Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi girls!

ik vroeg me af na hoeveel weken jullie weer wat zwaardere dingen konden tillen en autorijden? (bij dual plane)

 

ik ben stewardess en de arts gaf aan 3-4 weken vrij te nemen, een andere arts waar ik op consult ben geweest zelfs 2 weken.

 

Ik ben nu 4 weken vrij en na 4 weken zou ik dan ook bijv weer een zware vliegtuigdeur dicht moeten trekken 2 x per dag. (Openen is lichter en kan evt met behulp van m’n voet haha)

 

verder houd ik de taken licht aan boord, de zware trolleys duwen doe ik altijd met collega samen maar vooral de deur dicht trekken kan ik niet overlaten aan collega en heb ik m’n bedenkingen wel een beetje bij. Dit is wel maar 2 x en heel even dat er dan druk komt op de spier maar toch 🙃

 

ook rijd ik 40 min heen en 40 min terug. 
ben benieuwd naar jullie ervaringen X

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Annemonde zei:

Hi girls!

ik vroeg me af na hoeveel weken jullie weer wat zwaardere dingen konden tillen en autorijden? (bij dual plane)

 

ik ben stewardess en de arts gaf aan 3-4 weken vrij te nemen, een andere arts waar ik op consult ben geweest zelfs 2 weken.

 

Ik ben nu 4 weken vrij en na 4 weken zou ik dan ook bijv weer een zware vliegtuigdeur dicht moeten trekken 2 x per dag. (Openen is lichter en kan evt met behulp van m’n voet haha)

 

verder houd ik de taken licht aan boord, de zware trolleys duwen doe ik altijd met collega samen maar vooral de deur dicht trekken kan ik niet overlaten aan collega en heb ik m’n bedenkingen wel een beetje bij. Dit is wel maar 2 x en heel even dat er dan druk komt op de spier maar toch 🙃

 

ook rijd ik 40 min heen en 40 min terug. 
ben benieuwd naar jullie ervaringen X


Na twee weken zou ik dit echt niet doen... 

Zelfs vier weken is heel nipt qua tijd om te herstellen. 

Misschien kan @best_boobieje hier een passend antwoord op geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Special-Me zei:


Na twee weken zou ik dit echt niet doen... 

Zelfs vier weken is heel nipt qua tijd om te herstellen. 

Misschien kan @best_boobieje hier een passend antwoord op geven. 


haha nee 2 weken zeker niet, vond ik ook iets te optimistisch! 😄 ben nu 4 weken vrij, miss kan ik nog wat extra dagen eraan plakken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden ging bij mij na 2,5 weken niet vlot en ik heb ze voor de spier. 

 

Zware dingen duwen, tillen en trekken mag je echt niet gedurende zes weken, ook niet als dat toch vlot gaat. Daar ben ik deze week (morgen 5 weken po) nog op gewezen door de pc. Mijn vuilniszakken staan hier dus al vijf weken te stinken in de tuin, haha! 

 

Daar zou ik me echt aan houden, want de eventuele problemen met kapsel vorming zie je pas later. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.