Ga naar inhoud

Lillly : 18 maart 2021 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

14 uur geleden, Goow zei:

Hoe gaat het nu met je @Lillly? :) 

Het gaat verbazingwekkend goed, totaal geen pijn gehad alleen de eerste drie dagen een zwaar opgeblazen buik. Laatste dagen maak ik me steeds meer zorgen om de scheefheid en de grootte, vind ze toch wel een beetje groot en ze staan ontzettend scheef, dus ik hoop zo erg dat aankomende tijd het wat bijtrekt. Dan voel ik me toch iets geruster 😅

 

Had jij nog gebeld en al een datum gekregen of ga je toch ergens anders heen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat goed om te horen! Je hebt dual plane toch? Meestal hoor je dat het herstel dan wel pijnlijk is, maar goed om te horen dat dat niet zo hoeft te zijn! 
ben je ook alweer aan het werk? 
 

En volgens mij is bijna niemand zo kort na de operatie al 100% tevreden, omdat het allemaal nog opgezwollen is en nog niet op de juiste plek zit. Ik vind het er al heel mooi uitzien, hopelijk denk je er zelf ook snel zo over ☺️
 

hoe vond je verder het verloop/de zorg in het ziekenhuis?

 

Ik heb nog gebeld met het diak, ze gaven weer aan nog niets erover te kunnen zeggen. Ze gaven aan dat iemand op plek 100 eerder aan de beurt kan zijn dan iemand op plek 10, omdat het helemaal afhangt van welke dag ze mogen opereren, hoeveel tijd ee is, welke chirurg beschikbaar is etc.. heb aangegeven dan misschien voor een kliniek te kiezen en ze gaf zelf door dat de arts bij bergman werkt en dat inderdaad wellicht sneller gaat. Dus dat maakte verder geen impact op haar/de planning 😆


Gisteren heb ik mijn consult bij bergman gehad, as dinsdag de anesthesie en daarna word ik gebeld om wat in te plannen! Ze gaf aan dat het waarschijnlijk eind mei zal worden. Nog steeds geduld hebben maar dan heb ik in ieder geval een datum. En mocht het ziekenhuis toch nog opeens bellen, dan mag ik bij bergman tot 3 weken van te voren kosteloos annuleren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat met je! Het kan tot wel 6 maanden duren voor alles netjes op zijn plek gezakt is, en soms nog wel langer heb ik gelezen, dus maak je nog niet gek, dat gaat ongetwijfeld allemaal goed komen! Zeker met dual plane ook, dan kan het zijn dat die spier er helemaal aan moet wennen, alles moet herstellen en terug op een nieuw plekje groeien. Ook de grootte went supersnel, ik dacht toen ik een paar dagen thuis was 'mijn god wat heb ik gedaan' 😆 maar nu zijn ze wel echt eigen inmiddels :55: <- ik en m'n boobs

Hoe gaat het nu met pijn, bewegen e.d., nog steeds lekker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2021 om 23:48, Goow zei:

Wauw wat goed om te horen! Je hebt dual plane toch? Meestal hoor je dat het herstel dan wel pijnlijk is, maar goed om te horen dat dat niet zo hoeft te zijn! 
ben je ook alweer aan het werk? 
 

En volgens mij is bijna niemand zo kort na de operatie al 100% tevreden, omdat het allemaal nog opgezwollen is en nog niet op de juiste plek zit. Ik vind het er al heel mooi uitzien, hopelijk denk je er zelf ook snel zo over ☺️
 

hoe vond je verder het verloop/de zorg in het ziekenhuis?

 

Ik heb nog gebeld met het diak, ze gaven weer aan nog niets erover te kunnen zeggen. Ze gaven aan dat iemand op plek 100 eerder aan de beurt kan zijn dan iemand op plek 10, omdat het helemaal afhangt van welke dag ze mogen opereren, hoeveel tijd ee is, welke chirurg beschikbaar is etc.. heb aangegeven dan misschien voor een kliniek te kiezen en ze gaf zelf door dat de arts bij bergman werkt en dat inderdaad wellicht sneller gaat. Dus dat maakte verder geen impact op haar/de planning 😆


Gisteren heb ik mijn consult bij bergman gehad, as dinsdag de anesthesie en daarna word ik gebeld om wat in te plannen! Ze gaf aan dat het waarschijnlijk eind mei zal worden. Nog steeds geduld hebben maar dan heb ik in ieder geval een datum. En mocht het ziekenhuis toch nog opeens bellen, dan mag ik bij bergman tot 3 weken van te voren kosteloos annuleren. 

