Ga naar inhoud

Lift of alleen implantaat @Blooming


Twijfel88

Aanbevolen berichten

Hi!

 

Ik ben nieuw op het forum, weet nog niet precies hoe het werkt, maar komt wel😂. 

 

Op consult geweest bij dhr vd Pot, Blooming. Na twee kinderen en anderhalf jaar bv in totaal zijn mijn borsten slap geworden en ben ik van een D naar een kleine C gegaan. 

 

Ik wil ze graag laten vergroten, hij geeft aan dat ik een lift nodig heb. Twijfel daar ontzettend over, gezien ik hele lelijke littekens maak. Bij mij worden littekens donker omrand en het litteken komt ‘op’ mijn huid te liggen. Ik heb een keizersnede gehad en ook dit litteken is lelijk. 

 

Zonder lift kan ook, wordt mooi in bh maar zonder waarschijnlijk niet zei hij. 

 

Zijn er vrouwen die gekozen hebben voor alleen een implantaat waar een lift wel werd aangeraden? En is dit mooi geworden?

 

Fijne dag!

 

Groetjes,

Twijfel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!😇 als ik het goed heb gaan mensen die voor een lift geadviseerd  worden vaak naar dr nio omdat hij het vaak wel zonder doet..ik weet niet prescies hoe dat zit maar dat kun je miss proberen. Volgens mij heeft het ook te maken met de hoeveelheid cc.

Suc6!🍀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Daniëla89hi, ik heb gebeld voor een afspraak bij dr Nio, maar hij heeft een patiëntenstop. De telefoniste zei dat ik in augustus kan bellen en dan wellicht in januari terecht kan😂. Nio valt dus af, heb 21 april een afspraak bij dr Luijendijk diak en 16 mei bij vd Weij (wilde eigenlijk Bakker, maar kon toen pas in Juni). Sta toch op het punt te bellen naar Blooming om me wel te laten opereren door vd Pot. Twijfel zo omdat ik gewoon echt geen lift wil, heb liever dat het allemaal zakt en ik alsnog een lift moet, dan dat ik gelijk al met die littekens zit. Wil de volume die ik kwijt ben door 2 zwangerschappen en borstvoeding terug. Vd Pot zei als ik geen lift doe dan is het waarschijnlijk mooi in bh maar zonder bh niet. Meer zei hij niet? Nu blijf ik twijfelen, afspraken maken en slokt het me een beetje op😅. Wil gewoon actie ondernemen, maar ben bang dat ik achteraf spijt krijg als het écht heel lelijk wordt zonder lift. Sorry, heel verhaal😂 xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! Januari is inderdaad wel heel lang wachten😵 maar het is zo lastig he..als je daardoor wel krijgt wat je wenst is het wel het wachten waard uiteindelijk. Gewoon even de consulten afwachten en kijken wat daar uit komt:35: begrijp je keuzestress wel hoor! hou me op de hoogte ben benieuwd xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Twijfel88kan me je verwarring heel goed voorstellen. Geen ervaringsdeskundige hier. Ik ben vorige week bij dr Corion van Bergman geweest voor eerste consult. 3 zwangerschappen met cup H hebben zn tol geëist 😒 bij mij. Dr Corion zei dat een lift wel kon maar niet echt nodig was en hij het ook niet zou aanraden.  Door ronde protheses dual plane te plaatsen gaf hij aan hele natuurlijke borsten te kunnen maken. Ik wil liever ook geen lift ivm littekenvorming. Bij Bergman werken ze veel met ronde protheses en dual plane, dus misschien nog een idee om daar vrijblijvend langs te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2021 om 10:34, Twijfel88 zei:

Hi!

 

Ik ben nieuw op het forum, weet nog niet precies hoe het werkt, maar komt wel😂. 

 

Op consult geweest bij dhr vd Pot, Blooming. Na twee kinderen en anderhalf jaar bv in totaal zijn mijn borsten slap geworden en ben ik van een D naar een kleine C gegaan. 

 

Ik wil ze graag laten vergroten, hij geeft aan dat ik een lift nodig heb. Twijfel daar ontzettend over, gezien ik hele lelijke littekens maak. Bij mij worden littekens donker omrand en het litteken komt ‘op’ mijn huid te liggen. Ik heb een keizersnede gehad en ook dit litteken is lelijk. 

 

Zonder lift kan ook, wordt mooi in bh maar zonder waarschijnlijk niet zei hij. 

 

Zijn er vrouwen die gekozen hebben voor alleen een implantaat waar een lift wel werd aangeraden? En is dit mooi geworden?

 

Fijne dag!

 

Groetjes,

Twijfel

Hoi

 

Ik had tubulaire borsten dus ze hingen ook en mijn tepels keken naar mijn voeten. 

 

Normaal kreeg ik een lift met implantaten, maar de implantaten hadden uiteindelijk een voldoende liftend effect (anatomisch met veel projectie) in combinatie met een tepelhofverkleining. Ik was dolgelukkig toen ik na de operatie merkte dat ik geen lift had. 

