Ga naar inhoud

MayMay80 : 20 februrari 2021 : Dr. van Deun : Medipolis : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Mijn naam is May, ben 40 jaar en woon in Antwerpen.

in 2006 heb ik een BV ondergaan bij Velthuiskliniek in Eindhoven bij dokter Linda Visser, Monobloc hydrogel 270cc, voor de borstspier.

Een 7-tal jaren later begon bij mij de kapselvorming, grade C. Ondertussen heb ik ook een dochter van 4 jaar.

Op 20 februari 2021 wordt ik geopereerd bij dokter Wout van Deun van YouYouClinic te Antwerpen, een donut-lift en implantatenwissel, Polytech dual-plane. Ik ben erg benieuwd of er ook dames zijn die bij deze dokter reeds een re-augmentatie of een lift hebben laten uitvoeren. Heb er alle vertrouwen in. Dokter Visser aan de andere kant, wilde me niet eens meer opereren, tenzij ik eerst de implants zou verwijderen om dan een periode van 6 maanden zonder borsten rond te lopen. Om daarna de lift en de wissel te doen... Te gek voor woorden toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2021 om 15:12, MayMay80 zei:

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Mijn naam is May, ben 40 jaar en woon in Antwerpen.

in 2006 heb ik een BV ondergaan bij Velthuiskliniek in Eindhoven bij dokter Linda Visser, Monobloc hydrogel 270cc, voor de borstspier.

Een 7-tal jaren later begon bij mij de kapselvorming, grade C. Ondertussen heb ik ook een dochter van 4 jaar.

Op 20 februari 2021 wordt ik geopereerd bij dokter Wout van Deun van YouYouClinic te Antwerpen, een donut-lift en implantatenwissel, Polytech dual-plane. Ik ben erg benieuwd of er ook dames zijn die bij deze dokter reeds een re-augmentatie of een lift hebben laten uitvoeren. Heb er alle vertrouwen in. Dokter Visser aan de andere kant, wilde me niet eens meer opereren, tenzij ik eerst de implants zou verwijderen om dan een periode van 6 maanden zonder borsten rond te lopen. Om daarna de lift en de wissel te doen... Te gek voor woorden toch?!

Nou dat heb ik nog nooit gehoord zeg.  Snap ook dat je dat liever niet wilt. 

Ik ken de arts niet, succes met je keuze

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2021 om 15:12, MayMay80 zei:

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Mijn naam is May, ben 40 jaar en woon in Antwerpen.

in 2006 heb ik een BV ondergaan bij Velthuiskliniek in Eindhoven bij dokter Linda Visser, Monobloc hydrogel 270cc, voor de borstspier.

Een 7-tal jaren later begon bij mij de kapselvorming, grade C. Ondertussen heb ik ook een dochter van 4 jaar.

Op 20 februari 2021 wordt ik geopereerd bij dokter Wout van Deun van YouYouClinic te Antwerpen, een donut-lift en implantatenwissel, Polytech dual-plane. Ik ben erg benieuwd of er ook dames zijn die bij deze dokter reeds een re-augmentatie of een lift hebben laten uitvoeren. Heb er alle vertrouwen in. Dokter Visser aan de andere kant, wilde me niet eens meer opereren, tenzij ik eerst de implants zou verwijderen om dan een periode van 6 maanden zonder borsten rond te lopen. Om daarna de lift en de wissel te doen... Te gek voor woorden toch?!

Ik heb die methode wel eerder gezien en het doel daarvan is dat je je huid, die inmiddels wat dunner en uitgerekt is, de tijd geeft om te herstellen. De huid zal in die 6 maanden als het ware "terugkrimpen" en dus ook weer dikker worden waardoor een minder invasieve lift of misschien zelfs helemaal geen lift niet meer nodig is (als je evt. grotere protheses neemt).

Ook de pockets waar nu je protheses in zitten krijgen dan de tijd om weer wat strakker te worden waardoor de nieuwe protheses in een mooie stevige pocket komen. Wanneer je gelijk de protheses laat vervangen, wat natuurlijk ook een optie is, zullen deze dus in de pocket komen zoals deze nu is en waarschijnlijk ook weer lager komen te zitten waardoor de borsten dus meer gelift moeten worden.

Snap helemaal dat je niet 6 maanden borstloos wilt zijn maar dit is wel een erkende methode met goeie resultaten.

 

Heel veel succes met beslissen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje ik had na 3-talen jaren al lichte kapselvorming en toen was ik ook bij Dokter Visser in Arenborghoeve geweest en gaf ze aan dat ik dagelijks maar moest masseren en dat het wel weg zou gaan, dat kapsel. Of dat ze het kapsel zou snijden, maar dan was het toch net beter om nieuwe implantaten te nemen?! Ik was in shock want had ze net 3,5 jaar! Enfin, in 2018 wilde dokter Visser niet opereren tenzij in 2x dus omdat ze mijn situatie met Baker 3 al te erg vond en dan na de bevalling beperkte hangtieten. Ja ik zou het maar zo laten of anders optie 2, eerst allles eruit en 6-8 maanden rusten om dan over te nieuw te doen. Met al die visites bij dokter Visser ondertussen had ik het toch wel gehad 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond iedereen,

 

Vandaag geopereerd bij dokter Wouter Van Deun en het is super goed verlopen! Ik had de mogelijkheid om in Wilrijk bij Medipolis de operatie te laten doorgaan. Heel erg goed team van verpleegsters en anesthesist. Zelfde team van Dokter Van Deun van AZ in Torhout waar hij doordeweeks opereert.

Voelde me super goed toen ik wakker werd na de operatie, niet misselijk of hoofdpijn. Kreeg een ontbijtje op mooie kamer met Netflix 🤗

Om de 20 Min kwam er wel iemand langs; verpleegster, de dokter of anesthesist. Ik vreesde amper me bed uit te kunnen maar valt reuze mee. 
De borsten dan; omdat ik een zware kapsel had en een kleine lift werd er een groot litteken op de huidplooi en een kleine lift van de tepels. Verder geen sneden of littekens. De dokter gaf aan dat ik wel zo 500cc zou krijgen omwille van minimaal snijden en kapsel-en litteken verwijderen. Ook heb ik brede bouw van schouders en rug. Ik had het enkele foto’s meegebracht en gaf ook aan dat ik niet wilde dat me borsten erg ver uit elkaar zouden staan. Uiteindelijk is er geen Polytech maar toch Mentor implantaat geplaatst van 620cc. Om de reden dat Polytech vaker met blijvende hardheid - geen kapsel maar prothesen zijn stuk harder en blijven dat vaak en tumoren die aan de polyeturaan gelinked zijn. Ik schrok wel even van de maat, maar toen ik wakker werd dacht ik een opgeblazen barbiepop te zijn maar ze leken eerder klein. De dokter dat ik enorm veel kapsel en litteken had dat hij heeet moeten wegnemen. Operatie duurde 5,5 uur! Het is een teardrop model 323 medium height & high profile. Dokter vanDeun bestelt alrijd een 5-6 verschillende maten en past dan tijdende ingreep. Wat fijn is dat zowel de dokter als Mentor 2 jaar garantie geeft. Voor 300USD kan je bij Mentor 10 Jaar garantie aankopen, ik overweeg dit. Iemand ervaring mee? 
Anyway ik voel me super lekker! Heel blij! Ik doe even een foto benbij van mijn voorbeeld. Heb deze keer ook drains, wat ik eerst eng vond maar nu valt wel mee. Ziet er gewoon beetje bent uit. Dokter van Deun kan ik appen dag en nacht en dat vind ik wel service! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.