Ga naar inhoud

Ziet dit er normaal uit?


Jojooo

Aanbevolen berichten

Ik ben over het algemeen heel tevreden over mijn borsten. Ben nu 2 maanden po. Als ik lig vind ik ze wel redelijk naar de zijkant vallen. Voor de operatie was dit met de natuurlijke stand van mijn borsten ookal, dus maak me daar niet zo druk om. Nu is het zo als ik een foto maak met flits het soms net kijkt of ik de implantaat lijn zie. Op normale foto’s in het daglicht niet. Wat denken jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Jojooo zei:

Ik ben over het algemeen heel tevreden over mijn borsten. Ben nu 2 maanden po. Als ik lig vind ik ze wel redelijk naar de zijkant vallen. Voor de operatie was dit met de natuurlijke stand van mijn borsten ookal, dus maak me daar niet zo druk om. Nu is het zo als ik een foto maak met flits het soms net kijkt of ik de implantaat lijn zie. Op normale foto’s in het daglicht niet. Wat denken jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

Dat je met flitslicht wel eens ziet waar het einde van de prothese loopt, dat komt vaker voor idd.. Vooral als de huid op dat punt nogal dun is :)
Niets om je zorgen over te maken dus :)

 

Ik heb je topic trouwens even verplaatst naar het vragenhoekje, aangezien het niet in de categorie 'complicaties' thuis hoort.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 17-2-2021 om 18:54, Jojooo zei:

Ik ben over het algemeen heel tevreden over mijn borsten. Ben nu 2 maanden po. Als ik lig vind ik ze wel redelijk naar de zijkant vallen. Voor de operatie was dit met de natuurlijke stand van mijn borsten ookal, dus maak me daar niet zo druk om. Nu is het zo als ik een foto maak met flits het soms net kijkt of ik de implantaat lijn zie. Op normale foto’s in het daglicht niet. Wat denken jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind ze prachtig! Wat heb je laten doen precies en heb je ook foto’s van ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.