Ga naar inhoud

Toytoytoy : 16 april 2021 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben moeder van 4 kids, heb 2 weken geleden een donut lift gehad. Nu heb ik over 3 weken een prothese wissel. Ik ga  van naturelle 250 naar motivia 625 of 700 cc full. Pc kijkt tijdens de operatie. Maar nu kan ik weinig voorbeelden vinden over 700 cc. Ben bang dat ik mss toch groter wil. Dusss wie van jullie heeft er motivia full 700cc? Ik ben 160 en weeg 59,kg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

 

ja natuurlijk mag dat!😊 Ik ben 1,73 en weeg 65/66 kilo. Op m’n 21ste vergroting gehad. Ik had cup aa na eerste vergroting 80c

Jaaa ik moet ook de 27ste! Oh wat leuk om iemand te vinden die tegelijk gaat met mij.

hoe lang ben jij? En waar ga je het doen? Ik ga bij dr nio in de park kliniek

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hahah nee ik heb de mijne moeten verzetten naar 16 april. 1 omdat ik een ontsteking had, en 2 mijn moeder onverwachts eerder moest beginnen met bestraling ivm borstkanker. Dus ja... 

 

Maar jij? Hoe gaat het met jou🤗 jij zenuwachtig??? En heb je er zin in☺️ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hier mijn verslag.

 

Ik moest mij om 7.15u melden in Vlaardingen. Eenmaal binnen en na een vragenlijst kwam Hupkens en k mocht mee om afgetekend te worden. Daarna ging k door naar een andere kamer om me om te kleden in de ok kleding. Al snel kwam de anesthesist met nog meer vragen. Ze waren erg aardig en stelde me gerust. Eenmaal zover kon k doorlopen naar de ok, daar Werd k vast gelegd op de tafel mijn infus werd geprikt en iedereen sprak tegen me. Voor ik het wist zei de anesthesist al dat het slaapmiddel werd toe gediend. Een ander hield een  zuurstof kapje voor m'n mond en het was 2 x diep anderen en poef ik was weg. Drie kwartier later werd k wakker op de vercoever kamer. Rustig kwam k bij en mijn eerste vraag was hoeveel zit er in🤣. 700cc mevrouwtje... En werd geholpen in m'n bh. Al snel kwam er een assistent met mijn oude prothese, die wilde k graag zien. Die waren gelukkig heel. Al snel kwam Hupkens bij me en vertelde dat alles goed verlopen was, maar k wel een borstband ook om moest.  K zat kwart over 10 weer in de auto terug naar huis. De eerst dag/nacht zijn opzich redelijk goed verlopen. Met de medicijnen is het te doen. Ik heb mijn 3 jongste kids naar m'n schoonouders gebracht en de oudste helpt me mee idem m'n partner. 

Ik zal eens kijken of ik foto's kan uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.