Ga naar inhoud

Brandend en pikkent gevoel😖


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

ik heb een vraagje voor jullie....

Kort: ik ben woensdag geopereerd,(ik had twee drains)alles was goed tot ik snachts echt een helse brandende en prikkende pijn kreeg in men linker borst!😖 (aan buitenkant van de borst en ook gwn binnen in want hier zit niets van litteken en er is ook niets aan te zien) 

 

Nu... gelukkig mochten de volgende dag de drains der al uit, alles ging plots veel beter. Tot... ik snachts terug deze pijn kreeg😖 

(Vrijdag) Wilde ik mijn pc bellen voor te vragen of dit “normaal” kon zijn.... bleek hij juist die dag verlof te hebben en nergens bereikbaar😩 ziekhuis kon me ook niet verder helpen... 

 

Dan maar naar de huisarts.. bloed genomen en bleek ligt ontstekingswaarde...  hebben ze me voor de zekerheid al antibiotica gegeven... dit ging 1 dag beter. Maar vandaag(zondag) word het weer steeds erger😭

 

kan iemand zegen of ze dit ook hebben gehad? Maak me toch zorgen om een ontsteking...😣😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

En? Weet je al wat meer? Ik moet nog geopereerd worden maar het klinkt als een ontsteking..... 

Het valt me wel op dat de ene arts wel drains gebruikt en de andere niet. Ik krijg bijvoorbeeld geen drains, ze hebben mij uitgelegd dat ze de opengesneden bloedvaten meteen dicht laseren waardoor de borst "droog" dichtgemaakt wordt. Is wel beter denk ik want dat geeft minder risico op infectie aangezien er geen slangetje in/uit is. 

Wat is jullie ervaring? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej girls, eindelijk een beetje goed nieuws. (Hoop ik toch😅)  mijn chirurg heeft me trug gebeld vanmiddag en hij denk ook niet direct aan een ontsteking... eerder zenuwpijnen of dergelijke. Hierna ben ik nog naar mijn huisarts geweest (mijn officiële) en ook hij ziet er niet meteen iets mis aan dus durft ook het risico aan om te stoppen met de antibiotica! 


&&& wat voel ik me plots lekker!!!🙌🏻 Ik hoop zo dat dit zo blijft! Heb terug kunnen eten, geen buikpijn meer, niet misselijk, kort gezegt zo gezond als een vis😋 echt 10000x beter!!!! 

De prikkende pijn is er nog wel maar het gaat in vlagen en welke beweging ik doe. Ik moest het nu (zachtjes enkel de huid) proberen te masseren van mijn pc, en dan volgende week gwn op controle komen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nooow lekker veel beter, bleken dan toch wat zenuwpijnen/gwn pijn aan de drain wonden binnen in te zijn. Niks ernstigs! 
Ze zijn met de dag gebeterd en weg gegaan. nu merk ik wel als ik bv teveel doe dat het ligtjes terug durft tekomen maar ook wel weer snel weg gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.