Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi girls!

ik vroeg me af na hoeveel weken jullie weer wat zwaardere dingen konden tillen en autorijden? (bij dual plane)

 

ik ben stewardess en de arts gaf aan 3-4 weken vrij te nemen, een andere arts waar ik op consult ben geweest zelfs 2 weken.

 

Ik ben nu 4 weken vrij en na 4 weken zou ik dan ook bijv weer een zware vliegtuigdeur dicht moeten trekken 2 x per dag. (Openen is lichter en kan evt met behulp van m’n voet haha)

 

verder houd ik de taken licht aan boord, de zware trolleys duwen doe ik altijd met collega samen maar vooral de deur dicht trekken kan ik niet overlaten aan collega en heb ik m’n bedenkingen wel een beetje bij. Dit is wel maar 2 x en heel even dat er dan druk komt op de spier maar toch 🙃

 

ook rijd ik 40 min heen en 40 min terug. 
ben benieuwd naar jullie ervaringen X

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Annemonde zei:

Hi girls!

ik vroeg me af na hoeveel weken jullie weer wat zwaardere dingen konden tillen en autorijden? (bij dual plane)

 

ik ben stewardess en de arts gaf aan 3-4 weken vrij te nemen, een andere arts waar ik op consult ben geweest zelfs 2 weken.

 

Ik ben nu 4 weken vrij en na 4 weken zou ik dan ook bijv weer een zware vliegtuigdeur dicht moeten trekken 2 x per dag. (Openen is lichter en kan evt met behulp van m’n voet haha)

 

verder houd ik de taken licht aan boord, de zware trolleys duwen doe ik altijd met collega samen maar vooral de deur dicht trekken kan ik niet overlaten aan collega en heb ik m’n bedenkingen wel een beetje bij. Dit is wel maar 2 x en heel even dat er dan druk komt op de spier maar toch 🙃

 

ook rijd ik 40 min heen en 40 min terug. 
ben benieuwd naar jullie ervaringen X


Na twee weken zou ik dit echt niet doen... 

Zelfs vier weken is heel nipt qua tijd om te herstellen. 

Misschien kan @best_boobieje hier een passend antwoord op geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Special-Me zei: