Ga naar inhoud

twinkeltjee : 12 maart 2021 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden.. ik slaap

Nu al 3 weken op mijn rug en heb nu echt vreselijke rugpijn en nekpijn weten jullie

waarom je 6 weken op je rug moet slapen?? Wil zo graag op mij zij even liggen maar

durf het niet omdat het van mijn pc niet mag. 
maar zie bij sommige staan dat het wel mag? 
 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jee wat een prachtige borsten heb jij @twinkeltjee! Ik had je topic nog niet eerder gevonden. Ik heb 2 weken op mijn rug geslapen daarna voorzichtig op mijn zij. Was eng, maar toch ook zo lekker... eens in het uur werd ik wakker om om te draaien, ging eigenlijk vanzelf. Waarom jouw arts je verbiedt om anders dan op je rug te slapen snap ik ook niet zo goed 🤷‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Salander zei:

Jee wat een prachtige borsten heb jij @twinkeltjee! Ik had je topic nog niet eerder gevonden. Ik heb 2 weken op mijn rug geslapen daarna voorzichtig op mijn zij. Was eng, maar toch ook zo lekker... eens in het uur werd ik wakker om om te draaien, ging eigenlijk vanzelf. Waarom jouw arts je verbiedt om anders dan op je rug te slapen snap ik ook niet zo goed 🤷‍♀️

Dankjewel wat super lief! Ze zijn nu nog mooier geworden haha veranderd met de dag! 
 

ja ik slaap nu ook gewoon op mijn zij op mijn rug lukt niet meer haha 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, twinkeltjee zei:

Dankjewel wat super lief! Ze zijn nu nog mooier geworden haha veranderd met de dag! 
 

ja ik slaap nu ook gewoon op mijn zij op mijn rug lukt niet meer haha 

 

xx

Oh 2 april was je berichtje 🙈 ik heb een heeeeeeel stille dag op kantoor dus was overal aan het snuisteren. Goed om te horen dat ze nog mooier en mooier worden zeg, wauw! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Salander zei:

Oh 2 april was je berichtje 🙈 ik heb een heeeeeeel stille dag op kantoor dus was overal aan het snuisteren. Goed om te horen dat ze nog mooier en mooier worden zeg, wauw! 

Oh dat is lekker!

 

ja zeker ben er heel blij mee

 

en jij? Kan niet vinden of je al bent geopereerd of niet haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Debs zei:

@twinkeltjee goed gelukkig heb controle gehad en alles zag er goed uit gelukkig 🥰 heb jij al bh’s geshopt ? Of wacht je daar even mee ? Xxx

Awh gelukkig maar! Ja toevallig gisteren denk doe maar 3 want was 3 e gratis haha bij Hunkemöller maar ik denk over half jaar dat weer een andere maat is omdat het nog zo veel veranderd had ik vorige keer ook en jij?? Heb jij al bh’s gehaald xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Debs zei:

@twinkeltjee

hahah ja daar heb ik woensdag een afspraak heb echt geen idee welke maat ?!😹 en idd lekker 3e bh gratis 🤩 helpen ze je wel een beetje nu het Corona is ??

xxx

Jazeker werd goed geholpen had nu 75f/g 

dus dacht wel woooowwwww haha maar ze worden niet echt groter maar valt anders iedergeval dat was toen zo.. dus denk nu ook wel.. haha spannend !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.