Ga naar inhoud

Hangborsten


Aanbevolen berichten

Hoi! 
Ik ben nieuw op dit forum en heb me aangemeld omdat ik een borstvergroting overweeg. Ik doe dit eigenlijk niet omdat ik mijn borsten nou echt veel te klein vind, maar meer omdat er zo weinig vulling in zit. Ik wil ze dus graag opgevuld en voller hebben. Ik heb een beetje zitten googlen en ik denk dat ik een milde (1ste graad) verzakking heb. De tepel zit nog wel op de goeie plek maar bovenaan is mijn borst bijna plat en ze hangen dus omdat er alleen formule in de onderkant zit.

Ik wil liever geen borstlift ivm de littekens.

zijn er meer dames die hun hangende borsten enkel hebben opgevuld zonder borstlift?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dana77,

 

ik heb geloof ik een gelijkaardige situatie.

door zwangerschappen en borstvoeding ben ik veel volume verloren, het deel boven de tepel is heel plat geworden, maar onderaan de tepel heb ik nog wel wat vulling.

 

Ik heb al een aantal consulten gedaan en een borstlift is bij mij niet nodig, door implantaten zou ik een mooie volle borst kunnen krijgen.

 

De chirurg zal je opmeten en zo zal je dan te weten komen of dit bij jou ook voldoende is, maar als je tepel nog op de goeie hoogte staat denk ik dat je aan een implantaat genoeg vulling kan krijgen.

 

maar eigenlijk is het enkel de chirurg die jou daar zekerheid over kan geven tijdens een consult.

 

succes! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Dana77 , ik had je ook al een bericht gestuurd vanwege mijn foto waarop je had gereageerd.

Kijk maar eens bij mijn profiel en verhaal. Mijn borsten hoefden ook niet gelift te worden, maar zijn met 380 cc weer mooi vol en rond geworden. Groter als mijn eigen voorsituatie toen ik nog geen borstvoeding had gegeven, maar ben erg tevreden ! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht om zo snel te wennen aan de maat. Terwijl ik eerst dacht, mss zijn ze toch wel te vol, vind ik dat nu niet meer nadat alle zwelling weer weg is getrokken en mijn borsten inmiddels veel zachter aanvoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.