Ga naar inhoud

Help!! Moriva ergonomische of progressief?


Aanbevolen berichten

Hallo!! 

2 maart wordt ik geopereerd door dr Verdonck. Maar ik zit nog vol met twijfels. De maat 315cc of 335cc. Maar ook tussen ergonomix of progressief plus motiva. Die zouden beetje een push up effect hebben. En dr verdonck sprak steeds over deze, omdat ik liefst geen push up bhs meer zou dragen.. maar wil dus ook niet dat het te bol gaat zijn. Wil echt een natuurlijke look. Men vraag dus  iemand ervaring met motiva progressive plus? Heel graag ervaringen!! 

De datum begint dichtbij te komen dus heb veel stress!! 

Danku alvast!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Melissa1988 zei:

Hallo!! 

2 maart wordt ik geopereerd door dr Verdonck. Maar ik zit nog vol met twijfels. De maat 315cc of 335cc. Maar ook tussen ergonomix of progressief plus motiva. Die zouden beetje een push up effect hebben. En dr verdonck sprak steeds over deze, omdat ik liefst geen push up bhs meer zou dragen.. maar wil dus ook niet dat het te bol gaat zijn. Wil echt een natuurlijke look. Men vraag dus  iemand ervaring met motiva progressive plus? Heel graag ervaringen!! 

De datum begint dichtbij te komen dus heb veel stress!! 

Danku alvast!! 

Je bericht is al net zo tegenstrijdig als je gedachte lijkt het. Je wilt geen push up dragen, maar ook een natuurlijke look.

Een vriendin van mij heeft de progressive plus en dat is supermooi, maar wel net een beetje nepper dan mijn eigen ergonomix. Maar het is ook super afhankelijk van je voorsituatie. Bij jonge meiden staan de borsten toch wat meer fier vooruit dan wanneer je wat ouder bent (over het algemeen he). Heb je je arts foto's laten zien van wat jij mooi vindt zodat hij kan inschatten wat daar voor nodig is bij jou?

Vwb het aantal cc's. Het is maar 20cc verschil he, dat is een eetlepel, qua breedte is het ook maar 0,25cm verschil. Ik zou dan denk ik de 335cc ergonomix adviseren, als je voor rond gaat de 315.

Heb je daar wat aan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Nog even wachten zei:

Je bericht is al net zo tegenstrijdig als je gedachte lijkt het. Je wilt geen push up dragen, maar ook een natuurlijke look.

Een vriendin van mij heeft de progressive plus en dat is supermooi, maar wel net een beetje nepper dan mijn eigen ergonomix. Maar het is ook super afhankelijk van je voorsituatie. Bij jonge meiden staan de borsten toch wat meer fier vooruit dan wanneer je wat ouder bent (over het algemeen he). Heb je je arts foto's laten zien van wat jij mooi vindt zodat hij kan inschatten wat daar voor nodig is bij jou?

Vwb het aantal cc's. Het is maar 20cc verschil he, dat is een eetlepel, qua breedte is het ook maar 0,25cm verschil. Ik zou dan denk ik de 335cc ergonomix adviseren, als je voor rond gaat de 315.

Heb je daar wat aan? 

Ja ik vertel het ook niet aan men naaste omgeving dat ik een borstvergroting laat doen, en met de progressief heb ik beetje schrik het meer zal opvallen. Ik draag nu steeds maximizers dus qua grootte hoop ik het niet teveel opvalt... denk 315 cc zal worden. Danku voor te tips !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa1988 eigenlijk zou je gewoon moeten kiezen wat jij mooi vind en waar jij je gelukkig bij voelt,dat is het belangrijkste denk ik persoonlijk😉 ik kan ook niet rekenen op veel begrip maar uiteindelijk doe ik dit voor mezelf en mensen mogen er van vinden wat ze willen👍iedereen is natuurlijk anders maar het zou jammer zijn als je een bepaalde keuze maakt alleen maar omdat je niet wilt dat andere zien dat je een borstvergroting hebt gehad😊

 

Veel suc6😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Melissa1988 zei:

Ja ik vertel het ook niet aan men naaste omgeving dat ik een borstvergroting laat doen, en met de progressief heb ik beetje schrik het meer zal opvallen. Ik draag nu steeds maximizers dus qua grootte hoop ik het niet teveel opvalt... denk 315 cc zal worden. Danku voor te tips !

Heb ik wel gedaan. 

Maar echt serieus er zijn maar weinig mensen die het echt opvalt hoor. Ook mensen die het nog niet wisten en ik toch echt al jaren zie zagen het niet.

Zelf zijn we er het meest mee bezig. Dus zoals al gezegd kies vooral voor jezelf! Ik zou bij de ergonomix wel voor de 335cc kiezen voor de mooiste cleavage

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.