Ga naar inhoud

Lift of alleen implantaat @Blooming


Twijfel88

Aanbevolen berichten

Hi @Twijfel88 ik vroeg me laatst al af hoe het met je ging. Lastig is het he? Er is natuurlijk sowieso wel een kans dat je/we over 10 jaar weer onder het mes moeten. Dus dan is later een lift misschien een optie? Bij Bergman geven ze aan dat een wissel sowieso aan te raden is na 10 jaar voor de zekerheid. 
 

Ik ben inmiddels ook bij dr Verduijn geweest van Bergman. Hij had hetzelfde advies; gedeeltelijke lift via de borstplooi. Ik heb besloten het daar te gaan laten doen. Twijfel nu alleen nog over het aantal cc. Dus in juni nog een extra afspraak om dat te bespreken. Dan hopelijk begin augustus de operatie.

 

Gisteren werd ik gebeld door Blooming dat ik begin juli op consult kon bij van der Pot. Even getwijfeld of ik dat toch niet zou doen, maar heb afgezegd. Ik wil me namelijk wel echt in de zomervakantie laten opereren en dat gaat bij hem niet lukken. Maar kan me heel goed voorstellen dat je voor hem kiest; hij heeft heel veel ervaring, en hele mooie resultaten. Als je wel voor hem kiest ga je dan laten liften ook? Uiteindelijk is het resultaat het belangrijkste; de meeste tijd die je met elkaar doorbrengt ben je toch onder narcose 😉


Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.