Jump to content

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic

Recommended Posts

• Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hai allemaal,   Na vele jaren dubben heb ik eindelijk de keuze gemaakt om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben half februari bij Dr. Verdonck van de Belgian Beauty Clinic geweest. Een vr

Zou ik ook mee mogen kijken, ik wordt 29 april geopereerd en zit ook met dezelfde twijfels...  

Veel succes! 🍀 Zoals zovele ben ik ook benieuwd hoe het verlopen is en hoop ik dat alles goed gaat 😊

@Myrthe83

hoi hoi,

Ik heb even de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor zowel je verslag als verdere updates.

Heel veel succes maandag.

x

5 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Myrthe83

hoi hoi,

Ik heb even de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor zowel je verslag als verdere updates.

Heel veel succes maandag.

x

Wat super fijn @Desert-Rose! Dankjewel. Ik wilde vanavond al even uit gaan zoeken hoe ik dat kon doen. Thanks!!

9 uur geleden, Jill olivia zei:

Nogmaals nog even hier ook! Komt echt helemaal goed!! Nog twee nachtjes slapen🥳🥳 

Super lief weer. Dankjewel!!! En yes, nu nog maar eentje. 🤗🤗

4 uur geleden, Salander zei:

Nog 1 nachtje slapen 💞 succes morgen! Ben je gespannen of ha je er relaxed in? 

Mag ik meekijken met je foto's?

Ja, ik voeg je toe. Redelijk relaxed tot nu toe en soms ineens gierende zenuwen 🙂 En steeds in gedachten...heb ik alles klaar, moet ik nog iets doen voor thuis. Over 24u ben ik weer onderweg naar huis. Gaat nu echt snel.

Thanks @Daniëla89en @Frukje. Tot nu toe nog relaxed dus hoop op een oke nacht. Morgen rijden we om 7u weg dus lekker op tijd. 😁🤗 Om 8.30u moet ik er zijn en om 9.30u ben ik aan de beurt. Wel fijn zo vroeg. 

Dank allemaal voor jullie support. Zodra het lukt, geef ik een update. 😘

Dankjulliewel lieverds!!! Nu aan het wachten. Nog heel eventjes 🤗🤗

Best goed geslapen en zenuwen gaan ook nog redelijk. Ik laat het inderdaad maar over me geen komen. Nog even en ik ben weer thuis. 😉😘

21 minuten geleden, Myrthe83 zei:

Dankjulliewel lieverds!!! Nu aan het wachten. Nog heel eventjes 🤗🤗

Best goed geslapen en zenuwen gaan ook nog redelijk. Ik laat het inderdaad maar over me geen komen. Nog even en ik ben weer thuis. 😉😘

Veel succes! 🍀 Zoals zovele ben ik ook benieuwd hoe het verlopen is en hoop ik dat alles goed gaat 😊

• Like 1

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.