Ga naar inhoud

1050 CC hard en stijf en als ik voel lijkt wel dood


Aanbevolen berichten

Ik ben bij parkkliniek Rotterdam geweest en mijn operatie datum is 2 april kreeg eerst 775 rond motiva aangeboden maar zei dat ik wel van beetje meer wil maar geen p*rn* borsten wil.

toen werd me aangeraden motiva corse 1050cc kan je ook wel makkelijk hebben ik ben van 125kg na 69 kg gegaan en 1,71 lang veel afgevallen en van cup E na grote A hang of kleine B gegaan in hang situatie nu twijfel ik weer heel erg hoe dichterbij het komt als ik dan niet. Te groot krijg aangezien me breedte 15 was kon ik het wel hebben maar wat zal het resultaat wezen zo veel twijfels wie kan me helpen met voorbeelden van evt 775 CC rond , 925 CC corse of 1050cc en evt voor po 

 

groetjes Lisa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedenavond allemaal.

ik ben 2 april geholpen vorige week vrijdag aan een lift + prothese achter de spier.

ben 57 kg afgevallen en ging van E naar AA echt te slim.

ze hebben me borst gewoon moeten reconstrueren met lift overtollig vel verwijderen en 1050cc corse erin.

ben hard ken geen grenzen en pijn en piep niet gauw maar jeetje was me wel ff tegen gevallen best pijn maar hoort erbij.

nu ben ik een week en 3 dagen po en zie ze wel iets veranderen maar niet veel.

nu heb ik vanavond ze ff laten waaien uit de bh want pfff die zit me straks 😁

maar ze voelen stijf hard en zit 0 beweging in kan ze niet na boven drukken of iets en als ik er over heen voel voelt het net als je voet slaapt dood idee is dit normaal 🤦🏼‍♀️😳 en komt er überhaupt beweging in en worden ze echter wel zachter want aangezien de CC die er in zit meeste van motiva prothese denk ik weer #onzeker komt nooit meer blijft strak en stijf 🧐 kan iemand me daarin vinden wat ik zeg al is het minder CC dan mijn.

iemand die met me ervaring kan delen ?? 
wordt er nogal onzeker van.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heel vervelend om te zeggen maar ik schrik wel een beetje van de foto. Hebben zij jou deze maat geadviseerd? 
 

Ik ben uiteindelijk op intake geweest bij 3 klinieken. Diegene die me uiteindelijk 11 dagen geleden heeft geopereerd heeft me alles piekfijn uitgelegd. Dat ze de breedte van je borst opmeten en daarbinnen moeten blijven met de prothese maat. Anders gaat hij aan de zijkant te ver naar buiten staan. En hij adviseerde mij druppelvorm Omdat met een ronde het volume teveel aan de bovenkant zou komen en mijn tepels naar beneden gingen kijken.... komt zoveel bij kijken...
 

Dat dode gevoel is wel bij iedereen. Tenminste ik heb het onder mn borst. De hebben daar zenuwtjes doorgesneden en die moeten langzaam weer herstellen. Mij is verteld dat dit tot een jaar kan duren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lisa, heb je de ergonomix? Ik heb motiva ergonomix 360 en de eerste weken staan ze altijd erg strak en stijf. Ik kan ze ook niet naar boven bewegen bijv. Wel voelen ze zacht en kan ik er ‘indrukken’ zeg maar. 
Voelen ze echt als steen? Zal het dan even laten checken bij parkkliniek. Ben je bij Nio geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ja heb hele brede borst maar 15,5 maar denk ook dat alles nog veel vocht heeft deze CC kon ik zeker wel hebben en wou ik zelf ook hoor ivm mijn breedte en heb meiden om me heen die 600 hadden maar bij mijn erg klein zou uitvallen dus deze kon makkelijk en ja ze steken iets uit zijkant maar denk echter dat alles nog tijd nodig heeft , en fijn dat het dode gevoel en stijve er toch een beetje bij hoort haha ook dat heeft dus tijd nodig.

dus GEDULD is de wijsheid nu gewoon ben echt tevreden over park kliniek hoor super lief aardig goede uitleg extra op consult geweest maar ze zijn pienter en gaan fijn te werk en mij wensen zijn ook voldaan.

volgende week mag ik weer op controle komen maar ze veranderen gelukkig wel met de dag ik kan niet wachten tot eind resultaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd. Gelift en een 250 cc mentor erin. Bij mij doet alles ook giga pijn! Mega spanning ook. Mijn linker tepel bloed ook nog. Ik ervaar veeeeel pijn. En met 4 kids in huis echt een uitdaging. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.