Ga naar inhoud

Debs : 15 maart 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

38 minuten geleden, Noor45 zei:

Heel mooi! Mooi formaat en vorm!

Aantal cc's zegt inderdaard niet zoveel over hoe het straks wordt.

Ik heb ook nog geen album, maar na m'n operatie plaats ik die.

dankje wel noor!🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Debs zei:

Helpppp is dit normaal???? Zo blauw en dik???

Bijlage alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey Debs, het ziet er imo niet gek uit. Blauwe plek is wel groot, maar niet onlogisch. Maak je je zorgen kun je het beste even contact opnemen met je pc denk ik, maar het zal nog veel moeten slinken, je bent vrij recent geopereerd. Sterkte! 🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander ik heb net ook een foto naar de chirurg moeten sturen maar nog niks gehoord... ook omdat die zo meer gezwollen is als mijn andere borst... Maar had dit nog niet echt gehoord van andere meiden die geopereerd zijn met zo grote blauwe plek 🙈 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Debs zei:

@Salander ik heb net ook een foto naar de chirurg moeten sturen maar nog niks gehoord... ook omdat die zo meer gezwollen is als mijn andere borst... Maar had dit nog niet echt gehoord van andere meiden die geopereerd zijn met zo grote blauwe plek 🙈 

Ok, oh goed dat je al contact hebt gezocht! Even afwachten, maak je niet gek 🌸🌸 hoe moeilijk ook. Ik heb er veel aan gehad om te lezen dat je een bv het beste als 2 aparte operaties moet zien (links staat nog helemaal strak, rechts is al een stuk soepeler). De een heelt soms anders, sneller dan de andere. Ik hoop dat je pc gauw contact met je opneemt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Debs zei:

Helpppp is dit normaal???? Zo blauw en dik???

Bijlage alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

 

Het is geen hele duidelijke foto, kan niet zien hoeveel dikker die borst is tov die andere. 
Ik neem aan dat deze borst ondertussen gestopt is met dikker worden? Zo niet, moet je toch echt weer je arts bellen. 
 

Waarschijnlijk heb je een (kleine) nabloeding gehad, en als je borst niet meer groter wordt, is deze gelukkig vanzelf gestopt. 
Goed dat je je pc een foto gestuurd hebt en contact opgenomen hebt. Sommige pc’s halen het bloed weg, anderen niet. Maar ik denk dat het bloed bij jou er nog aan de onderkant, via het litteken, uit gaat komen over een tijdje. Schrik daar niet van, dat gebeurt vaker na zo een nabloeding. Wat niet verwerkt kan worden door het lichaam, gaat er op de zwakste plek uit :)

 

Geen zorgen maken als je borst niet meer dikker wordt, dan is de bloeding dus gestopt. Houd je van wel goed aan de voorschriften, zodat je borst nu voldoende rust krijgt om te herstellen!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dankje wel voor je berichtje🥰 precies wat je zegt zei de  pc net ook hij word niet meer dikker en het lijkt iets te zakken had een hele hoge schijf vanaf mijn sleutelbeen naar de onderkant...  idd uit die wond komt er ook vocht uit.... moet idd nu niks belasten.  Zo fijn dit forum ❣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander ahh super lief dankjewel 💕wel was er wel een beetje onzeker over omdat het allemaal dik was er tussen en het niet goed kon zien hoe het nou geworden was  haha... dat blauw zwarte lijkt nu te verschuiven die kant doet nog best zeer...  en mijn linker borst eigenlijk helemaal geen last van👌🏼
Ik vind jou foto’s ook echt prachtig ik zou zelf ook nog wel een buikwandcorrectie willen doen 😎

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.