Ga naar inhoud

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

 

Na vele jaren dubben heb ik eindelijk de keuze gemaakt om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben half februari bij Dr. Verdonck van de Belgian Beauty Clinic geweest. Een vriendin van mij is enkele jaren terug door hem geopereerd en zeer tevreden.

 

Mijn operatie staat gepland op 12 april. Eerst was deze gepland op 28 april maar van de week ben ik gebeld met verzoek om een andere datum te kiezen omdat er een congres tussendoor gekomen is. Deze datum komt eigenlijk ook handiger uit. Moest wel verschillende afspraken verzetten voor mijn werk maar dat komt goed.

Ineens komt de operatie dus wel een stuk dichterbij en ja hoor bij mij slaat ook met regelmaat de twijfel toe voor het kiezen voor welke implantaat; met name wordt het niet te nep. Zoals ik ook bij anderen lees heeft ook Dr. Verdonck bij mij de Motiva Progressive plus geadviseerd 335 cc. Mijn vriendin heeft de ergonomix en ik ga toch liever voor de ronde, maar deze heeft dus ook nog push-up effect. Je leest het al twijfel, twijfel… Ik heb nu een A-cup.

 

Tot nu toe vind ik het al super fijn om jullie berichten te lezen, maar nu het zo dichtbij komt nog meer. Mocht iemand je resultaten willel delen, dan zou ik dat erg waarderen...hoewel natuurlijk elk lichaam anders is 😊 Het aftellen is begonnen, ik kijk er zo naar uit.

 

Groetjes,

 

Myrthe

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ergonomix is rond en valt als druppel 😊 een soort kruising zegmaar hahaha. Heel spannend, succes met aftellen 🍀 killing periode die laatste weken👀🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Elis1994 zei:

K voeg je toe aan m’n album😊 ik heb motiva ergonomix 335cc (full projectie 4,6cm, 11,25cm borstbreedte)

Thanks Ellis!! Ben nieuw hier, dus hoe vind ik dan je album? Heel fijn dat je meedenkt. En echt killing!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Dankje wat lief 😊😊 welkom haha! 
 

Het veranderd de eerste 6-12 weken nog erg veel (zachter etc.) beide borsten reageren anders op de operatie, zoals je ziet is 1 nog meer “gespannen/vast”🙈 maar het zakt wel😝


De ergonomix kende ik niet voor het consult. Alleen rond of anatomisch. Deze werd mij aangeraden omdat ik eigenlijk anatomisch wilde.. maar omdat m’n bovenkant heel plat is, dacht de pc dat ik dan ontevreden zou worden over het decolleté dat ik wel wilde hebben. Rond was ik erg bang voor een onnatuurlijke bovenpool.. pc zei; met ergonomix heb je een bovenpool die gevuld is met bh steun of als je ligt en een natuurlijke val als hij uitgaat. Dat merk ik ook echt!


Mijn wens was dat het van de voorkant natuurlijk leek als ik fully nude ben omdat ik anders bang was dat de nieuwe onzekerheid zou volgen: altijd bh omdat ik m’n borsten te “nep” vind🤣🤭 en wel de borsten mooi bij elkaar voor een decolleté in lingerie. Zo kwamen wij in mijn situatie op de ergonomix😊  

 

Heb jij voor jezelf duidelijk wat je het “meest belangrijke” vind in de verandering van je eigen borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat een helpend antwoord. Dankje Ellis! Op het eerste gezicht vind ik mooi rond mooi, maar als ik er dan aan denk dat ik 37 ben, mijn buik niet mega strak en ik heb wel ronde protheses, dan vrees ik dat ik het ook te nep vind. En wat ik heel helpend vind aan je reactie is dat je niet wil dat je er straks een nieuwe onzekerheid bij krijgt. Het meest belangrijk vind ik dat ik eindelijk borsten krijg zonder dikke vulling bh's te dragen en een bikini en bh gevuld is, in plaats van gapend open. Dat krijg ik met de ergonomix ook. 

Ik ga morgen even bellen of ik toch nog een extra consult kan krijgen. Dat is misschien nog wel het meest helpend. Ik heb 1 consult gehad en info ging zo snel en ivm corona ben je nu natuurlijk ook alleen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Myrthe83 zei:

Hai allemaal,

 

Na vele jaren dubben heb ik eindelijk de keuze gemaakt om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben half februari bij Dr. Verdonck van de Belgian Beauty Clinic geweest. Een vriendin van mij is enkele jaren terug door hem geopereerd en zeer tevreden.

 

Mijn operatie staat gepland op 12 april. Eerst was deze gepland op 28 april maar van de week ben ik gebeld met verzoek om een andere datum te kiezen omdat er een congres tussendoor gekomen is. Deze datum komt eigenlijk ook handiger uit. Moest wel verschillende afspraken verzetten voor mijn werk maar dat komt goed.

