Ga naar inhoud

Debs : 15 maart 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,❣️

 

wat super leuk om jullie verhalen te lezen, ik ben 30 jaar en heb 2 kindjes.

 

15 maart krijg  ik eindelijk mijn borstvergroting, poltech mesmo sensitive 675 extra high profile door dr schellekens.

 

ben heel beniwued en erg zenuwachtig hahah 

zijn er meer vrouwen door hem geopereerd en met deze prothesen?

 

groetjes,

Debs❣️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debs😊

 

Ik wordt geopereerd op 6 maart met motiva ergonomix. Niet bekend met jouw prothesen maar ik ken dan ook heel weinig🤣 dus dat zegt niet zoveel. 
 

super spannend voor je:) krijg je voor of achter de spier? Ik krijg ze erboven. Dus je kan altijd m’n topic voor herstel volgen tegen die tijd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me heeeel goed voorstellen! En kindjes heeft vaak ook nog invloed op de vulling. Dus met je lengte kan ik me voorstellen dat je c-cup na kids niet de “volle boezem” vind die je wil.. hoe irrelevant het voor sommigen ook kan lijken👀 wordt vast super mooi😍 

 

krijg zelf een stuk minder aan cc dan jij, 335 maar ik kom dan ook van noppes, dus meer zou niet passen gaf ze aan🤣 ben 174m met a, dus dat klinkt logisch haha. 
 

bij Boerhaave krijg je het advies 2 wk vantevoren met vitamine c 1000mg en arnica druppels te starten en een week van te voren met hibiscrub het operatie gebied reinigen. Heb jij ook voorzorgsmaatregelen gekregen?  
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Debs zei:

hoi allemaal,❣️

 

wat super leuk om jullie verhalen te lezen, ik ben 30 jaar en heb 2 kindjes.

 

15 maart krijg  ik eindelijk mijn borstvergroting, poltech mesmo sensitive 675 extra high profile door dr schellekens.

 

ben heel beniwued en erg zenuwachtig hahah 

zijn er meer vrouwen door hem geopereerd en met deze prothesen?

 

groetjes,

Debs❣️

 

Veel suces! 

 

Ik ben in België geopereerd, maar heb ook de polytech mesmo sensitives, type replicon (anatomical profile). Links de extra high en rechts high. 

 

Nu 4,5 weken po zijn ze al behoorlijk zacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Amaryllis zei:

Veel suces! 

 

Ik ben in België geopereerd, maar heb ook de polytech mesmo sensitives, type replicon (anatomical profile). Links de extra high en rechts high. 

 

Nu 4,5 weken po zijn ze al behoorlijk zacht! 

Dankje wel😁 jij gefeliciteerd met je nieuwe boobies 🤗 

Ahhh super dat ze al zacht aan voelen❣ ik krijg ook extra high... hoe heb jij de pijn er  na ervaren ? En voor of achter je spier?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elis1994 zei:

Kan ik me heeeel goed voorstellen! En kindjes heeft vaak ook nog invloed op de vulling. Dus met je lengte kan ik me voorstellen dat je c-cup na kids niet de “volle boezem” vind die je wil.. hoe irrelevant het voor sommigen ook kan lijken👀 wordt vast super mooi😍 

 

krijg zelf een stuk minder aan cc dan jij, 335 maar ik kom dan ook van noppes, dus meer zou niet passen gaf ze aan🤣 ben 174m met a, dus dat klinkt logisch haha. 
 

bij Boerhaave krijg je het advies 2 wk vantevoren met vitamine c 1000mg en arnica druppels te starten en een week van te voren met hibiscrub het operatie gebied reinigen. Heb jij ook voorzorgsmaatregelen gekregen?  
 

 

Dat is een goeie tip idd❣, ik heb helemaal geen voorzorgsmaatregelen mee gekregen 🤷‍♀️.

 

Ik vond het ook best heftig klinken maar ik denk dat het anders niet goed opgevuld kan worden hahah 

 

Hoe heb jij het met je werk geregeld als ik vragen mag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat het heftig klinkt! Lees wel een hoop van dezelfde situaties met ook meer cc en erg blije dames🌸 denk echt dat ze indd kijken wat past in de huidplooi om het vol te maken over het algemeen. Dame bij dezelfde pc als ik ook een stuk meer cc maar kids gehad, ik niet👀

 

ooh ook wel makkelijk haha! Ik heb woensdag nog een telefonisch consult om de laatste dingen na te vragen (of je gewoon tot vlak voor de operatie dag in de sauna mag, zelfbruiner druppels van Marc inbane in de lotion etc, ze snijden de huid toch open dus de diepere lagen komen ook bloot). 
 

ik heb 2 volledige weken vrij gevraagd en de vrijdag voor de operatie dag ook. Die vrijdag zodat ik lekker alles aan kant kan doen,  beddengoed wassen, ramen schoon, bad nemen en goed scrubben, gellac op de teentjes, kleren met knoopjes en ritsen voor klaar leggen enzovoort hahah. 
 

