Jump to content

Lift of alleen implantaat @Blooming

Recommended Posts

Hi!

Ik ben nieuw op het forum, weet nog niet precies hoe het werkt, maar komt wel😂. 

Op consult geweest bij dhr vd Pot, Blooming. Na twee kinderen en anderhalf jaar bv in totaal zijn mijn borsten slap geworden en ben ik van een D naar een kleine C gegaan. 

Ik wil ze graag laten vergroten, hij geeft aan dat ik een lift nodig heb. Twijfel daar ontzettend over, gezien ik hele lelijke littekens maak. Bij mij worden littekens donker omrand en het litteken komt ‘op’ mijn huid te liggen. Ik heb een keizersnede gehad en ook dit litteken is lelijk. 

Zonder lift kan ook, wordt mooi in bh maar zonder waarschijnlijk niet zei hij. 

Zijn er vrouwen die gekozen hebben voor alleen een implantaat waar een lift wel werd aangeraden? En is dit mooi geworden?

Fijne dag!

Groetjes,

Twijfel

Hoi!😇 als ik het goed heb gaan mensen die voor een lift geadviseerd  worden vaak naar dr nio omdat hij het vaak wel zonder doet..ik weet niet prescies hoe dat zit maar dat kun je miss proberen. Volgens mij heeft het ook te maken met de hoeveelheid cc.

Suc6!🍀

• Like 1

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.