Ineens komt de operatie dus wel een stuk dichterbij en ja hoor bij mij slaat ook met regelmaat de twijfel toe voor het kiezen voor welke implantaat; met name wordt het niet te nep. Zoals ik ook bij anderen lees heeft ook Dr. Verdonck bij mij de Motiva Progressive plus geadviseerd 335 cc. Mijn vriendin heeft de ergonomix en ik ga toch liever voor de ronde, maar deze heeft dus ook nog push-up effect. Je leest het al twijfel, twijfel… Ik heb nu een A-cup.

 

Tot nu toe vind ik het al super fijn om jullie berichten te lezen, maar nu het zo dichtbij komt nog meer. Mocht iemand je resultaten willel delen, dan zou ik dat erg waarderen...hoewel natuurlijk elk lichaam anders is 😊 Het aftellen is begonnen, ik kijk er zo naar uit.

 

Groetjes,

 

Myrthe

Welkom! Ik heb geen motiva of ergonomix, maar anatomische van Polytech. 

 

Naar wat ik begrepen heb hangt het ook af van de plaatsing. Anatomisch in combinatie met dual plane is wat te veel van het goede. Misschien dat voor die ergonomix hetzelfde geldt?. 

 

Ik heb hier toch al heel mooie natuurlijke resultaten zien passeren met ronde prothesen...

 

Heb je verschillende plastische chirurgen gezien eigenlijk? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Amaryllis zei:

Welkom! Ik heb geen motiva of ergonomix, maar anatomische van Polytech. 

 

Naar wat ik begrepen heb hangt het ook af van de plaatsing. Anatomisch in combinatie met dual plane is wat te veel van het goede. Misschien dat voor die ergonomix hetzelfde geldt?. 

 

Ik heb hier toch al heel mooie natuurlijke resultaten zien passeren met ronde prothesen...

 

Heb je verschillende plastische chirurgen gezien eigenlijk? 

 

 

Dank Amaryllis. Ik had meerdere afspraken  voor consulten staan. Maar dr. Verdonck voelde direct fijn en goed en helemaal doordat een vriendin ook zeer tevreden was al snel de knoop doorgehakt, maar nu het zo dichtbij komt misschien toch iets te snel.... Ik ga toch bellen voor een aanvullend consult zodat ik het nog eens kan zinnen weloverwogen een keuze kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Myrthe,

 

Ik heb ook de ergonomix 475 cc voor de spier. Weet je al of jij ze voor of achter de spier krijgt? Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik ben ook nog een 2e keer op consult geweest om nog eens gaan passen omdat ik nog twijfelde. Succes met aftellen, voordat je het weet is het zover. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Femme_ zei:

Hoi Myrthe,

 

Ik heb ook de ergonomix 475 cc voor de spier. Weet je al of jij ze voor of achter de spier krijgt? Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik ben ook nog een 2e keer op consult geweest om nog eens gaan passen omdat ik nog twijfelde. Succes met aftellen, voordat je het weet is het zover. 

Dankjewel Femme! Ze worden dual plane geplaatst bij mij. Maar idd die twijfel... goed om nogmaals op consult te gaan. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

 

Hier even een update.

Vandaag opnieuw bij Verdonck geweest. Afgelopen week nog enorm veel opgezocht, gelezen en bekeken en ging toch steeds meer mee in zijn advies voor de motiva progressive plus. Vandaag dit verder besproken en daarbij gebleven, wel in cc iets gezakt. Ik krijg nu 315 cc. Sowieso twijfelde hij vorige keer al of 335 ging passen en zou dat tijdens de operatie bekijken. Nu dus al iets gezakt. Nog 13 nachtjes. Aftellen dus. Ook nog op zijn advies een cold-pack besteld. En ben gestart met de arnica druppels. Ik heb dit eigenlijk niet op de anesthesie lijst aangegeven...neem aan dat het geen effect heeft die de anesthesist moet weten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 21-3-2021 om 14:02, Elis1994 zei:

K voeg je toe aan m’n album😊 ik heb motiva ergonomix 335cc (full projectie 4,6cm, 11,25cm borstbreedte)

Zou ik ook mogen meekijken in je album aub? Ik sta ook de 12de ingepland en ben aan het stressen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werd bij mijn eerste consult motiva aangeraden. De rest van de artsen die ik sprak hebben het afgeraden. Toevallig werd ik net gebeld door 1 van de klinieken die niet wist dat ik al geholpen was, omdat ze wilden vragen of ik nog steeds open stond voor motiva omdat ze deze week al 2 mensen hebben moeten opereren die motiva ergens anders erin hadden laten zetten. 😫 Waren bij allebei gedraaid. Ik had zelf al de keuze gemaakt om toch voor mentor te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2021 om 14:54, Jade GR zei:

 

Zou ik ook mogen meekijken in je album aub? Ik sta ook de 12de ingepland en ben aan het stressen... 

Wat fijn tegelijk. Kunnen we elkaar volgen in ons herstel. Ik ga dit weekend een album aanmaken met mijn voorsituatie. Heb jij al een album en zou ik ook mee mogen kijken? Waar wordt jij geopereerd en waar ga je voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.