Ga naar inhoud

Vraag betreft niet tevreden na operatie.


Aanbevolen berichten

Beste meiden op dit forum. 

Ik weet niet of iemand antwoord gaat hebben op mijn vraag, echter hoop ik dat iemand hier ervaring mee heeft omdat ik er zelf niet uit kom.

Ik ben afgelopen augustus geopereerd bij Dokter Dornaerts in Antwerpen, via abc clinic in Breda.

Ik was zoals velen echt een groentje in borstvergrotingen, tijdens de intakes heb ik nooit een bh gepast of foto's online bewerkt zodat ik kon zien hoe het eruit kwam te zien.

Het enige waar wij over hadden gesproken waren mijn wensen, mijn grootste droom was het krijgen van een mooi decolleté, welke cupmaat daarbij hoorde had ik geen idee van alleen heb ik duidelijk aangegeven dat ik graag een volle borstpartij wilde.

Nu, meer dan een half jaar later ben ik bijna ongelukkiger dan ervoor.

Gelijk na de operatie had ik al mijn vraag tekens en door het herstel proces heen bleven de vraagtekens staan. "Is dit het geworden, ze zijn toch veelste klein."

Maar ik moest er juist toch blij mee zijn?? Dus praten ik mezelf elke keer rustig door 'het komt wel goed, geef het de tijd.. je wordt er vanzelf blij mee.'

Tot nu. Ik kan er gewoon niet blij mee zijn, ze zijn precies geworden wat ik niet wilde. Ernaar kijken vind ik al verschrikkelijk.

De operatie was zoals velen van jullie weten een lichtelijke hel, maar als je het er dan voor doet om daarna suuper blij te zijn. Dan heb je dat ervoor over.

Ik heb afgelopen week een gesprek aangevraagd met mijn arts, omdat het voor mij zo niet gaat.

Ik heb hem vooraf een brief geschreven, zodat ik (als ik met hem aan tafel zit) niet totaal dicht klap.

zie hieronder de brief:

 

“Beste dokter Doornaert,

 

In augustus 2020 ben ik bij u in behandeling geweest voor een borstvergroting.

Bij de intake hebben wij de wensen van mijn borstvergroting besproken. Hierbij heb ik mijn droom van een mooi decolleté en niet teveel ruimte tussen mijn borsten en de waarde die ik hieraan hecht duidelijk aangegeven.

U gaf aan dat dit bereikt kon worden door bepaalde implantaten te gebruiken. U bent de deskundige en daarom vertrouwde ik volledig op uw kunde en ervaringen.

Na de operatie had ik snel mijn eerste twijfels, alleen werd ik gerust gesteld dat het allemaal bij zou gaan trekken.

Nu meer dan een half jaar later weet ik zeker dat het niet meer bijtrekt.

Maanden lang heb ik met het idee in mijn hoofd gezeten, “ja ik moet er toch blij mee zijn en mag hier geen twijfels over hebben.”

Ik vind het heel lastig het hier over te hebben, maar ik ben nu echt op het punt dat ik er heel erg ongelukkig van wordt. Mijn borsten zijn precies geworden wat ik niet wilde, er zit veel ruimte tussen en ik heb niet het decolleté wat we besproken hebben.

De implantaten zijn in mijn optiek echt te klein en te smal. Het was een droom die ik dacht dat die uit zou komen, alleen ben ik er nu ongelukkiger mee en dus nog steeds onzeker.

Dit gevoel kan niet de bedoeling zijn geweest van deze heftige operatie, ik wil juist gelukkig en trots zijn als ik naar mijn borsten kijk.

13 april heb ik een afspraak met u gemaakt en dan zou ik graag bespreken wat u hieraan kunt doen.

 

Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? of misschien verhalen kennen via via? Wat zijn de wettelijke regels omtrent een borst operatie als je er totaal niet blij mee bent en niet volgens afspraak is gegaan? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat vervelend dat je niet tevreden bent over je borsten😪waarom heb je niet gepast bij je consult? Ik weet niet wat je voorsituatie was en het aantal cc dat je hebt gekregen maar als je niet tevreden bent zou ik zeker het gesprek aangaan. Hoop dat je snel weer blij kunt zijn met je boobs😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kayl_Breda zei:

Beste meiden op dit forum. 

Ik weet niet of iemand antwoord gaat hebben op mijn vraag, echter hoop ik dat iemand hier ervaring mee heeft omdat ik er zelf niet uit kom.

Ik ben afgelopen augustus geopereerd bij Dokter Dornaerts in Antwerpen, via abc clinic in Breda.

Ik was zoals velen echt een groentje in borstvergrotingen, tijdens de intakes heb ik nooit een bh gepast of foto's online bewerkt zodat ik kon zien hoe het eruit kwam te zien.

Het enige waar wij over hadden gesproken waren mijn wensen, mijn grootste droom was het krijgen van een mooi decolleté, welke cupmaat daarbij hoorde had ik geen idee van alleen heb ik duidelijk aangegeven dat ik graag een volle borstpartij wilde.

Nu, meer dan een half jaar later ben ik bijna ongelukkiger dan ervoor.

Gelijk na de operatie had ik al mijn vraag tekens en door het herstel proces heen bleven de vraagtekens staan. "Is dit het geworden, ze zijn toch veelste klein."

Maar ik moest er juist toch blij mee zijn?? Dus praten ik mezelf elke keer rustig door 'het komt wel goed, geef het de tijd.. je wordt er vanzelf blij mee.'

