Ga naar inhoud

jessica24 : 9 maart 2021 : Dr. Bodde : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi dames, 

 

Na bijna 11 jaar heb ik de stap durven maken om opnieuw een borstvergroting te doen. Na 2 kindjes en borstvoeding ben ik toch wel wat volume verloren.

De eerste operatie heb ik in België laten doen bij Dr. Plovier Beaucare. 

Dit keer ga ik voor de Klaver kliniek Dr. Bodde en ben al op 9 maart aan de beurt 🙂 Super spannend dus

 

Op dit moment zit ik op 375cc achter de spier en dat wordt nu 470cc dual plane.

Zijn er meerdere die een prothesewissel hebben gehad en naar iets groter zijn gegaan?

 

Lijkt me leuk om weer met jullie te kletsen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Jessica!

 

hoe gaat het met je? Ik ben benieuwd of je veel verschil merkt in je herstel nu met dual plane? Ik heb vijftien jaar geleden borstvergroting voor de spier gehad en nu gaat hij ook dual plane. Morgen om precies te zijn!!! Aaah!! 
ik krijg 650 cc

ben je blij met je borsten? Ik vind het herstel wel spannend met twee kids om me heen

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia oh wat super spannend. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste week echt tegen vond vallen maar nu na bijna 3 weken po al bijna nergens last meer van.

Vooral het niet kunnen knuffelen vind ik erg vervelend. 

Hoe oud zijn je kids? 

 

650cc mooi hoor. Ben heel benieuwd naar jouw herstel :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica!

 

ik vond gisteren heel pittig. Alsof er een olifant op m’n borstkast stond te dansen. En ik was beroerd van de morfine😑 maar vandaag voel ik me al duizend keer beter. M’n kindjes zijn 4 en 2 en m’n man heeft twee weken vakantie en ik vier weken van werk. M’n ouders helpen ook.  M’n dochter had ik vanmorgen op schoot van twee ze legde dr hoofdje tegen me aan en toen brak ik wel even kan niets doen met ze nu!😞 ze zijn nu naar m’n ouders toe. M’n man verzorgd me eigenlijk wonderwel goed! En nog het huishouden ook haha hij kan het dus wel🤪 nee hoor grapje maar tis super om zoveel hulp te krijgen. Fijn om te horen dat het de eerste week even doorbijten is en daarna beter word. Zie je je borsten ook mooi zakken nu? Bij mij zitten ze nu onder m’n neus voor mijn gevoel: wel al mooi!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.