twinkeltjee Posted February 10, 2021 Posted February 10, 2021 Ik heb nu mentor implantaten 300cc en wil naar 450cc of 500cc.. als ik dit doe gaan ze dan niet meer uit elkaar staan? weet iemand wat het verschil is tussen mentor en motiva ? kijk dit zijn mijn borsten nu die kunnen dan wel wat groter toch? Ik wil het liefst een volle D cup en kan ik het beste rond of druppel nemen? Ik heb ze nu dual plane xx Twinkeltjee Pictures visible for members only. Become a member now.
Nog even wachten Posted February 10, 2021 Posted February 10, 2021 Het eindresultaat is wel afhankelijk van je voorsituatie, maar ik denk dat met een breder implantaat de cleavage gap zeker te reduceren valt. Je zou eens op de Instagram van Wouter van der Pot kunnen kijken, daar staan ook flink wat wissels tussen.
twinkeltjee Posted February 10, 2021 Author Posted February 10, 2021 Dankjewel voor je reactie! Ik ga even kijken bij hem 😊
kw88 Posted February 23, 2021 Posted February 23, 2021 Hoi, Ik heb ongeveer dezelfde situatie. Op dit moment 350cc en wil groter, en dichterbij elkaar (dat laatste voornamelijk), Ik heb veel rond gekeken en ga in maart op consult bij wouter van der Pot. Hij legt op zijn insta heel goed uit hoe hij de ruimte kleiner kan maken, en de voor en na foto's zijn heel mooi. Daarom is mijn keuze op hem gevallen, ondanks dat hij wel een stuk duurder is dan veel andere.
twinkeltjee Posted February 23, 2021 Author Posted February 23, 2021 Ja hij maakt hele mooie borsten ik ben nu bij dr Hupkens geweest ook mooie resultaten hij raad mij tussen de 550 en 700 cc aan succes ook! Spannend
kw88 Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Oh ga ik bij hem ook even kijken! Heb je al een datum?
twinkeltjee Posted February 24, 2021 Author Posted February 24, 2021 Ja ik wordt 12 maart geopereerd al! Maar zie heel veel goede dingen over hem! En ben bij hem geweest en ga vrijdag nog keer voor zekerheid haha! Spannend allemaal
kw88 Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Snel al! Ben heel benieuwd. Alvast heel veel succes!
Anns Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 Hoi, volgens mij moet je ook naar je borstbreedte kijken. Dus hoe breed in cm zijn ze nu en hoeveel wil je ze naar elkaar toe met het oog op welke cc vulling je erin gaat doen. Ik heb motiva implantaten dual plane en op de website staat een matrix met diameter en cm en vulling enzo aangegeven. Kijk maar eens. Ik denk zelf dat je dat aantal cc's prima kwijt kunt. Succes met je keuze.
twinkeltjee Posted February 25, 2021 Author Posted February 25, 2021 @Annshey! Ja klopt hij had het over 13,5 tot 15 cm bij mij maar ben bang met 700 cc dat het teveel naar elkaar komt wil ongeveer wel 2 vingers er tussen kunnen dus niet echt tegen elkaar aan daarom denk ik zelf 550 of 625 meer dan genoeg is haha morgen weer een afspraak spannend! Hoeveel cc heb jij? Xx
Anns Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Hoi, ik heb 380 cc en die is 12,5 cm breed en mijn borst was tot 14 cm breed mogelijk. Maar ik wilde minimaal 1 cm daarbinnen blijven ivm natuurlijke look. Ik heb de motiva demi. Er zijn daar 4 verschillende typen hoogtes van en ik heb de 2e hoogte. De 4e is het meest hoog. Hoe is je afspraak van vandaag gegaan ?
