Ga naar inhoud

Prothese voelen


Aanbevolen berichten

Hallo dames! 
 

Graag zou ik willen weten of er dames zijn die hun prothese s ook voelen als je zeg maar erop drukt , vooral aan de onder kant van de borst en de binnenkant voel ik de prothese die je dan zacht in kan drukken en er een soort plop idee voelbaar is (weet niet hoe ik t anders moet uitleggen ) ja dit normaal? 
ben 2 okt geopereerd dual plane rond 400 cc van mentor highprofile. Je ziet t verder niet t is alleen een apart gevoel 

Groetjes ilona 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilona, ik ben 4 januari geopereerd maar ik voel ze niet (meer) zitten als ik erop druk als ik zit of sta.

Als ik plat op mijn rug ga liggen voel ik ze wel bovenin zitten maar geen plop idee..  hoop dat dit nog minder zal worden aangezien ik nog maar 6 weken po ben. Heb trouwens 300 cc voor de spier gekregen.

Wel vervelend dat jij ze nog voelt zitten. Lees dat het wel tot een jaar kan duren voordat ze hun definitieve vorm hebben dus met een beetje geluk trekt het nog bij.

Hopelijk zijn er dames die hier ervaring mee hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Ik ben hier ook heel benieuwd naar en ook beetje voor. Ik krijg in april 300cc anatomisch voor de spier bij dr. vd Weij. Eerst bij Bergman geweest en die raadde 290 rond dual p aan. Was in totale verwarring dat boerhaave met een ander advies kwam. En vind het nu super spannend, heb ik voor de juiste pc gekozen of voel ik de protheses straks omdat ik ze voor de spier krijg? Groetjes. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi hoi. Ik ben hier ook heel benieuwd naar en ook beetje voor. Ik krijg in april 300cc anatomisch voor de spier bij dr. vd Weij. Eerst bij Bergman geweest en die raadde 290 rond dual p aan. Was in totale verwarring dat boerhaave met een ander advies kwam. En vind het nu super spannend, heb ik voor de juiste pc gekozen of voel ik de protheses straks omdat ik ze voor de spier krijg? Groetjes. 
 

Er zijn pc's die standaard dp opereren en er zijn er die voorkeur hebben voor voor de spier. Voor de spier kan bij voldoende weefsel van jezelf.

Ik heb begrepen dat de rimpeling wel wat sneller kan voorkomen bij de mentor cohesive III.

Ik heb zelf de motiva ergonomix ook voor de spier en voel ze helemaal niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2021 om 20:21, Ilona1983 zei:

Hallo dames! 
 

Graag zou ik willen weten of er dames zijn die hun prothese s ook voelen als je zeg maar erop drukt , vooral aan de onder kant van de borst en de binnenkant voel ik de prothese die je dan zacht in kan drukken en er een soort plop idee voelbaar is (weet niet hoe ik t anders moet uitleggen ) ja dit normaal? 
ben 2 okt geopereerd dual plane rond 400 cc van mentor highprofile. Je ziet t verder niet t is alleen een apart gevoel 

Groetjes ilona 

 

Ik herken het niet het ploppen, maar dat je een beetje in kan drukken lijkt me niet heel gek. Zelf voel ik het verschil niet tussen mijn eigen weefsel en de prothese

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.