem en nu ook mijn eigen truien (die aardig strak zitten bij me boobs whooooo) mijn vriend helpt mij dan wel om het over mijn schouders heen naar beneden te trekken en uit kan ik nu zelf dan trek ik hem zo voorover gebogen aan de capuchon over me hoofd en armen heen. Verder gaat het met mij steeds beter! Vandaag naar een verjaardag geweest, ging goed, alleen wel moe en iets meer pijn daarna maar was blij even uit huis te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, yes verband is er af. Helaas blijken mijn wondjes nog niet helemaal dicht. Baal ik wel van, want nu zijn er opnieuw pleisters overheen geplakt en mag ik tot vrijdag nog niet douchen.... 🤥 Maar wel zo enorm blij dat het verband er af is. Net bij thuiskomst direct weer gekeken. Ze zitten echt nog hoog, maar wel heel erg blij mee. Benieuwd of ze nog iets groter gaan ogen...zou wel mogen, maar wie weet met de drop & fluff. Heb nu eindelijk wel een goed gevulde bh. Dat als ik ze vastpak echt borst voel in plaats van vulling. Jippie!! De borstband moet ik ook nog 6 weken omhouden, dat wist ik eigenlijk niet dus dat ik ook wel jammer, maar ja... Zoals jullie mogelijk lezen enerzijds happy, maar ook wel een beetje balen van de wondjes en die borstband. Ik wil weer eens te snel! 😊

Ik laat mijn man zo nog even wat foto's nemen. 

 

@Boon ik dacht dat jij je borstband mogelijk te strak had doordat je afdrukken had, maar ik bleek hem te los te hebben zitten. Voor jou en @Whisky nog 2 nachtjes slapen! Hopelijk mogen jullie wel weer onder de douche! 

 

Fijn dat je je beter voelt @kverhage! Heerlijk om er even tussen uit te gaan. Wij zijn gisteren een dagje weg geweest. Moet wel bekennen dat ik er nog moe van ben, haha. Maar ja je moet er iets voor over hebben om weer het e.e.a te beleven. 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 wat jammer dat je nog niet kan douchen dan! Nog even geduld, hopelijk is vrijdag alles netjes dicht dan.

Ja die borstband blijft nog wel even nodig maar zullen helpen om het resultaat alleen maar mooier te maken! Ik ben benieuwd naar de foto's. Is het niet vreemd nu een sportbh te dragen haha opeens niet meer dat vervelend verband. 

 

Nog 2 dagen en dan kan ik ook eindelijk eens kijken 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Whisky zei:

@Myrthe83 wat jammer dat je nog niet kan douchen dan! Nog even geduld, hopelijk is vrijdag alles netjes dicht dan.

Ja die borstband blijft nog wel even nodig maar zullen helpen om het resultaat alleen maar mooier te maken! Ik ben benieuwd naar de foto's. Is het niet vreemd nu een sportbh te dragen haha opeens niet meer dat vervelend verband. 

 

Nog 2 dagen en dan kan ik ook eindelijk eens kijken 🤞

Ja, heel jammer. Inmiddels wel meer bij neer gelegd. De foto's heb ik inmiddels geplaatst. Ik wilde ook het andere zijaanzicht nog posten maar lukte niet. Mogelijk een max aantal foto's? Zo ja, dan zal ik er een aantal verwijderen van de tussenfase.

De sport bh zit al wel een heel stuk prettiger. Wel voel ik de band aan de onderzijde soms op de littekens. @Jill olivia en @Daniëla89 herkennen jullie dat? Jullie hadden dat natuurlijk al direct na de operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Myrthe83 zei:

Hey meiden, yes verband is er af. Helaas blijken mijn wondjes nog niet helemaal dicht. Baal ik wel van, want nu zijn er opnieuw pleisters overheen geplakt en mag ik tot vrijdag nog niet douchen.... 🤥 Maar wel zo enorm blij dat het verband er af is. Net bij thuiskomst direct weer gekeken. Ze zitten echt nog hoog, maar wel heel erg blij mee. Benieuwd of ze nog iets groter gaan ogen...zou wel mogen, maar wie weet met de drop & fluff. Heb nu eindelijk wel een goed gevulde bh. Dat als ik ze vastpak echt borst voel in plaats van vulling. Jippie!! De borstband moet ik ook nog 6 weken omhouden, dat wist ik eigenlijk niet dus dat ik ook wel jammer, maar ja... Zoals jullie mogelijk lezen enerzijds happy, maar ook wel een beetje balen van de wondjes en die borstband. Ik wil weer eens te snel! 😊

Ik laat mijn man zo nog even wat foto's nemen. 