 Ik studeer nog, dus ik heb online les, dat komt eigenlijk wel echt super uit! Wat lief van je, dankje! Ik moet gewoon geduld hebben, ik heb inderdaad dual plane! Rechts is al mooi gezakt, de ander doet er helaas wat langer over vandaar denk ik ook dat ze nog zo scheel kijken 😬

 

De zorg in het Diakonessenhuis was echt top, er werken hele lieve mensen die me echt op mijn gemak stelde. Ben echt tevreden! Jammer dat het geen invloed had op haar planning, tja het was te proberen 😅.. Snap dat je een datum wil hebben, vond dat ook lastig en wel echt een mega groot minpunt aan in het ziekenhuis geopereerd worden. Als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt dat je het bij een bepaalde pc en kliniek/ziekenhuis wilt doen, wil je gewoon z.s.m. aan de beurt. Wel slim om inderdaad het ziekenhuis nog af te wachten, scheelt toch een hoop geld. Nu wachten op die datum en hopelijk ben je snel aan de beurt!! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Salander zei:

Fijn dat het goed gaat met je! Het kan tot wel 6 maanden duren voor alles netjes op zijn plek gezakt is, en soms nog wel langer heb ik gelezen, dus maak je nog niet gek, dat gaat ongetwijfeld allemaal goed komen! Zeker met dual plane ook, dan kan het zijn dat die spier er helemaal aan moet wennen, alles moet herstellen en terug op een nieuw plekje groeien. Ook de grootte went supersnel, ik dacht toen ik een paar dagen thuis was 'mijn god wat heb ik gedaan' 😆 maar nu zijn ze wel echt eigen inmiddels :55: <- ik en m'n boobs

Hoe gaat het nu met pijn, bewegen e.d., nog steeds lekker? 

Ja je hebt helemaal gelijk, ik wil ook gewoon veelste snel! Hoop ook dat net zoals bij jou de grootte went, misschien als ze eenmaal zijn gesetteld zijn, ik moet het allemaal denk ik over me heen laten komen. Iedereen stelt me gelukkig wel heel erg gerust, dat vind ik echt zo fijn!  ☺️ 

 

De eerste 3 dagen waren onprettig omdat het heel strak zit, maar nu kan ik alles zelfstandig. Bewegen gaat goed, slaap op sinds dag 3 op mijn zij en doe alleen geen zware dingen tillen en herhalende bewegingen. Heb echt geluk gehad denk ik of gewoon het heel zwaar ingeschat waardoor het mee is gevallen. Jij bent ongeveer drie weken po toch? Wat goed dat je nu al zo tevreden bent!!  🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Marietjuh Hey!! Met mij gaat het goed, ik word steeds blijer met het resultaat dus dat is top! Ik slaap al bijna vanaf het begin op mijn zij, maar het gaat iets tè goed denk ik want sinds een week word ik bijna elke ochtend op mijn buik wakker.. 😳  Probeer het te voorkomen, hoop niet dat het verder kwaad kan.. Donderdag ben ik drie weken po, zal dan nieuwe foto toevoegen! Jij bent twee maanden po nu, voel jij je weer de oude??? 💞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen! Zakken de protheses al mooi naar beneden?

Zo, dat is al best snel maar als het verder goed voelt zou ik me er geen zorgen over maken.

Ik sliep met 12 dagen al op mijn zij, eerder dan de meeste die ik hier lees. Geloof sinds een week of 3-4 ook op mijn buik.

Ben zelfs al ruim 13 weken!! 🥳 Gisteren mijn laatste controle gehad en alles zag er heel mooi uit vond de pc :35:

Op gevoelloosheid aan de onderkant na voelen ze echt al helemaal eigen en voel me ook alweer een tijdje helemaal de oude dus top!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarietjuhMijn linkerborst moet nog indalen, maar ik zie gelukkig wel al verschil met vorige weken! Heb foto's toegevoegd als je benieuwd bent. Fijn dat alles goed met je gaat, kan ook niet anders zeggen dan dat het er echt heel mooi uit ziet! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lillly zei:

@MarietjuhMijn linkerborst moet nog indalen, maar ik zie gelukkig wel al verschil met vorige weken! Heb foto's toegevoegd als je benieuwd bent. Fijn dat alles goed met je gaat, kan ook niet anders zeggen dan dat het er echt heel mooi uit ziet! xx

Net even gekeken en k zie ook al duidelijk verschil met de eerste foto's dus kun je nagaan over een paar weken!

Ze komen ook mooi naar elkaar toe, gaat echt heel mooi worden! 👌

Lief dankjewel 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.