Toytoytoy Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 Hoi ik ben moeder van 4 kids, heb 2 weken geleden een donut lift gehad. Nu heb ik over 3 weken een prothese wissel. Ik ga van naturelle 250 naar motivia 625 of 700 cc full. Pc kijkt tijdens de operatie. Maar nu kan ik weinig voorbeelden vinden over 700 cc. Ben bang dat ik mss toch groter wil. Dusss wie van jullie heeft er motivia full 700cc? Ik ben 160 en weeg 59,kg.
Jill olivia Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Goedenavond! Ik word over twee weken ook geopereerd met idd dezelfde hoeveelheid cc’s als jij. Ik twijfel nog ertussen! Maar ja iedereen z’n start situatie en omvang etc is anders ik vind het ook lastig om te zeggen hoe het word. Maar super spannend hoor! groetjes
Toytoytoy Posted March 11, 2021 Author Posted March 11, 2021 Ow spannend, en daar heb je gelijk in wat betreft de Start. Moet jij ook de 27ste? Mag k wel vragen hoe groot jij bent?
Jill olivia Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Goedemorgen! ja natuurlijk mag dat!😊 Ik ben 1,73 en weeg 65/66 kilo. Op m’n 21ste vergroting gehad. Ik had cup aa na eerste vergroting 80c Jaaa ik moet ook de 27ste! Oh wat leuk om iemand te vinden die tegelijk gaat met mij. hoe lang ben jij? En waar ga je het doen? Ik ga bij dr nio in de park kliniek groetjes
Jill olivia Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Oh sorry je lengte staat er al bij! Ben net wakker 🤣
Toytoytoy Posted March 12, 2021 Author Posted March 12, 2021 Haha, ja super leuk, we houden even contact leuk. K ga bij Hupkens in Vlaardingen. Spannend ben zo benieuwd. Spreek nu iemand die nu onder t mes ligt. Zij gaat rond de 625cc of iets minder.
twinkeltjee Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Het is 700cc geworden haha ipv 550 of 625 k zei nee dat durf ik niet zo groot maar hij zei dit wordt het mooiste qua projectie maakte het niks Uit alleen de breedte! Nu lekker thuis! Had net geen pijn maar komt nu wel een beetje! Xxxxd 1
Jill olivia Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 Hoi twinkeltje! hoe gaat het met je? Voel je je goed! Oh wow wat stoer die 700💪 toytoytoy ja heel leuk doen we!
twinkeltjee Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 @Jill oliviahey! Het gaat goed met mij dankjewel haha ja hij heeft er toch gewoon 700 in gedaan haha het ziet er nu al mooi uit! Hopelijk nu nog de zwelling wat minder xx
Jill olivia Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 Oh wat fijn dat je je zo goed voelt! Ik heb je foto’s gezien nou echt prachtig wat zal je er blij mee zijn zeg. Nu al zo mooi vlak na de operatie 😊 rust maar lekker uit groetjes
twinkeltjee Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 @Jill olivia dankjewel wat super lief groetjes
Toytoytoy Posted March 26, 2021 Author Posted March 26, 2021 Hahah nee ik heb de mijne moeten verzetten naar 16 april. 1 omdat ik een ontsteking had, en 2 mijn moeder onverwachts eerder moest beginnen met bestraling ivm borstkanker. Dus ja... Maar jij? Hoe gaat het met jou🤗 jij zenuwachtig??? En heb je er zin in☺️ xx
Toytoytoy Posted April 16, 2021 Author Posted April 16, 2021 K heb 700cc motivia gekregen vanmorgen. 🎊 Pictures visible for members only. Become a member now.
Jill olivia Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 Hee wat goed!! Rust maar lekker uit!! Is alles goed gegaan?😊😊
Toytoytoy Posted April 16, 2021 Author Posted April 16, 2021 Ja alles is goed gedaan. K bericht morgen wel even verder. ☺️
Desert-Rose Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 @Toytoytoy hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb de titel aangepast en je topic verplaatst naar operatieverslagen. Dit topic kun je nu blijven gebruiken voor zowel je verslag als updates. Doe rustig aan, op tijd je pijnstilling nemen, en ik wens je een goed herstel. x
Toytoytoy Posted April 17, 2021 Author Posted April 17, 2021 Hier mijn verslag. Ik moest mij om 7.15u melden in Vlaardingen. Eenmaal binnen en na een vragenlijst kwam Hupkens en k mocht mee om afgetekend te worden. Daarna ging k door naar een andere kamer om me om te kleden in de ok kleding. Al snel kwam de anesthesist met nog meer vragen. Ze waren erg aardig en stelde me gerust. Eenmaal zover kon k doorlopen naar de ok, daar Werd k vast gelegd op de tafel mijn infus werd geprikt en iedereen sprak tegen me. Voor ik het wist zei de anesthesist al dat het slaapmiddel werd toe gediend. Een ander hield een zuurstof kapje voor m'n mond en het was 2 x diep anderen en poef ik was weg. Drie kwartier later werd k wakker op de vercoever kamer. Rustig kwam k bij en mijn eerste vraag was hoeveel zit er in🤣. 700cc mevrouwtje... En werd geholpen in m'n bh. Al snel kwam er een assistent met mijn oude prothese, die wilde k graag zien. Die waren gelukkig heel. Al snel kwam Hupkens bij me en vertelde dat alles goed verlopen was, maar k wel een borstband ook om moest. K zat kwart over 10 weer in de auto terug naar huis. De eerst dag/nacht zijn opzich redelijk goed verlopen. Met de medicijnen is het te doen. Ik heb mijn 3 jongste kids naar m'n schoonouders gebracht en de oudste helpt me mee idem m'n partner. Ik zal eens kijken of ik foto's kan uploaden.
Recommended Posts