Tot nu. Ik kan er gewoon niet blij mee zijn, ze zijn precies geworden wat ik niet wilde. Ernaar kijken vind ik al verschrikkelijk.

De operatie was zoals velen van jullie weten een lichtelijke hel, maar als je het er dan voor doet om daarna suuper blij te zijn. Dan heb je dat ervoor over.

Ik heb afgelopen week een gesprek aangevraagd met mijn arts, omdat het voor mij zo niet gaat.

Ik heb hem vooraf een brief geschreven, zodat ik (als ik met hem aan tafel zit) niet totaal dicht klap.

zie hieronder de brief:

 

“Beste dokter Doornaert,

 

In augustus 2020 ben ik bij u in behandeling geweest voor een borstvergroting.

Bij de intake hebben wij de wensen van mijn borstvergroting besproken. Hierbij heb ik mijn droom van een mooi decolleté en niet teveel ruimte tussen mijn borsten en de waarde die ik hieraan hecht duidelijk aangegeven.

U gaf aan dat dit bereikt kon worden door bepaalde implantaten te gebruiken. U bent de deskundige en daarom vertrouwde ik volledig op uw kunde en ervaringen.

Na de operatie had ik snel mijn eerste twijfels, alleen werd ik gerust gesteld dat het allemaal bij zou gaan trekken.

Nu meer dan een half jaar later weet ik zeker dat het niet meer bijtrekt.

Maanden lang heb ik met het idee in mijn hoofd gezeten, “ja ik moet er toch blij mee zijn en mag hier geen twijfels over hebben.”

Ik vind het heel lastig het hier over te hebben, maar ik ben nu echt op het punt dat ik er heel erg ongelukkig van wordt. Mijn borsten zijn precies geworden wat ik niet wilde, er zit veel ruimte tussen en ik heb niet het decolleté wat we besproken hebben.

De implantaten zijn in mijn optiek echt te klein en te smal. Het was een droom die ik dacht dat die uit zou komen, alleen ben ik er nu ongelukkiger mee en dus nog steeds onzeker.

Dit gevoel kan niet de bedoeling zijn geweest van deze heftige operatie, ik wil juist gelukkig en trots zijn als ik naar mijn borsten kijk.

13 april heb ik een afspraak met u gemaakt en dan zou ik graag bespreken wat u hieraan kunt doen.

 

Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? of misschien verhalen kennen via via? Wat zijn de wettelijke regels omtrent een borst operatie als je er totaal niet blij mee bent en niet volgens afspraak is gegaan? 

 

 

Echt jammer om te horen zeg. 😥

 

Maar begrijp ik dan goed dat er eigenlijk niet echt concrete afspraken zijn gemaakt....? Heb je foto's meegegeven? Een goede pc staat volgens mij zeker open voor een overleg, want die wil ook gewoon een gelukkige patiënte. 

 

Heb je toevallig een foto album met voor en nasituatie om eens in te piepen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm; inderdaad heel spijtig... Ik zou proberen om een herstel operatie te krijgen... beter nog een keer onder het mes dan ongelukkig zijn. Maar bon, ik hoop dat de dokter zijn fout toegeeft. Beaamt je omgeving dat de protheses te klein/smal zijn? Het is intussen wel een tijd geleden dat de operatie was, dus nu zou je eigenlijk wel het definitieve resultaat hebben... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks  voor de antwoorden @Imke1991 @Amaryllis @Daniëla89!
Ik heb bij mijn consult nooit de optie gehad iets te passen of een voorbeeld te krijgen. Nu moet ik je zeggen dat ik ook uit ging van de expertise van de arts, ik had hem speciaal uitgekozen op goede referenties ect. 

Ik heb alleen aan hem uitgelegd wat ik graag wilde, en daarop heeft hij een voorstel gemaakt. Toen heb ik nog wel specifiek nogmaals mijn wensen benadrukt. 

Achteraf ben ik iets te blindelings op zijn advies af gegaan, ik had op dat moment natuurlijk ook nog geen referentie materiaal.

Mijn omgeving deelt mijn mening wel, tuurlijk zeggen ze dat het ook mooi is alleen snappen ze heel goed mijn punt. 

Ik vind het een lastige kwestie om mee terug te gaan, omdat ik zelf geen idee heb hoe dit in zijn werk gaat. Het is zomaar een truitje dat je hebt gekocht die niet mooi zit en wilt ruilen.

Ik ben benieuwd hoe hij erin staat, maar kan mij idd voorstellen dat hij ook goed resultaat wilt leveren.

Ik heb er in ieder geval veel van geleerd en hoop in het volgende gesprek met hem eruit te kunnen komen.

Ik zal even uitvogelen of ik fotos kan sturen, ben pas net nieuw op dit forum dus even uitzoeken hoe dat werkt.

In ieder geval super lief dat jullie hebben geantwoord! Voel ik mij er toch wat sterker in staan en niet helemaal alleen. 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kayl_Breda wat gek zeg dat je geen optie hebt gehad om te passen🤔 op die manier lijkt het me ook heel lastig om een goede keuze te maken in wat je mooi vindt en om op één lijn te komen met je pc.Hoeveel cc heb je uiteindelijk gekregen en wat was je beginsituatie?😇 Ik vind het nu moeilijk in te schatten wat je bedoelt. Ik zou het iig met je pc bespreken en ik hoop voor je dat je uiteindelijk een oplossing krijgt voor jou probleem want wat jij ervan vindt is natuurlijk het belangrijkste😉 heel veel suc6🍀💪

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.