Ga naar inhoud

Help ze lijke zo klein na de operatie


Aanbevolen berichten

Ik heb 10-02 mijn bv gehad bij dr. Cromheecke bij de wellness kliniek. Bij mijn consult had ik het gevoel dat ze geen grotere protheses wilde voorstellen. Er stonden 4 protheses klaar 280-300-320. Er stond eentje van 400 cc maar die wou ze absoluut niet plaatsen bij mij. Dus vroeg ik of er niets groters was dan de andere 3 en ze zei dat ze dan eventueel een 330cc wilde plaatsen, maar dat dat het maximum was. Zelf ben ik 1m70 en 65 kg. Ik kom van een lege 75C en wilde toch een volle D cup. Nu na de operatie 4 dagen later, ze zijn wel afgetaped maar lijken wel klein. Heeft iemand hier ervaring mee. Wat zou de maat kunnen worden met 330cc??  Vind het zo jammer dat ze me niet meer keuze had gelaten 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jamila! Het hangt ook wel af van de projectie en breedte ed. 

Ik heb 3,5 weken geleden in mijn linkerborst een prothese gekregen van 330cc, anatomisch high projectie (5,7cm) , 11 cm breed. Ik kwam van een A-cup die kant en heb nu een goeie C-cup, gok ik.  

 

Ze zijn ook helemaal van vorm veranderd ondertussen en toch al een maatje kleiner.  Mijn borsten leken de eerste dagen net gigantische meloenen...  

 

Ik heb hier al gelezen dat @best_boobieeventueel wel kan schatten op welke maat je uitkomt.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jamila2802 zei:

Ik heb 10-02 mijn bv gehad bij dr. Cromheecke bij de wellness kliniek. Bij mijn consult had ik het gevoel dat ze geen grotere protheses wilde voorstellen. Er stonden 4 protheses klaar 280-300-320. Er stond eentje van 400 cc maar die wou ze absoluut niet plaatsen bij mij. Dus vroeg ik of er niets groters was dan de andere 3 en ze zei dat ze dan eventueel een 330cc wilde plaatsen, maar dat dat het maximum was. Zelf ben ik 1m70 en 65 kg. Ik kom van een lege 75C en wilde toch een volle D cup. Nu na de operatie 4 dagen later, ze zijn wel afgetaped maar lijken wel klein. Heeft iemand hier ervaring mee. Wat zou de maat kunnen worden met 330cc??  Vind het zo jammer dat ze me niet meer keuze had gelaten 😞

Je mag me hier even een pb over sturen met maat prothese, voorsituatie, merk en profile van prothese. 
Dan kijk ik ff met je mee. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Jamila2802 said:

@veeldie van jou lijken mooi hoor. Ik heb het merk monobloc hauttexture ofzoiets. Als ik zoals de jouwe heb ben ik al blij. Zijn ze achter de spier geplaatstbij jou?

Ah oke. Misschien zit er dan nog wat verschil in de projectie. Nee, die van mij zijn dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jamila2802

 

Wat vervelend zeg om te lezen dat je PC niet echt mee wou denken in jouw wensen. 

Ik ben zelf 8-10-2020 geopereerd en heb aan beide kanten 350cc protheses medium profile dual plane gekregen. Ik wilde zelf niet té groot, omdat ik dat niet natuurlijk vond en dacht ook dat dit mijn bovenlijf erg breed zou doen lijken. 

Ik kwam van een lege 80-85B cup (had voorheen tubulaire borsten) en zit nu op 85D.

Ik moet zeggen dat ik echt een haat-liefde verhouding heb gehad de afgelopen maanden wat betreft grootte, haha! De ene keer vond ik ze echt te klein, maar een andere keer dacht ik; veel groter had het echt niet moeten zijn. Als ik nu terug kijk, waren ze in het begin gewoon nog niet in de goede vorm. Nu ze gezakt en ronder gevormd zijn, lijken ze ook gelijk een stukje groter in mijn ogen. 

Mocht je willen kijken in mijn album dan hoor ik het wel!

 

Je bent pas relatief kort PO, en ik denk dat je nog wel vaker gaat twijfelen over de grootte. Ik ben heel benieuwd hoe je erover denkt als de tape eraf gaat, wanneer mag dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvette-xow zou fijn zijn als ik movht meekijken ja zeker. Ik ben nu 1 week po. De tape mag er pas 23-02 af dus nog een weekje. Ik ben ook heel benieuwd, ondertussen heb ik me erbij neer gelegd tot de tape eraf gaat. Heeft geen zin dat ik me er nu over druk maak. Ik wou ze ook niet te groot maar het moet wel de moeite zijn. Ze lijken ook gewoon zo klein met deze tape, dus ik hoop echt dat het gewoon daar aan ligt 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Jamila2802 zei:

@Yvette-xow zou fijn zijn als ik movht meekijken ja zeker. Ik ben nu 1 week po. De tape mag er pas 23-02 af dus nog een weekje. Ik ben ook heel benieuwd, ondertussen heb ik me erbij neer gelegd tot de tape eraf gaat. Heeft geen zin dat ik me er nu over druk maak. Ik wou ze ook niet te groot maar het moet wel de moeite zijn. Ze lijken ook gewoon zo klein met deze tape, dus ik hoop echt dat het gewoon daar aan ligt 😔

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album. Weet dus wel dat het er waarschijnlijk voorheen maar ook nu alsnog anders uitziet dan bij jou omdat ik een tubulaire voorsituatie had!

 

Ik heb eigenlijk zelf geen ervaring met die tape, bij mij hebben ze dat niet gebruikt. Ze zaten ook gelijk al best laag bij mij dus heb ze ook niet met een band of iets dergelijks naar beneden moeten helpen. Maar goede instelling dat je het even laat voor wat het is totdat het eraf gaat. 

Heb jij ook een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 🤗 vervelend dat de grootte je tegenvalt maar je bent pas 1 week po en ik zie vaak op foto's (ook bij mezelf) dat ze over de weken meestal groter worden/lijken doordat de protheses meer gaan zakken en je onderin meer bolling krijgt dus ik zou idd proberen je niet te druk over te maken, al snap ik je heel goed hoor!

 

Ik ben 4 januari geopereerd en heb 300 cc voor de spier. Was eerder bang dat ze te groot zouden worden dan te klein 😂

Ze zijn ook iets groter uitgevallen dan verwacht en in het begin dacht ik even.. jezum wat een memmen! 🤣 Maar ben ondertussen aan ze gewend en vind de grootte nu perfect bij me passen!

 

Als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.