 

Ik ben nu 12 weken en had de afgelopen dagen alweer een open wondje omdat er een draadje uitstak. Een deel is hypertroof geworden door al dat gedoe dus wil me niet inbeelden welke miserie ik zou gehad hebben met een lift.

 

Ik had geen grote borsten vooraf (a en b) dus weet niet of dat ook een oplossing is bij een grotere cupmaat.

 

Ohja. Ik heb 8 maanden moeten wachten op de eerste consultatie bij mijn pc... Geen spijt van gehad. 

 

Als je wil, voeg ik je toe aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Heeft hij ook gezegd of je ze voor of achter de spier krijgt?

 

Bij mij adviseerrde ze ook een vergroting met lift, maar omdat het voor de spier kon en ik voor ergonomix heb gekozen zou dat ook al wat liften. Een lift kin daarna altijd nog gedaan worden gaf ze aan. Dus ik heb ervoor gekozen om alleen de vergroting te doen en ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb trouwens 475 cc gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234 dank voor de tip! Kan ik iid ook nog bellen. Ik heb zijn werk gezien bij vlogger (blogger?) Jamie li. Fijn consult?

 

@Amaryllis wauw! Dat is schrikken! Maak jij snel hypertrofische littekens? Bij welke pc ben jij geweest? Ik kijk graag in je album! Dank je wel. 
 

@Femme_ achter de spier 575 demi motiva implantaten. Fijn dat je er blij mee bent! Zie je zelf ook dat ze echt wat ‘gelift’ zijn door het implantaat? Of zijn ze vooral wat voller en wil je uiteindelijk alsnog een lift? 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Twijfel88 zei:

@Essebes1234 dank voor de tip! Kan ik iid ook nog bellen. Ik heb zijn werk gezien bij vlogger (blogger?) Jamie li. Fijn consult?

 

@Amaryllis wauw! Dat is schrikken! Maak jij snel hypertrofische littekens? Bij welke pc ben jij geweest? Ik kijk graag in je album! Dank je wel. 
 

@Femme_ achter de spier 575 demi motiva implantaten. Fijn dat je er blij mee bent! Zie je zelf ook dat ze echt wat ‘gelift’ zijn door het implantaat? Of zijn ze vooral wat voller en wil je uiteindelijk alsnog een lift? 
 

xxx

Heb je toegevoegd 

 

Nee, heb daar helemaal geen aanleg voor. Litttekentjes rond mijn tepelhof zijn heel fijn en vlak, hier en daar zelfs eerder wat dieper. Nu nog paars maar ben er helemaal blij mee. 

 

De littekens in mijn borst plooi zijn wijder geworden (tot wel 1cm) en zijn hier en daar hypertrofisch doordat ze lang zijn opengeweest en continue opengingen omdat de draad niet oploste.  Zou wel een traantje laten met zo littekens zichtbaar op mijn borsten en het waren al niet bepaald pareltjes voor de operatie. 😅 In de borstplooi lig ik er totaal niet van wakker. 

 

Mijn pc zei dat je het niet kan voorspellen.  Ik heb ook al héél mooie resultaten gezien van een lift en verkleining met een heel mooi fijn littekentje. 

 

Ik ben in het UZ gent geweest want ben van België. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Twijfel88 zei:

@Essebes1234 dank voor de tip! Kan ik iid ook nog bellen. Ik heb zijn werk gezien bij vlogger (blogger?) Jamie li. Fijn consult?

 

@Amaryllis wauw! Dat is schrikken! Maak jij snel hypertrofische littekens? Bij welke pc ben jij geweest? Ik kijk graag in je album! Dank je wel. 
 

@Femme_ achter de spier 575 demi motiva implantaten. Fijn dat je er blij mee bent! Zie je zelf ook dat ze echt wat ‘gelift’ zijn door het implantaat? Of zijn ze vooral wat voller en wil je uiteindelijk alsnog een lift? 
 

xxx

Ah, die kende ik niet, even gaan spieken. Ziet er in een beetje kleding in ieder geval goed uit 😄 Ik vond het een fijn consult, maar ga wel nog een keer passen als ik het daar besluit te gaan doen (had een soort mini consult op een open dag). Ik vond hem realistisch en hij sterkte goed vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2021 om 21:56, Twijfel88 zei:

@Essebes1234 dank voor de tip! Kan ik iid ook nog bellen. Ik heb zijn werk gezien bij vlogger (blogger?) Jamie li. Fijn consult?

 

@Amaryllis wauw! Dat is schrikken! Maak jij snel hypertrofische littekens? Bij welke pc ben jij geweest? Ik kijk graag in je album! Dank je wel. 
 

