Ga naar inhoud

Sassefras79 : 23 maart 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Mijn naam is Saskia en ik ga eindelijk, na jaren, een borstvergroting ondergaan! Yeah, ik ben zo blij!

Ik twijfel alleen nog hoeveel cc ik moet nemen. Ik heb nu een A cub, omvang 80. De pc adviseerde mij 450 CC voor een C cup. Ik begon eerst met passen met 300, dat vond ik "te klein", al dacht ik stiekem wel al wauw dit zijn tieten ;). Maar twijfel nu tussen 400 en 450cc. Bij 400 CC zou ik een grote B/ kleine C krijgen, met 450cc een volle C.  Ik mag 12 maart nog een keertje komen passen, super fijn. 

Ik krijg in elk geval een mentor, rond, dual plane. Maar als ik op google zoek en zie dat mensen met 450cc gemakkelijk cub E overhouden schrik ik daar erg van en neig ik toch maar naar de 400cc....en ik wil geen ronde ballen krijgen uiteindelijk. Ik lees wel dat bij een ronde prothese, dual plane, de implantaat moet zakken? Weet iemand dat?

 

Nou hopelijk niet een te warrig verhaal! haha. Ik hoop hier in elk geval wel wat antwoorden te vinden en wat meer informatie te lezen. Heb er super veel zin in en kan niet wachten! 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Leuk dat je ook een bv ondergaat. De cup die je uiteindelijk krijgt hangt af van de breedte van je borst. Als die bij 12 cm is dan heb je minder cc nodig voor een c cup dan wanneer de breedte 13 of 14 cm is. Je pc heeft dit allemaal opgemeten als het goed is en kan jou het beste adviseren. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn passessie was gericht op de vraag 'hoe mooi vind je het als je borsten zover naar voren komen'. Ik heb gepast met 350cc (prachtig! Eindelijk echte borsten!) maar na opmeting van alle breedtes en afstanden kwam het uit op 340 cc. De arts weet precies wat jij nodig hebt om tot het resultaat te komen wat jij wenst.

 

Kijk wat jij mooi vind, als je die grotere mooier vind; gewoon aangeven! Mijn idee is dat de cupmaat niet uitmaakt, hoe het eruit ziet en hoe jij je erbij voelt wel!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Noor. Dat zal het inderdaad wel zijn. Ik zal eens vragen vrijdag hoe en wat. Zit ik mij hier druk te maken, heb ik misschien gewoon brede borsten 😂 ik heb nu een kleine 80 aa dus om een C te krijgen moet er ook wel een redelijk implantaat in. 

Oh ben zo blij! Super spannend maar kan haast niet wachten 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sassefras79 zei:

Dank je Noor. Dat zal het inderdaad wel zijn. Ik zal eens vragen vrijdag hoe en wat. Zit ik mij hier druk te maken, heb ik misschien gewoon brede borsten 😂 ik heb nu een kleine 80 aa dus om een C te krijgen moet er ook wel een redelijk implantaat in. 

Oh ben zo blij! Super spannend maar kan haast niet wachten 😊 

Ik denk dat je ook niet te veel op de cupmaat moet concentreren. Neem foto's mee van wat je mooi vindt. Er zijn genoeg dames die een E of een F hebben terwijl het als een C of een D oogt. Met implantaten heb je nou eenmaal een grotere cup nodig dan met een echte (plooibare) borst.

De grootte went ook super snel, dus ik zou voor de grootste variant gaan.

Succes met je keuze

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sassefras79 zei:

Dank je Noor. Dat zal het inderdaad wel zijn. Ik zal eens vragen vrijdag hoe en wat. Zit ik mij hier druk te maken, heb ik misschien gewoon brede borsten 😂 ik heb nu een kleine 80 aa dus om een C te krijgen moet er ook wel een redelijk implantaat in. 

Oh ben zo blij! Super spannend maar kan haast niet wachten 😊 

Met een 80 omvang vermoed ik dat je idd meer cc nodig hebt voor een c cup dan als je omvang 70 hebt. 
Al gaat het om de breedte van je borst. Je pc zal je er alles over vertellen. 
Spannend hè. Mijn bv staat voor eind april. Kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Noor45 zei:

Met een 80 omvang vermoed ik dat je idd meer cc nodig hebt voor een c cup dan als je omvang 70 hebt. 
Al gaat het om de breedte van je borst. Je pc zal je er alles over vertellen. 
Spannend hè. Mijn bv staat voor eind april. Kan niet wachten!

Ja super spannend 😊 

Doe jij nog iets om je voor te bereiden op de bv? Extra vitamine ofzo? Ik heb van die Arnica tabletjes gehaald, die zouden wellicht helpen tegen de zwelling en het beurse gevoel. Geen idee of het werkt, maar kan geen kwaad in elk geval 😉 verder beweeg ik wat meer om iets fitter te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik denk dat je ook niet te veel op de cupmaat moet concentreren. Neem foto's mee van wat je mooi vindt. Er zijn genoeg dames die een E of een F hebben terwijl het als een C of een D oogt. Met implantaten heb je nou eenmaal een grotere cup nodig dan met een echte (plooibare) borst.

De grootte went ook super snel, dus ik zou voor de grootste variant gaan.

