Ga naar inhoud

Borstvergroting, motiva 245 cc, dr Nelissen in heusden-zolder


Aanbevolen berichten

Hey, 

 

Ik heb donderdag 18 Maart een borstvergroting laten doen bij dr Nelissen in heusden-zolder. Ik heb van mezelf hele kleine borsten, en na de 2 zwangerschappen en borstvoeding (kindjes zijn nu 1 en 3j) waren ze ook slap geworden.

 

Dr Nelissen plaatst enkel voor de spier en ben wel heel blij ermee, want de pijn valt heel goed mee. De dag zelf voelde ik helemaal geen pijn, en nu 2 dagen na de operatie moet ik wel wat zien wat ik doe, zeker met 2 kleine kindjes in huis.

 

In de eerste consultatie stelde hij mini 245 cc voor of demo 260. Hij zelf zou voor demi 260 gegaan zijn, maar ik had er mijn twijfels bij, daarom ging hij zijn tijdens de operatie en ze op dat moment 'passen'. Ik denk dat er nu uiteindelijk 245 mini in zit, maar ben niet heel zeker, omdat ik nog wat suf was vd verdoving.

 

Morgen ga ik voor het eerst sportbh uitdoen, spannend... met bh ben ik best tevreden over de grootte. Ik wou zeker nier te groot, zodat mensen van ver niet kunnen zien dat ik een borstvergroting heb laten doen 🙈 

 

Woensdag terug op controle. 

 

Iemand die qua verhaal ongeveer hetzelfde zit als mij of qua timing? 

 

In bijlage een foto van vóór de operatie (denk dat dat wel duidelijk is 😜🙈😄)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Caro13 zei:

Hey, 

 

Ik heb donderdag 18 Maart een borstvergroting laten doen bij dr Nelissen in heusden-zolder. Ik heb van mezelf hele kleine borsten, en na de 2 zwangerschappen en borstvoeding (kindjes zijn nu 1 en 3j) waren ze ook slap geworden.

 

Dr Nelissen plaatst enkel voor de spier en ben wel heel blij ermee, want de pijn valt heel goed mee. De dag zelf voelde ik helemaal geen pijn, en nu 2 dagen na de operatie moet ik wel wat zien wat ik doe, zeker met 2 kleine kindjes in huis.

 

In de eerste consultatie stelde hij mini 245 cc voor of demo 260. Hij zelf zou voor demi 260 gegaan zijn, maar ik had er mijn twijfels bij, daarom ging hij zijn tijdens de operatie en ze op dat moment 'passen'. Ik denk dat er nu uiteindelijk 245 mini in zit, maar ben niet heel zeker, omdat ik nog wat suf was vd verdoving.

 

Morgen ga ik voor het eerst sportbh uitdoen, spannend... met bh ben ik best tevreden over de grootte. Ik wou zeker nier te groot, zodat mensen van ver niet kunnen zien dat ik een borstvergroting heb laten doen 🙈 

 

Woensdag terug op controle. 

 

Iemand die qua verhaal ongeveer hetzelfde zit als mij of qua timing? 

 

In bijlage een foto van vóór de operatie (denk dat dat wel duidelijk is 😜🙈😄)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

leuk wij zijn een beetje zelfde tijd geopereerd (15 maart) ik heb zelf ook 2 kleine kinderen haha en die houden je toch een beetje bezig hè😜 dinsdag gaat mijn man weer werken ben benieuwd hoe het dan gaat verlopen... 

liefs debs❣️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk. En bij jou ook voor de spier? Waar heb jij het laten doen?  En valt de pijn wat mee? 

 

Is inderdaad niet alles met 2 kleintjes in huis. Ik werk maandag gewoon terug van thuis uit. Gaan de kindjes naar school en nr de crèche 

 

Grtjs🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ook voor de spier... heb 690 cc maar heb toch best wel wat pijn 😅🙈 e

 

zo dat vind ik wel knap van je dat je maandag al weer aan het werk gaat heb je niet te veel last ?.. ik werk in de zorg en heb nog even een paar weken vrij. Mijn dochter is 7 en gaat naar school en de jongste van 3 gaat 2 dagen in de week naar de crèche. En bij jou ? 🥰
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Debs zei:

Hoi hoi,

 

leuk wij zijn een beetje zelfde tijd geopereerd (15 maart) ik heb zelf ook 2 kleine kinderen haha en die houden je toch een beetje bezig hè😜 dinsdag gaat mijn man weer werken ben benieuwd hoe het dan gaat verlopen... 

liefs debs❣️

 

2 uur geleden, Debs zei:

Ja klopt ook voor de spier... heb 690 cc maar heb toch best wel wat pijn 😅🙈 e

 

zo dat vind ik wel knap van je dat je maandag al weer aan het werk gaat heb je niet te veel last ?.. ik werk in de zorg en heb nog even een paar weken vrij. Mijn dochter is 7 en gaat naar school en de jongste van 3 gaat 2 dagen in de week naar de crèche. En bij jou ? 🥰
 

Zo, da's wel wat. Zou bij mij niet passen 690 cc 😜 op welke cup ga je dan uitkomen? de pijn valt best mee hier, is meer zo een druk heel de tijd. Ik neem wel geregeld eens een brufen of dafalgan. En het scheelt natuurlijk da mijn borsten al eens uitgerokken waren van de borstvoeding en dat het ook relatief kleine prothesen zijn. Het is ook maar een computerjob,  dus dat zal nog wel lukken 🤗

 

Oh in de zorg, dan kan je best wel wat weken gebruiken om te recuperen 😊🥰

 

De oudste v bijna 3 gaat naar school en de jongste van 1 alle dagen naar de crèche. Courage dan met zo een kleintje in huis. Hier staat regelmatig de tv al eens op 😅

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik had een kleine c cup wel was deze “leeg” vandaar dat er wel wat meer in moest ik heb nu een sport bh aan cup e maar ik denk uiteindelijk een f... ben wel lang 181 hahah... ja hier ook vaak de tv aan hahaha moeten toch wat 😜 succes met alles en benieuwd naar je verdere verslagen... 💪🏼🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Debs zei:

Hahaha ja ik had een kleine c cup wel was deze “leeg” vandaar dat er wel wat meer in moest ik heb nu een sport bh aan cup e maar ik denk uiteindelijk een f... ben wel lang 181 hahah... ja hier ook vaak de tv aan hahaha moeten toch wat 😜 succes met alles en benieuwd naar je verdere verslagen... 💪🏼🥰

Heb al eens snel gaan kijken naar je foto's. Ziet er wel goed uit, mooi in proportie. Ben zelf ook groot (179 cm) maar heel mager gebouwd.  Ja jij ook, zal een vd dagen een fototje zetten v hoe ze er nu uitzien 😀

 

Grts 🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.