een week was ook een optie en dan vanuit huis een week bijvoorbeeld. Maar lees dat dames met name moe zijn en om dan in een herstel periode de enige energie direct in werk te steken... dan kapot erna lijkt me wat deprimerend🤣 liever lekker een weekje als ik mobieler ben die energie in leuke dingen of relaxen en werken als ik weer meer energie heb dat ik ook na m’n werkdag nog ruimte voor iets leuks heb😊

 

ben ook nog al een druktemaker en ongefocust op m’n bewegingen waardoor die anders uitpakken🤣 loop tegen deuren, val van de laatste trap tredes dat soort dingen .. thuis is lekker safe🙈🤓

 

hoe heb jij het geregeld?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Debs zei:

hoi allemaal,❣️

 

wat super leuk om jullie verhalen te lezen, ik ben 30 jaar en heb 2 kindjes.

 

15 maart krijg  ik eindelijk mijn borstvergroting, poltech mesmo sensitive 675 extra high profile door dr schellekens.

 

ben heel beniwued en erg zenuwachtig hahah 

zijn er meer vrouwen door hem geopereerd en met deze prothesen?

 

groetjes,

Debs❣️

 

Hoi Debs,

 

Wat leuk! Ik ben 1 februari jl. geopereerd door dr Schellekens. Super aardige en kundige man! Ben nu 3 weken po en erg blij met het resultaat. Ik heb zelf ook polytech protheses maar dan de mesmo B-lite. Deze zijn wat lichter en beginnen nu ook zacht te worden. Heb wel een stuk minder cc dan dat jij krijgt haha. 

 

Groetjes Maja 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Debs zei:

Dankje wel😁 jij gefeliciteerd met je nieuwe boobies 🤗 

Ahhh super dat ze al zacht aan voelen❣ ik krijg ook extra high... hoe heb jij de pijn er  na ervaren ? En voor of achter je spier?

 

 

 

Ik heb ze voor de spier. Ik vond het eigenlijk heel heftig en pijnlijk. Had ook enorm veel last aan mijn schouder en ru, dus slapen was een hel.  Ik heb 6 dagen pijnstillers genomen, 3 a 4 paracetamol per dag. Geen brufen of tramadol. Dus eigenlijk wel oke he! 

 

Maar ik kon vanaf dag 1wel alles zelf hoor : uit bed geraken, aankleden, lunch maken. In het begin bewoog ik als een robot en echt in slow motion, maar heb eigenlijk geen hulp nodig gehad, behalve met boodschappen halen en koken. 

 

Vind het spannend in jouw plaats! 😁

 

675 cc extra high, hoeveel centimeters is dat dan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Amaryllis zei:

Ik heb ze voor de spier. Ik vond het eigenlijk heel heftig en pijnlijk. Had ook enorm veel last aan mijn schouder en ru, dus slapen was een hel.  Ik heb 6 dagen pijnstillers genomen, 3 a 4 paracetamol per dag. Geen brufen of tramadol. Dus eigenlijk wel oke he! 

 

Maar ik kon vanaf dag 1wel alles zelf hoor : uit bed geraken, aankleden, lunch maken. In het begin bewoog ik als een robot en echt in slow motion, maar heb eigenlijk geen hulp nodig gehad, behalve met boodschappen halen en koken. 

 

Vind het spannend in jouw plaats! 😁

 

675 cc extra high, hoeveel centimeters is dat dan? 

 

Hahah heeel eerlijk dat weet ik eigenlijk niet... hij zei omdat ik een brede borst heb er meer "vulling"in moest om het vol te kunnen maken. Mijn wens is ook om echt grote borsten te hebben (e cup ongeveet)  dit omdat ik vrij lang ben (181) en niet heel tenger ben... 

Spannend Hahah 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Debs zei:

Hahah heeel eerlijk dat weet ik eigenlijk niet... hij zei omdat ik een brede borst heb er meer "vulling"in moest om het vol te kunnen maken. Mijn wens is ook om echt grote borsten te hebben (e cup ongeveet)  dit omdat ik vrij lang ben (181) en niet heel tenger ben... 

Spannend Hahah 🤞

Superspannend! 

 

Via google kan je de brochure terugvinden van de polytech mesmo sensitive. Dan zie je alle soorten. Je hebt wel de nummertjes nodig om het concrete implantaat terug te vinden, maar ik vond het wel interessant om het allemaal eens te zien. 

 

Ik wou ze zelf niet te groot maar zoals ze hier zeggen, ze wennen echt snel. Ik hoop dat de mijne niet meer kleiner worden. 🤞😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ah @Debs gevonden, je topic! Nog een weekje, heb je er al zin in? De hibiscrub is niet iets wat ik van de pc mee heb gekregen, maar als advies kreeg: 'haal dat bij je apotheek en ga een week van tevoren het wondgebied hiermee inzepen'. Ik ben benieuwd naar je resultaat, wil je me toevoegen als je een album aanmaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.