Ga naar inhoud

Wissel van vóór naar achter de spier


Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

Heeft iemand van jullie eens een prothese voor de spier laten weghalen en erachter laten plaatsen? 

 

Ik heb sinds kort problemen met mijn protheses (extreme rimpelvorming) en ook pijn. Ik heb ze voor de spier en ook het idee dat ze veel lager 'hangen' dan ze zouden moeten, dat de protheses te zwaar zijn voor mijn huid en mijn bindweefsel het begeeft of zo. Ik heb het idee dat het elke dag erger wordt.

 

Mijn pc heeft er vorige week nog eens naar gekeken en zegt dat iedereen rimpelvorming heeft, dat dit normaal is en kwam niet echt met een optie behalve afwachten (weer 10 kilo aankomen, toen ik mijn protheses kreeg had ik een vetpercentage van 24 en nu van 19,5) of explantatie. 

 

Heeft iemand van jullie dit meegemaakt?
 

Ik zou graag een second opinion willen. Mijn huisarts ziet ervan af of ernaar te kijken.

 

Alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, BonnyBastian said:

Succes! Ik kan je er helaas niet mee helpen. Al kan ik me voorstellen dat het afnemen van verpercentage zeker een rol mee kan nemen. Mag ik vragen wat je nu weegt en hoe groot je bent?

Ik woog 54 en nu 48. Maar ik ben ook maar 154 cm. En zal zeker ook aan spiermassa zijn afgevallen sinds het sporten niet meer kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BonnyBastian said:

Lastig is het dan. Is niet een heel groot verschil. Helemaal als het spiermassa is. Benieuwd wat een second opinion zegt. Waar ga je dat doen?

Ik denk ergens in de buurt, want altijd uit Zuid-Limburg naar Amsterdam te rijden, vind ik ook een beetje te veel van het goede. Ik weet alleen nog niet zo goed waar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook uit Zuid Limburg en ben bij dr. Meesters en dr. Feijen op consult geweest. Zij werken beide bij de Mooi Kliniek. Wellicht kun je daar gaan voor een second opinion. Ik vind ze heel eerlijk en realistisch en ze vertelden precies wat wel en niet kan. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/18/2021 at 11:20 PM, Femme_ said:

Ik kom ook uit Zuid Limburg en ben bij dr. Meesters en dr. Feijen op consult geweest. Zij werken beide bij de Mooi Kliniek. Wellicht kun je daar gaan voor een second opinion. Ik vind ze heel eerlijk en realistisch en ze vertelden precies wat wel en niet kan. 

Ik was één keer op consult bij de Mooi-kliniek, maar ik had waarschijnlijk net de PC te pakken, waar ‘geen klik’ echt een understatement was. 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi polemommy, las net jouw topic.... ik vind het wel heel spijtig voor je, ik vond jouw boobs super mooi! Ben je zeker dat het echt zo ‘erg’ is? Dan moet de dokter dit toch fixen? Toen ik heel wat slanker was (door sport) zag ik mijn protheses en randen ook een beetje... rimpelvorming heb ik gelukkig (nog) niet gehad. Heel veel succes... hoop dat het snel goedkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Imke1991 said:

Hoi polemommy, las net jouw topic.... ik vind het wel heel spijtig voor je, ik vond jouw boobs super mooi! Ben je zeker dat het echt zo ‘erg’ is? Dan moet de dokter dit toch fixen? Toen ik heel wat slanker was (door sport) zag ik mijn protheses en randen ook een beetje... rimpelvorming heb ik gelukkig (nog) niet gehad. Heel veel succes... hoop dat het snel goedkomt.

Ja, ik vond ze ook mooi, maar nu zie je echt aan de binnenkant rimpels diagonaal naar beneden lopen 😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Imke1991 said:

Pfff zo spijtig :(

Jaa, ik baal ook echt. Toen ik ze heb laten zetten, ging ik er eigenlijk van uit, dat ik 10 jaren rust heb. 
 

Als ik er nu iets aan laat doen, ben ik serieuze knaken kwijt, maar dankzij de belastingsdienstaffaire, kan ik op dit moment helaas niet zo’n bedrag missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.