twinkeltjee Posted February 26, 2021 Author Posted February 26, 2021 @Annsja gesprek is goed gegaan gelukkig het wordt de 550 full of de 625 full ivm de breedte! Heel spannend demi zou het zelfde zijn als wat ik nu heb zei dr Hupkens vandaar de full
twinkeltjee Posted March 9, 2021 Author Posted March 9, 2021 Goedenavond allemaal❤️ daar ben ik weer haha op 12 maart wordt ik geopereerd door dr Hupkens! Super spannend allemaal. ik krijg dus of 550 cc full of 625 cc full van motiva en kom van 300cc mentor ik ben 1,75 lang en weeg 68 kilo omvang 75 cm Hoeveel cc kan ik het beste doen heeft er iemand foto’s van 625 cc?? of moet ik die dag gewoon vragen wat de arts het beste bij mij vind passen.. xxx Twinkeltjee
Debs Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Hey twinkeltje, Wat spannend vrijdag al!!! Ik a.s maandag!! Ik zou voor het grootste gaan 🤣 zelf kon ik tussen 610 en 690 kiezen... Veel succes vrijdag!! Liefs debs
twinkeltjee Posted March 9, 2021 Author Posted March 9, 2021 Hey @Debsja zeker spannend! Ga je ook bij dr Hupkens?? ja maar soms zie ik foto’s denk ik woow dat is echt heeeeeel groot haha en soms denk ik wauw precies mooi haha daarom is het zo moeilijk 🤣🤣 jij ook heel veel succes xxx
Debs Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 @twinkeltjee nee ik word geopereerd door dr schellekens🤗 Hahah ja ik vind het ook lastig hoor bij iedereen ziet he er weer anders uit... ik heb voor de grootste gekozen omdat ik ook lang ben (1.81) pff lastigggg 🤣 1
twinkeltjee Posted March 9, 2021 Author Posted March 9, 2021 @Debs Awh super spannend ook!!!! haha ja zo denk ik ook ben best lang ook! Dus denk dat het wel moet kunnen 625cc haha!! bedankt voor je reactie! heel veel succes en laat me weten hoe het gaat en hoe het is geworden 😍😍😍
Nog even wachten Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Wat is je borstbreedte? Mijn arts had in 1e instantie ook de 625cc geadviseerd. Ik ben voor de 550cc gegaan ivm nekklachten, maar de 625 had zeer goed gekund!
twinkeltjee Posted March 9, 2021 Author Posted March 9, 2021 @Nog even wachten arts zei dat er tussen de 13,5 en 14,5 in kon.. ja bij jou is het heel mooi!
Debs Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 @Nog even wachten wauw heb even gespiekt bij jou foto's!! Heel mooi💯🤩 zo zou ik ze ook wel willen !! Ik weet mijn borstbreedte niet heb ik helemaal niet naar gevraagd 🙈🤣 heb jij extra high of high profile? Ik heb nu een kleine 80 c... en krijg de extra high profile 690... Liefs debs
Nog even wachten Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 7 uur geleden, Debs zei: @Nog even wachten wauw heb even gespiekt bij jou foto's!! Heel mooi💯🤩 zo zou ik ze ook wel willen !! Ik weet mijn borstbreedte niet heb ik helemaal niet naar gevraagd 🙈🤣 heb jij extra high of high profile? Ik heb nu een kleine 80 c... en krijg de extra high profile 690... Liefs debs Ik heb de 550 motiva full. Die is 13,5cm breed en heeft 5,5cm projectie. Bij motiva is dat de 3e qua meeste projectie, de corse heeft de meeste projectie
Nog even wachten Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 7 uur geleden, Debs zei: @Nog even wachten wauw heb even gespiekt bij jou foto's!! Heel mooi💯🤩 zo zou ik ze ook wel willen !! Ik weet mijn borstbreedte niet heb ik helemaal niet naar gevraagd 🙈🤣 heb jij extra high of high profile? Ik heb nu een kleine 80 c... en krijg de extra high profile 690... Liefs debs Ik ben trouwens 1,74
twinkeltjee Posted March 10, 2021 Author Posted March 10, 2021 Ja echt heel mooi!! Owh zie nu dat er was getekend op me borst 15 cm dus dan moet het zeker wel kunnen haha spannend
Recommended Posts