Ga naar inhoud

Even voorstellen😉 borstlift/verkleining met protheses


Giardini

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

mijn naam is Val en ben 30 jaar oud. Na twee zwangerschappen en borstvoeding was er niet veel van mijn borsten over. Waar ik eerst een pronte cup f had zagen mijn tepels voortaan alleen nog maar m’n tenen. Nog steeds cup f alleen dan slachtoffer van de zwaartekracht.
 

Gelukkig is daar sinds anderhalve week verandering in gekomen. Ik ben op 8 maart geopereerd aan mijn borsten. Waar ik eerst mijn borsten alleen wilde laten verkleinen/ liften heb ik uiteindelijk toch gekozen om er ook een prothese in te laten plaatsen. De arts zou mijn borsten eerst verkleinen/liften. Hij dacht dat ik dan ongeveer een d cup zou overhouden. Waarna er 375 cc ronde mentor protheses zijn geplaatst. Klinkt allemaal het tegenstrijdig, vond ik zelf ook haha! 

 

Nu ongeveer twee weken later zitten mijn borsten nog erg hoog, lees; twee vingers onder m’n sleutelbeen. Ik weet dat het natuurlijk tijd kost voordat ze gaan zakken. Maar vroeg me af of er meerdere dames zijn die ook een dergelijke operatie hebben gehad, en hoelang het bij hen heeft geduurd voordat de dames een beetje waren ingedaald. Duurt het indalen mogelijk langer omdat mijn eerst zijn verkleind? Klinkt dit logisch? Ik vroeg me ook af op welke cup maat ik strakjes ga uitkomen. Is natuurlijk niet van te voren te zeggen vanwege de lift/verkleining maar misschien zijn hier ook daarin weer ervaringsdeskundigen:) 

 

groetjes val 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Val, welkom! Wat een interessante constructie, waar ben je geweest? 
Als je je zorgen maakt over het dalen na de verkleining zou ik even contact opnemen met je arts. Ligt er ook aan hoe de protheses geplaatst zijn, dual plane, onder of voor de spier. Succes met genezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.