 

@Boon ik dacht dat jij je borstband mogelijk te strak had doordat je afdrukken had, maar ik bleek hem te los te hebben zitten. Voor jou en @Whisky nog 2 nachtjes slapen! Hopelijk mogen jullie wel weer onder de douche! 

 

Fijn dat je je beter voelt @kverhage! Heerlijk om er even tussen uit te gaan. Wij zijn gisteren een dagje weg geweest. Moet wel bekennen dat ik er nog moe van ben, haha. Maar ja je moet er iets voor over hebben om weer het e.e.a te beleven. 🙂 

Jammer te lezen dat je wondjes nog niet toe zijn 😔 Hopelijk vrijdag wel, moet je vrijdag dan terug gaan voor controle? Jammer dat je dan ook niet mag douchen, kijk ik zelf enorm naar uit om te doen...

Fijn dat de sport bh goed aanvoelt. Ik wist al dat je die sport bh en borstband 6 weken dag en nacht moet aanhouden. 

 

Ja soms denk ik ook dat hij mss te strak zat bij mij. Voelde wel niet zo aan... Hopelijk komt dit nog goed :-s Ga dadelijk eens foto’s van nemen en dan kunnen jullie ze ook zien. 

 

@Daniëla89 hier gaat het goed. Voorlopig niks pijn meer. Ga je ook toevoegen aan mijn album zodat je de vooruitgang ziet 😊 Fijn dat het bij u ook goed gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 Hee Meis oh wat jammer van je wondjes! En balen van het douchen zeg! Daar verlang je wel naar! Ik ga duimen dat je vrijdag je wel verdiende douche mag! Hopelijk met de strakkere borstband gaan de borsten naar beneden. Je borsten zitten echt nog hoog en die gaan straks nog royaal fluffen. Bij mij zaten ze ook hoog en ik heb nu het idee dat ze elke dag zachter ook worden en lager gaan zitten. Vervelend hè dat wachten. De mw in de bh winkel zei ook tegen me toen ik met stapel bh’s aankwam van nee nee koop er maar 1 want over zes maanden weet je pas wat je echte maat word. Ik heb geen onprettig gevoel met de sport bh op de littekens. Mischien als het mag hoor van je pc even experimenteren met een andere sport bh? @Daniëla89 had een fijne van Triumph. Ik heb overdag m’n net te krappe Hema knaller aan en ga ook de Triumph bestellen. Snachts slaap ik met een marena recovery bh maar die geeft veel compressie en ik weet niet of dat mag voor het indalen van je protheses. 
 

@Whiskyspannend voor jou over 2 dagen kijken!

 

@Boon En mocht jij al spieken?😊

 

leuk hoor om dit allemaal te lezen. Fijne Koningsdag allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 hoi meid! Fijn dat je verband er eindelijk af is en je een sport bh aan kan dat is al een flinke stap vooruit😇 balen van je borstband maar je borsten zitten inderdaad nog erg hoog,die komen straks mooi op hun plekje👌🏼 tot nu toe zijn mijn borsten 1 maat groter geworden en denk dat ze bij jou ook nog wel groter zullen worden hoor. Ik heb ook last van de sport bh die op mijn litteken drukt,vooral aan de linkerkant. Niet heel comfortabel maar dat zal met de tijd wel beter worden. Vind het resultaat nu al erg mooi bij je!😘 @Jill olivia die hema bh deed gewoon pijn als ik hem aan had dus die kon echt niet meer. Die bh's van triumph zijn heel fijn inderdaad!😇 lekker dat je alvast hebt kunnen passen en shoppen geeft toch al een prettig gevoel he met die mooie bh's😍 het mysterie van mijn arm is nog niet opgelost ik heb vandaag een horror dag gehad en was zo druk dat ik het helemaal vergeten ben🙊niet heel slim want morgen zijn ze weer dicht😅 ik ga morgen foto's sturen naar nio en dan zal ik het iig alvast even zeggen,al denk ik dat hij wel iets beters te doen heeft morgen🤔@Boon lief als ik mag meekijken!😇 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 ohh wat jammer van je wondjes en dat je nog niet mag douchen! Maarja alles voor mooie boobies, hoop dat je snel wel mag douchen en je weer lekker fris en fruitig voelt. Fijn dat je verder wel blij bent, komt helemaal goed als ze nog lekker gaan zakken. Ben wel benieuwd naar een foto hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage mijn foto's zijn geuploaded. 

