Ga naar inhoud

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

He lieve ladies, het zit er op. Het ging allemaal super voorspoedig en snel. Ik vond het alleen even duren toen ik het infuusje gehad had en moest wachten op de dokter en anesthesist. Dr Verdonck stelde me erg op mijn gemak en de anesthesist ook. Ik werd daarna in de operatie kamer op een lekker warm bedje gelegd en ik was snel vertrokken. In de uitslaapkamer werd ik wakker met het drukverband om. Toen moest ik wel even huilen. De verpleegster vroeg of ik pijn had en ik zei: nee, ik ben gewoon zo blij dat ik nu borsten heb. 😁. Ik heb nog extra paracetamol via het infuus gekregen ivm de terugrit van 75 minuten.  Om even na half 12 liep ik alweer naar buiten. Terugrit was best te doen. In bed stappen vond ik echt minder fijn en lig nu al een poosje tv te kijken. Kan me nog niet echt voorstellen dat het lukt om in slaap te vallen. 

Ben ook gelijk gaan koelen. Ben wel benieuwd als ik die er straks af haal of ik dan terug een zwelling opmerk. Tot nu toe ben ik oke. Ik verwacht zeker dat de pijn nog toe zal nemen. We gaan het zien. Ik zal snel ook een foto plaatsen. Weinig te zien ivm het drukverband en een topje maar toch. 

Zo blij dat het er op zit! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan. Dat je even moest huilen na de narcose omdat je zo blij was kan ik mij volledig voorstellen! Ik denk dat ik dat ook nog wel eens zou kunnen gaan doen, en dat er al veel meiden hier zijn geweest die dat ook hebben gedaan. Het is toch iets ingrijpends en iets waar je al zolang naar uitkijkt! 😊
Ik hoop dat je herstel voorspoedig verloopt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden, Het is pittig maar het gaat wel. Redelijk geslapen ook, steeds 1 of 2 uur en dan weer even wakker. Wel lastig steeds in dezelfde houding. Blij als ik zo weer even uit bed kan. Gisterenavond wel de sterkere medicatie genomen en ook vannacht nog een keer. Mijn man en de kids helpen super goed. Echt heel fijn. 

@Daniëla89 en @Jill oliviadat  pinguïn loopje herken ik nu helemaal. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer even een update... nacht 2 zit er op. Yes!! Wederom steeds 1 of 2 uur geslapen. In totaal zo'n 6 a 6.5 uur dus best tevreden. Pijn was gisteren wel pittig maar te doen. Ik heb wel de sterkere medicatie  weer genomen. Wel last van mijn rug en billen van het vele zitten. Eten lukte me gisteren al zelf en ook met allerlei dingen worden we al weer wat handiger. In de avond zelfs nog even gedoucht. Heel fijn. Op naar een nieuwe dag. Maar wordt elke keer blij wakker. Nu al zo blij met mijn borsten. 😁🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 wat @Salander inderdaad zegt bewegen werkt het beste😉 door de borstvergroting vond ik het bewegen in het begin een beetje eng omdat sommige bewegingen niet prettig voelen daardoor neem je automatisch een houding aan,ik had daardoor veel last van mijn rug etc. Ik strekte vaak even mijn rug,wisselde van houding,ging even staan of een stukje door huis lopen. Dat hielp bij mij wel goed moet ik zeggen. Hoop dat je hier iets aan hebt😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Myrthe! Aah jeetje pittig toch hè dat begin. En idd neem maar goed je pijnstilling. Die rug en nekpijn zijn bij mij idd zoals de andere meiden al zeggen weggegaan door meer beweging. Maar zelfs nu nog heb ik een stijve nek nog wel van het rug slapen. Hoop dat je straks weer een beetje mag slapen. Sterkte met de pijn!😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieve meiden!!! Heel fijn jullie tips. Probeerde gisteren inderdaad al steeds wat door het huis te lopen en mijn nek links-rechts-boven en naar beneden te bewegen. Gisteren had ik het echt wel taai. Flink aan het rillen ook dus dat helpt dan ook niet bij het ontspannen van je spieren. Ik had geen koorts, mogelijk wel maar onderdrukt door de medicijnen. Vannacht wel weer goed geslapen en dat scheelt een hoop. Wel weer vroeg wakker maar ik slaap ook vroeg dus helemaal prima. Hopen dat het vandaag iets minder pittig is dan gisteren. 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer even een update. 😁 Woensdag was echt mijn meest pittige dag. Veel pijn, stijfheid, rillingen. Gelukkig woensdag op donderdag wel goed geslapen en gisteren ging een stuk beter. Minder moe, minder pijn en zelfs een klein stukje buiten gewandeld in slakkentempo. Gevoel aan mijn borsten was daarna wel een beetje als harde buiken tijdens de zwangerschap maar wel heerlijk om even buiten te zijn. Ook nu merk ik weer minder pijn en meer beweeglijkheid. Zo fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meis! Ach Meid ik begrijp je helemaal met je slakkengang. Maar goed dat je ermee begonnen bent. Elke dag een beetje erbij! En gelukkig de rot dagen een beetje achter je gelaten. Hoop dat het ergste erop zit voor je! Ja dat harde buiken klopt zo ervaar ik dat ook in m’n borsten. Geniet van het zonnetje vandaag! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker elke dag weer een paar stapjes erbij @Jill. Heel fijn!! Vanochtend ook even bij een vriendin een kopje thee gaan drinken. Heel fijn. Daarna wel even extra gespannen borsten maar het was het waard. 

 

Ik heb even gekeken om online alvast een bh te bestellen. Door mijn drukverband alleen erg lastig in te schatten welke maat er nodig is. Als ik nu meet volgens de bh richtlijnen kom ik op een 80A! 😂😂 Niet geloofwaardig dus, haha. Iemand tips? Ik zit zelf te denken anders maar een 80C 80D en 80E te bestellen. Dan kan ik altijd nog terugsturen. Maar mocht iemand een tip hebben dan hoor ik het graag? 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.