Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Marietjuh zei:

Denk dat wel meer hier die twijfels hebben gehad, althans ik wel dus is heel normaal..

Gaat echt wel goed komen.. ik had bovenin ook minder borstweefsel, kijk maar naar mijn voorsituatie dus vertrouw maar op zijn deskundigheid :6:

 

Dat is ook zo die twijfels horen erbij. Ik denk ook echt wel dat het mooi wordt. Dank je wel. Blij met alle reacties 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Eventjes wat minder online geweest. Duurde ook nog zolang voor ik aan de beurt zou zijn. En nu is het over een paar dagen zo ver. Ik ben er helemaal klaar voor en kijk er zo lang naar uit. Tot ik gisteren gebeld werd; operatie bij dr vd Weij kan niet doorgaan volgende week. Ik schrok en moest even schakelen. Wat nu? Uitstellen is geen optie voor mij, alles is geregeld en heb het zo bewust nu gepland. 
Gelukkig kwamen ze met een alternatief: dr Schuringa kan de operatie komende week doen! Morgen heb ik een consult, woensdag operatie. Moet even wennen aan de gedachte omdat ik bewust voor vd Weij had gekozen. Ik kan niet zoveel vinden over dr Schuringa. Ik hoop op een klik morgen. Het maakt het extra spannend nu, tenminste zo voel ik het. 
Voelt fijn om het hier te kunnen delen. Weinig mensen om me heen weten van m’n operatie af dus ben ik blij met dit forum. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vorige week bij Boerhaave doorgeven van wel. Ik was heel enthousiast over het consult en zijn advies voor een gedeeltelijke lift (geen ankerlitteken nodig). En raadde aan eerst een mammografie te laten doen ivm familielid met borstkanker. Echter op aanraden van een vriendin nog ergens anders geweest en die gaf hetzelfde advies, wat mij sterkte in het feit dat het advies van Schuringa ook juist was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45

Hoi Noor, kan me voorstellen dat je geschrokken bent nu de plannen. Ineens anders worden qua pc. 
Io word 5 mei geopereerd en krijg de protheses ook voor de spier. De twijfels en vragen die jij had zijn herkenbaar en begrijpelijk. 
Hoop dat je een fijn consult krijgt bij de andere pc en dat het goed voelt. Vertrouwen is erg belangrijk!

Heel veel succes!

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Noor45 zei:

@Diana75 ook voor jou al snel! en ook voor de spier. 
hoop heel erg dat deze andere pc mij morgen ook voor de spier adviseert. 
spanning begint wel toe te nemen nu. Bij jou ook?

 

@Noor45 ik ben zeker erg gespannen. Vorige week nachtmerries gehad, toen naar de kliniek gebeld met vragen. 
Ik probeer er nu zo min mogelijk aan te denken, maar dan ineens zijn de gedachtes er weer. Ik moet nog kiezen tussen 325cc of 350cc. Het is vast een klein verschil, maar voelt voor mij als een hele grote beslissing. 
Naast de irritante spanning is er ook wel de “leuke”. Spanning, van...yes...eindelijk! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Diana75 zei:

@Noor45 ik ben zeker erg gespannen. Vorige week nachtmerries gehad, toen naar de kliniek gebeld met vragen. 
Ik probeer er nu zo min mogelijk aan te denken, maar dan ineens zijn de gedachtes er weer. Ik moet nog kiezen tussen 325cc of 350cc. Het is vast een klein verschil, maar voelt voor mij als een hele grote beslissing. 
Naast de irritante spanning is er ook wel de “leuke”. Spanning, van...yes...eindelijk! 😁

Zo erg herkenbaar! Ik droom ook en word dan nerveus wakker. Lastig hé al die beslissingen en je weet toch nooit hoe het er straks echt uit zal zien. Krijg je ook anatomisch of rond?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Noor45 zei:

Zo erg herkenbaar! Ik droom ook en word dan nerveus wakker. Lastig hé al die beslissingen en je weet toch nooit hoe het er straks echt uit zal zien. Krijg je ook anatomisch of rond?

 

Ik krijg ronde protheses. Las hier veel verhalen van vrouwen die anatomische hebben gekregen en zag mooie resultaten hier, dat maakte me onzeker. 
Ik krijg ronde om de bovenkant van mijn borsten meer vulling te geven. 
zo spannend en tegelijk kan ik niet wachten!

Ben erg benieuwd hoe het consult gaat morgen voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noor45 Ik snap dat dat best even schrikken en schakelen is. Je hebt overigens juist voor een bepaalde arts gekozen en je hier helemaal op ingesteld. Fijn dat je een goed gevoel aan het consult hebt overgehouden, en dat je verder kan gaan met aftellen! Blijft je OK datum op dezelfde dag? Dan is het nog maar 2 nachtjes slapen! Hoe gaat het met de spanning? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@noor45 Ik snap dat dat best even schrikken en schakelen is. Je hebt overigens juist voor een bepaalde arts gekozen en je hier helemaal op ingesteld. Fijn dat je een goed gevoel aan het consult hebt overgehouden, en dat je verder kan gaan met aftellen! Blijft je OK datum op dezelfde dag? Dan is het nog maar 2 nachtjes slapen! Hoe gaat het met de spanning? 

Klopt, zelfde dag. Spanning is er zeker. Maar kijk er ook erg naar uit. En bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Dat snap ik, het is nu echt bijna zover! Weet je al hoe laat je je mag melden? 
Ik ben in mijn hoofd er ongemerkt ook erg veel mee bezig, droom de laatste tijd erg veel en denk telkens oh ja moet ik dat nog kopen, of hoe zit het met dit of met dat haha. 
Maar ik verheug mij er vooral erg op, gisteren had ik wat shopafspraken gepland staan en ik merkte toch dat ik al naar hele andere kleding aan het kijken was. Eindelijk eens een leuk jurkje met een V-hals of een leuk truitje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 en @Diana75 ik mag me om 9.30 uur melden. Zenuwen zijn er nu te erg gewoon. En dat wil ik helemaal niet.... Ik kijk er ook zo naar uit. Maar goed.... over 24 uur is het zo ver.

Vannacht ook weer gedroomd, ik sliep op m'n buik en dacht dat de operatie al geweest was en dat m'n borsten helemaal scheef stonden omdat ik verkeerd had geslapen. Totale paniek!

Ik kijk ook heel erg naar andere kleding. Jurkjes, V-hals, andere bikini's! Laat de zomer maar komen.

Ik heb al een album met 1 voor foto, die ik best confronterend vind. Ik voeg jullie toe. Mag ik ook toegang tot jullie album?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.