Ga naar inhoud

twinkeltjee : 12 maart 2021 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey lieve meiden! 
 

vandaag mijn operatie gehad bij dr Hupkens het zou natuurlijk 550 of 625 cc worden maar hij heeft er toch 700cc ingedaan! Schrok me dood toen ik het hoorde maar het is nu al echt super mooi!! Hij zei dat de550 tot 700 qua projectie een beetje hetzelfde zal zijn alleen de breedte en hij moest 700 nemen anders kreeg hij niet het resultaat wat ik graag wilde! Ik zal snel wat foto’s plaatsen maar ben nu al echt happy 😍😍😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden! 
zoals jullie misschien hebben gelezen ben ik afgelopen vrijdag geopereerd door dr Hupkens! Ipv 550 of 625 heeft hij er 700cc in gedaan! Top chirurg! Ik vind het nu al super mooi nog wel erg groot haha wordt dit wel iets minder ?? Of gaat het nog wel iets slinken 
zie foto’s xxx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 dankjewel ! Ik vind het ook mooi maar hoop dat het nog wel zakt en slinkt 

 

ja omdat de projectie van alle 3 bijna t zelfde was en ik wilde ze meer bij elkaar en dat kon alleen met dit zij hij op dat moment dus schrok want was echt te bang het te groot wordt maar hij weet wel wat die doet denk ik haha vind het al mooi alleen hoop dat het iets kleiner wordt 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, twinkeltjee zei:

Hey lieve meiden! 
zoals jullie misschien hebben gelezen ben ik afgelopen vrijdag geopereerd door dr Hupkens! Ipv 550 of 625 heeft hij er 700cc in gedaan! Top chirurg! Ik vind het nu al super mooi nog wel erg groot haha wordt dit wel iets minder ?? Of gaat het nog wel iets slinken 
zie foto’s xxx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik zit nu op 7 weken po en ze zijn zeker 1,5 cup kleiner dan vlak na de operatie, maar ze zaten echt gigantisch vol vocht. Ik heb ze voor de spier en door het slinken zien er ook echt kleiner uit de laatste weken, gelukkig maar...   

 

Als je ze dual plane hebt, lijken ze groter te worden als ze indalen blijkbaar...

 

Vind het wel heel mooi staan bij jou hoor. Mooie taille ook. 😊

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Het ziet er echt super mooi uit.  

Ze gaan zeker wel dalen, hoe dat zit met indalen en groter worden of juist niet ....ik heb geen idee.   

Ik ben zelf net geopereerd en in afwachting van het eind resultaat. In het begin zit het inderdaad nogal hoog en strak en lijkt het enorm.

Ik vind het resultaat bij jou nu al heel erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.