@Femme_ achter de spier 575 demi motiva implantaten. Fijn dat je er blij mee bent! Zie je zelf ook dat ze echt wat ‘gelift’ zijn door het implantaat? Of zijn ze vooral wat voller en wil je uiteindelijk alsnog een lift? 
 

xxx

Ja ze zijn inderdaad wel gelift. Het hangt niet meer zoals het was. Ik vind een lift niet nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234 snap dat je in de war bent. Hij doet de lift en implantaten in 1 operatie. 
Heb gister telefonisch contact met hem gehad, hij zegt als je echt geen lift wilt prima, doen we het zonder. 
Heel vreemd, krijg ik daarna een offerte €500 duurder dan op de website en dan de offerte die ik eerder gehad heb mét lift. Zegt de assistent ja €500 is toeslag ivm risico’s omdat je meer dan 500 cc krijgt. Heeft hij dat niet gezegd? We bellen later terug. Belt iemand anders die zegt nee heeft niks met risico’s te maken, we zijn gewoon duurder geworden. Ik zeg; dat staat niet op de site? Had ze geen antwoord op. Heb er een beetje rare smaak aan overgehouden. Was het verder een fijn consult met vd Weij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar van die 500 euro. Het is al zo’n bak met geld... Staat natuurlijk los van de PC neem ik aan en heeft te maken van de kliniek. Maar toch...

 

Ik vond van der Weij heel kundig overkomen, maar eerlijk gezegd ook wel wat zelfingenomen. Ik weet dat hier heel veel meiden heel blij zijn met zijn werk. Dus waarschijnlijk is het terecht. Ik heb met Boerhave gebeld net en zij gaven aan dat eigenlijk alleen van der Weij de lift en prothese in apart opereert, dus zij raadde me aan ook bij een andere PC op consult te gaan. Ik vind 2 keer 6 weken herstel ook wel echt te pittig. Nu een consult gepland bij Schuringa van Boerhave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ook niet netjes! Ineens 500€ erbij terwijl je al eerder een offerte hebt gehad, zouden ze het eigenlijk niet ineens mogen verhogen 🥴 Dat hebben ze echt net aangepast dan...ben maandje geleden geopereerd daar en was het nog 5270. 

 

vond het ook een beetje onpersoonlijk daar hoor. Maar artsen zijn idd goed en dacht het gaat om het resultaat!

heb je wel een goed gevoel van het telefoon gesprek met Vd Pot overgehouden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Essebes1234 hi, nee 16 mei bij vd Weij (en dan 2e consult bij dr Bakker) en 19 mei diakonessehuis bij dr Luijendijk. Deze is verzet, zou al geweest zijn, omdat hij plots smissdags weg moest, 19 mei was de eerste plek. 
Klinkt goed, maar daar zie je dan dus niks van? Veel kan je daar niet mee liften denk ik? Thnx voor het doorgeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Twijfel88 zei:

@Essebes1234 hi, nee 16 mei bij vd Weij (en dan 2e consult bij dr Bakker) en 19 mei diakonessehuis bij dr Luijendijk. Deze is verzet, zou al geweest zijn, omdat hij plots smissdags weg moest, 19 mei was de eerste plek. 
Klinkt goed, maar daar zie je dan dus niks van? Veel kan je daar niet mee liften denk ik? Thnx voor het doorgeven!

Ah nog even geduld dus. Ben heel benieuwd!

ik heb dan inderdaad alleen het litteken bij de borstplooi, deze is echter dan wel groter dan alleen een litteken van een vergroting. Mijn tepel zit voor grootste gedeelte nog boven de borstplooi, daarom is een grotere lift niet nodig  (kan wel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Twijfel88 zei:

@Essebes1234 dr klaskebooij (Blooming) heeft pas een foto op haar insta geplaatst waarbij de tepel inwendig gelift is. Misschien is dat ook nog wat? Ik vind het heel mooi geworden. 

Ik ben meteen even gaan kijken en jeetje dat is inderdaad mooi geworden zeg. Geen idee wat een inwendige tepellift is. Inderdaad geen littekens te zien. Ik ga even googelen of ik er wat over kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi dames, 

 

Ondertussen voor consult bij dhr Vd Weij en dhr Luijendijk geweest. Vond ze allebei erg aardig!

 

Dhr Vd Weij geeft aan dat hij het zonder lift niet wilt doen. 

Dhr Luijendijk adviseert 450 cc xtra mentor en het kan zonder lift. Maar zegt daar wel bij dat ik uiteindelijk een lift nodig heb. Kan over 10 jaar zijn. 

 

Qua gevoel wil ik mij laten opereren door dhr Luijendijk, vond hem ontzettend vriendelijk en eerlijk. 

 

Dhr Vd Pot heeft ontzettend mooie resultaten op zijn insta pagina, maar voelde me bij hem niet op mijn gemak. Toch denk ik dat ik bij hem het beste resultaat krijg, maar dat is alleen gebaseerd op wat hij post. Wellicht als andere pc’s ook zoveel zouden plaatsen zou ik er anders in staan. 

 

Al met al blijf ik twijfelen, wat heel irritant is. Zijn er veel dames die achteraf toch spijt hebben?

 

@Essebes1234Heb jij al een keus gemaakt?

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.