Ga naar inhoud

Lillly : 18 maart 2021 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

Op 11-3-2021 om 13:56, Lillly zei:

Ik heb nu een 75AA, dus wel een stukje kleiner dan jouw begin maat! Nog niet zo lang geleden dat je bent geopereerd,  wel goed om te lezen dat je al zo snel gewend bent en tevreden bent over de maat! Is goed, bedankt ☺️

Ik heb je toegevoegd! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Lilly. 
 

ik kom zelf van 70aa.1.60 en 51 kg. Wilde heel graag een volle B kleine C cup. Heb anatomisch achter de spier (ben in november geopereerd) ik kon kiezen tussen 235cc en 270cc. Heb ook heel erg getwijfeld. Vroeg me toen af wat ik het ergste zou vinden... heel mooi maar had groter gemogen of mooi maar vind het eigenlijk te groot. Op basis daarvan gekozen voor de kleinste maat van 250. 
Ben er heel erg blij mee. Ben uitgekomen op een grote 70c of kleine 70d. Ben dus blij voor de kleinste maat te zijn gegaan.

natuurlijk is elk lichaam anders en pakt het bij iedereen anders uit. 
Heel veel succes morgen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Ikke2 zei:

Hi Lilly. 
 

ik kom zelf van 70aa.1.60 en 51 kg. Wilde heel graag een volle B kleine C cup. Heb anatomisch achter de spier (ben in november geopereerd) ik kon kiezen tussen 235cc en 270cc. Heb ook heel erg getwijfeld. Vroeg me toen af wat ik het ergste zou vinden... heel mooi maar had groter gemogen of mooi maar vind het eigenlijk te groot. Op basis daarvan gekozen voor de kleinste maat van 250. 
Ben er heel erg blij mee. Ben uitgekomen op een grote 70c of kleine 70d. Ben dus blij voor de kleinste maat te zijn gegaan.

natuurlijk is elk lichaam anders en pakt het bij iedereen anders uit. 
Heel veel succes morgen.  

Ik heb zelf uiteindelijk ook voor de kleine maat gekozen, ook 250cc. Ben heel blij met de maat! Nog bedankt voor je berichtje en fijn dat jij ook heel blij bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

15 minuten geleden, Marietjuh zei:

Hoe is het gegaan? Ben heel benieuwd 😚

@MarietjuhAlles is helemaal goed gegaan. Ik werd om 09.00 geopereerd en kon om 11.30 naar huis. Helemaal geen pijn niks. Heb zelf gezegd dat ik echt niet te groot wilde, dus de pc heeft 250cc geplaatst en ik ben er heel blij mee. Schrok wel heel erg toen ik in de spiegel keek, mijn borsten zijn heel scheef (rechter plooi zit een stuk lager dan linker plooi), de borsten staan best ver uit elkaar, ongelijk qua grootte en tepels zijn ook ongelijk. Heb ook gelijk aangegeven dat ik me daar zorgen om maak, om zulke ongelijke borsten, maar Luijendijk stelde me gerust dat er nog niks over te zeggen is. Zelf ben ik nog wel een beetje bang voor het eindresultaat. Binnenkort maak ik een album. 

 

Bedankt voor je betrokkenheid, heel lief!!! ❤️❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Lillly zei:

 

@MarietjuhAlles is helemaal goed gegaan. Ik werd om 09.00 geopereerd en kon om 11.30 naar huis. Helemaal geen pijn niks. Heb zelf gezegd dat ik echt niet te groot wilde, dus de pc heeft 250cc geplaatst en ik ben er heel blij mee. Schrok wel heel erg toen ik in de spiegel keek, mijn borsten zijn heel scheef (rechter plooi zit een stuk lager dan linker plooi), de borsten staan best ver uit elkaar, ongelijk qua grootte en tepels zijn ook ongelijk. Heb ook gelijk aangegeven dat ik me daar zorgen om maak, om zulke ongelijke borsten, maar Luijendijk stelde me gerust dat er nog niks over te zeggen is. Zelf ben ik nog wel een beetje bang voor het eindresultaat. Binnenkort maak ik een album. 

 

Bedankt voor je betrokkenheid, heel lief!!! ❤️❤️ 

Fijn om te horen dat het zo goed is gegaan en je helemaal geen pijn hebt, top! 😊

Ze kunnen er in het begin zeker beetje gek uitzien dus probeer je er niet te druk over te maken al snap ik het wel hoor maar heb ondertussen zoveel foto's gezien (ook bij mezelf) dat ze in het begin niet op hun mooist zijn 😂 maar een aantal weken later een wereld van verschil dus gaat echt wel goedkomen.. alles moet nog op de goeie plek zakken dus ze zullen met de dag mooier worden! 🥰

 

Leuk! Ben heel benieuwd naar het resultaat 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lilly goed om te horen dat het voorspoedig is gegaan. Dat lijkt me ook even schrikken, maar wat de anderen ook zeggen, het verandert nog zo erg de eerste dagen/weken. Wel goed dat je het gelijk gezegd hebt.

Rust lekker uit en niet te veel zorgen maken. Straks ben je super blij!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Marietjuh Gelukkig ben ik niet de enige! Ik hoop het! Ik heb trouwens een album openbaar staan, daar upload ik  af en toe een foto als je benieuwd ben. ☺️

 

@Noor45@Daniëla89 Je wordt wakker en je hoopt natuurlijk dat het er al tip top uit ziet, maar moet helaas nog geduld hebben. Ik hoop het ook, dankjewel ❤️❤️ 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net je foto's bekeken maar ziet er goed uit vind ik!

Denk dat de rechter prothese nog moet zakken en dan zal je tepel ook wat hoger komen als het beneden meer uit gaat vullen.

Ook zie je vaak dat ze over de weken dichter bij elkaar komen dus het sleutelwoord is idd geduld, geduld en nog eens geduld! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.