Gaat best goed nu. Merk dat ik alleen wat laat heb van mijn schouders. Heb het idee dat de sport bh me helpt bij een rechtere houding maar die houding geeft dus wat weerstand. Wel goed natuurlijk maar ook vervelend. Op mijn zij slapen heb ik toch nog even uitgesteld. Het voelde nog niet zo comfortabel. Dus mijn bed toch weer ietsje omhoog. 

Verder gaat het echt goed qua conditie/ wandelen en geen pijn meer. Masseren vind ik wel moeilijk op deze harde borsten maar probeer steeds wel wat. 

 

@Whiskyen @Boon veel plezier met uitpakken vanmiddag. 🤗🤗 Leuk dat jullie nu ook jullie echte resultaat kunnen gaan zien!! hopelijk zijn jullie wondjes wel dicht en kunnen jullie vanavond weer met jullie hele lijf onder de douche. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Myrthe83 zei:

@kverhage mijn foto's zijn geuploaded. 

Gaat best goed nu. Merk dat ik alleen wat laat heb van mijn schouders. Heb het idee dat de sport bh me helpt bij een rechtere houding maar die houding geeft dus wat weerstand. Wel goed natuurlijk maar ook vervelend. Op mijn zij slapen heb ik toch nog even uitgesteld. Het voelde nog niet zo comfortabel. Dus mijn bed toch weer ietsje omhoog. 

Verder gaat het echt goed qua conditie/ wandelen en geen pijn meer. Masseren vind ik wel moeilijk op deze harde borsten maar probeer steeds wel wat. 

 

@Whiskyen @Boon veel plezier met uitpakken vanmiddag. 🤗🤗 Leuk dat jullie nu ook jullie echte resultaat kunnen gaan zien!! hopelijk zijn jullie wondjes wel dicht en kunnen jullie vanavond weer met jullie hele lijf onder de douche. 😁

@MyrtheYes, verband is er net af. Amai ben blij want was echt wel fel aan het jeuken. Mijn wondjes waren mooi genezen maar ik mag ook pas vanaf zaterdag douchen. Er zijn ook strips op geplaatst die ik zaterdag mag verwijderen. 
Mijn borsten staan ook nog erg hoog en nog redelijk wat vocht in blijkbaar. Vanaf vandaag lichtjes masseren aan bovenkant tot net onder de tepel. Vanaf zaterdag helemaal masseren en litteken zalf gebruiken.

Borsten zijn nog beetje raar zo hoog en wijzen zo fel naar buiten precies ☺️ Nog even heel veel geduld hebben. 
Ga vanavond eens proberen foto’s te maken. 
En nu aftellen... 6 weken met sportbh en borstband 🙄🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes yes yes @Boon Wat fijn!! En wat een verlossing he dat verband er af! Geeft je sport bh ook zoveel meer steun? Ook voor jou dus balen niet douchen maar ik merk dat de dagen weer om vliegen! 😅 Wel super te horen dat je wondjes al dicht zijn. Op naar aftellen tot we ook de borstband niet meer hoeven. Sportbh vind ik niet mooi maar minder vervelend dan die band. Hoewel het wel helemaal leuk is als je straks mooie lingerie mag gaan dragen. 

 

Succes met het masseren...ook dat is best lastig nu ze nog zo hard zijn. Benieuwd naar je foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.