Ga naar inhoud

Massie stelt zich voor (BV)


Massie

Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden,

Ik ben Mascha, maar draag sinds de middelbare school de bijnaam Massie. Een klasgenoot van me (gast waar ik totaal niet mee omging) heeft me deze bijnaam ooit gegeven en iedereen (inclusief leraren) heeft dit overgenomen. Ondertussen ben ik werkzaam in de kinderopvang en woon ik samen met een hele leuke man.

Ik ben 29 (iek, bijna 30) en na een mislukte fertiliteitspoging, die ik moest afbreken vanwege grote kans op overstimulatie, besloot ik de stap te zetten om me te gaan verdiepen in een BV.
Ik heb nu een kleine AA cup, er is niets ontwikkeld bij mij. Daar wil ik al heel lang ''iets'' mee. Maar nu heb ik eindelijk besloten om een BV te ondergaan.

Ik heb voor 12 april een consult staan bij ABC clinics in Breda. Dit omdat een vriendin van mijn nichtje daar ook een BV heeft alten uitvoeren, zij was erg tevreden. Ik vind het allemaal super spannend en wil het liefst dat het morgen al zover is.

 

Ik heb gewoon zo lang met onzekerheid over mijn borsten rondgelopen, maar nooit het lef gehad om er iets mee/aan te doen. Maar het is nu tijd om voor mezelf te kiezen!
Op dit moment zit ik echt nog in de oriëntatiefase. Lees alles wat ik kan vinden en bekijk alle vlogs op Youtube die er zijn. Ik ben geloof ik opeens een beetje obsesed met boobies, haha!

 

Tot nu toe heb ik al veel aan dit forum gehad en ik wil het liefst alles lezen. :) dus daarom maar even lid geworden! haha!

 

Liefs, Massie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hiero! 🤗

Wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen om een bv te doen!

Ik ben begin dit jaar geopereerd en ben super tevreden hoe ze zijn geworden 😊

Ik vond het traject ernaartoe zo leuk maar ook heel spannend!

Heb hier veel ervaringen kunnen lezen en was ook veel beter voorbereid over wat ik kon verwachten qua herstel enz..

 

Veel plezier met lezen en succes alvast 12 april 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Massie welkom hier!😇 ik zit ook nog in de beginfase..ik heb morgen mijn consult en merk dat ik dat al spannend vind🤭 voor je het weet is het 12 april,heel veel suc6 met alles! X

Jij heel veel plezier morgen!! en suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.