Ga naar inhoud

Sassefras79 : 23 maart 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 24-3-2021 om 23:14, jessica24 zei:

@Sassefras79 hoe gaat het met je? Ben heel erg benieuwd naar je ervaring en resultaat :)

@jessica24 gaat best okey! heb de eerste nacht echt heel veel pijn gehad 😒 viel me enorm tegen eigenlijk, haha om de een of andere reden dacht ik, dat doen we ff. Maar na de 2e dag ging het steeds beter. De meeste pijn heb ik in de nacht, plat liggen lukt me niet. Dus slaap half rechtop 🤣 

Nu 5 dagen po, doe ik ook alweer wat dingen, douchen, haren wassen, kleine dingen als tafel dekken enzo. Ik kan niet de hele dag in een stoel zitten niksen.... had jij dat ook?

Ik vind nu de implantaten echt nog veel te hoog zitten, in de sportbh vind ik ze prachtig! Maar zo bloot voor de spiegel vind ik ze nog niet super mooi, maar ik moet even geduld hebben, haha! 

Hoe heb jij dit ervaren? Jij had ook dual plane toch? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sassefras79

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel even aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle verdere updates.

Door wie ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2021 om 11:28, Desert-Rose zei:

@Sassefras79

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel even aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle verdere updates.

Door wie ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

@Desert-Rose

Ik ben geholpen door Dr. Fresow.

Bedankt!

Groetjes Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.