Ga naar inhoud

Voorstellen: Boerhaave: drs MacLennan


Ssboob

Aanbevolen berichten

Hi!

 

Na wat rondneuzen ook mijn eerste eigen topic.

30+ en 2 kindjes borstvoeding gegeven, nu eindelijk de stap naar een BV. Spannend!

 

Vol met vragen en nieuwsgierig naar alle verhalen.

 

Ik heb een intake bij Boerhaave met MacLennan gepland in april. Kan helaas over haar weinig vinden. Is de arts van de intake ook altijd behandelend arts?

 

En dan nog welk implantaat.... pff keuzes!

 

Ik ben 1.79 mtr, 70kg, cup 80aa en kom als ik zelf meet op een best brede borst (13,5cm)

 

Wordt graag toegevoegd aan albums met vergelijkbare voor situaties of dezelfde PC 🙂

maar ben nieuwsgierig naar alles haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ssboob, spannend je eerste consult! Ik ben ook bij Boerhaave geweest. Volgens mij werken ze wel zo dat je in principe het consult ook bij je behandelend arts houdt. Ik lees hier veel van verschillende adviezen binnen dezelfde kliniek, iedere arts werkt anders en is van mening dat hij/zij het beste voor jou doet. En wie weet is het resultaat allebei even prachtig, maar dat zullen we nooit weten 😅 Voel je je niet fijn bij arts of advies, kan je altijd nog een consult bij een andere arts aanvragen!

Qua voorsituatie kan ik je niet helpen, daar zijn we te verschillend voor. Ik kom van een leeggelopen (na zwangerschap en veel afgevallen) cup b bij 1.75 en +/- 64 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.