Succes met je keuze

Ja dat lees ik vaker ja, voor de grootste gaan. Dat zei de pc ook. Het went snel zei ook zijn assistente. 😄 komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sassefras79 zei:

Ja super spannend 😊 

Doe jij nog iets om je voor te bereiden op de bv? Extra vitamine ofzo? Ik heb van die Arnica tabletjes gehaald, die zouden wellicht helpen tegen de zwelling en het beurse gevoel. Geen idee of het werkt, maar kan geen kwaad in elk geval 😉 verder beweeg ik wat meer om iets fitter te zijn. 

Advies van mijn pc was 2 weken van tevoren beginnen met arnica druppels (geen idee of tabletten net zo werken), en dan gelijk ook vitamine c extra gaan innemen. Een week van tevoren beginnen met het te opereren gebied inzepen met hibiscrub bij het douchen. Heb ik ook gedaan, en dan iedere dag ook schone kleding + schoon pyjamashirt aan 👍

 

Succes met de passessie vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Salander zei:

Advies van mijn pc was 2 weken van tevoren beginnen met arnica druppels (geen idee of tabletten net zo werken), en dan gelijk ook vitamine c extra gaan innemen. Een week van tevoren beginnen met het te opereren gebied inzepen met hibiscrub bij het douchen. Heb ik ook gedaan, en dan iedere dag ook schone kleding + schoon pyjamashirt aan 👍

 

Succes met de passessie vrijdag!

Oh goeie tip van de scrub! Ga ik doen. Tabletjes zouden inderdaad zelfde moeten zijn ( volgens de Etos 😉) Nog 2 weken! Heb er zin in 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2021 om 22:41, Sassefras79 zei:

Ja super spannend 😊 

Doe jij nog iets om je voor te bereiden op de bv? Extra vitamine ofzo? Ik heb van die Arnica tabletjes gehaald, die zouden wellicht helpen tegen de zwelling en het beurse gevoel. Geen idee of het werkt, maar kan geen kwaad in elk geval 😉 verder beweeg ik wat meer om iets fitter te zijn. 

ja, ik ook extra vit C en arnica tabletjes, 2 weken voor de operatie en een scrub is aangeraden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2021 om 11:53, jessica24 zei:

Hey @Sassefras79

ik ben gisteren geopereerd in de klaver kliniek door dr. Bodde. De Mentorxtra 470cc. Als je wat foto's laat zien van wat je mooi vindt, zal ze je vertellen hoeveel cc je het beste kunt laten plaatsen.

 

Ik heb de recover shake genomen om een vitamine boost op te bouwen :)

Oh en zijn die shakes een beetje lekker? Ik ben helemaal niet van die shakes namelijk 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Lauk zei:

Ik had a kleine b en zou met 330 op een grote c uitkomen zei de arts.

maar ik heb er nu 450 cc in. Ik weet nog niet hoe het gaat worden want ben afgelopen maandag pas geholpen..

 

En hoe gaat het bij jou? Heb je ze al gezien? En heb je er veel last van?

 

Ik had 10 geleden aa en toen 375cc achter de spier geplaatst. Na 2 kindjes was de volume eruit dus afgelopen dinsdag de prothese wissel gehad. Nu dual plane 470cc. Ben heel erg benieuwd op welke cup ik nu uit ga komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, jessica24 zei:

@Sassefras79 

5 uur geleden, jessica24 zei:

@Sassefras79 dan zou ik ze niet nemen haha. Je moet ff doorzetten :)

En hoe was het passen gisteren?

Helemaal blij dat ik ben gegaan. De pc had ook nog even tijd vrijgemaakt. Ga voor de 450cc, of eigenlijk 440cc, de prothese die ik krijg heeft die verhouding. Ze vertelde dat dit voor mij ook echt de ideale maat is. Mijn vriendin die mee was die vond het ook heel natuurlijk, niks geks groot ofzo. De assistente legde uit dat elke prothese anders is net als elke borst anders is. De een heeft de 450cc in de hoogte erin zitten, ik bijvoorbeeld meer in de breedte. Dus vandaar dat 450cc bij mij geen E cup gaat opleveren 😇🤣 maar echt super fijn dat ik nog even langs mocht komen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2021 om 13:33, Lauk zei:

Ik had a kleine b en zou met 330 op een grote c uitkomen zei de arts.

maar ik heb er nu 450 cc in. Ik weet nog niet hoe het gaat worden want ben afgelopen maandag pas geholpen..

Spannend! Wordt vast mooi. We moeten misschien ook wat meer vertrouwen op die artsen, die doen dit werk al jaren dagelijks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2021 om 10:27, jessica24 zei:

 

En hoe gaat het bij jou? Heb je ze al gezien? En heb je er veel last van?

 

Ik had 10 geleden aa en toen 375cc achter de spier geplaatst. Na 2 kindjes was de volume eruit dus afgelopen dinsdag de prothese wissel gehad. Nu dual plane 470cc. Ben heel erg benieuwd op welke cup ik nu uit ga komen. 

 Geen pijn maar zo ongemakkelijke druk alsof een riem Hard word aangespant omder mijn borst..

ben alleen vorige week dag na operatie flauw gevallen door niks te eten ect en daarome

en soort angst heb t weer te krijgen dus heb zelf niet durven kijken

elke dag gaat het beter

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.