Ga naar inhoud

Rode borsten


Aanbevolen berichten

Hi ladies, vraagje! Misschien dat 1 van jullie hier ervaring mee heeft. Ik ben geopereerd op 4 februari (inmiddels 3 weken post up) en mijn borsten zijn heel erg rood. Niet warm, niet pijnlijk maar gewoonweg rood. Herkent iemand dit? En gaat dit nog wel weg gezien t er echt al 3 weken is en niet eens een beetje minder op is geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Surgerygirl zei:

Hi ladies, vraagje! Misschien dat 1 van jullie hier ervaring mee heeft. Ik ben geopereerd op 4 februari (inmiddels 3 weken post up) en mijn borsten zijn heel erg rood. Niet warm, niet pijnlijk maar gewoonweg rood. Herkent iemand dit? En gaat dit nog wel weg gezien t er echt al 3 weken is en niet eens een beetje minder op is geworden

Dat herken ik niet. 

Wel had ik eerste weken heel diepe rode striemen die erin gedrukt werden door mijn compressiebeha. 

 

Is dit zoiets? 

 

Al gevraagd aan je pc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Surgerygirl zei:

Hi ladies, vraagje! Misschien dat 1 van jullie hier ervaring mee heeft. Ik ben geopereerd op 4 februari (inmiddels 3 weken post up) en mijn borsten zijn heel erg rood. Niet warm, niet pijnlijk maar gewoonweg rood. Herkent iemand dit? En gaat dit nog wel weg gezien t er echt al 3 weken is en niet eens een beetje minder op is geworden

Zelf zag ik echt nog wel een paar dagen een paarse/roze gloed van het ontsmettingsmiddel. Maar mocht wel al na 24 uur douchen.

Hoelang mag je al douchen?

Ik zou sowieso contact opnemen met de kliniek voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.