Ga naar inhoud

twinkeltjee : 12 maart 2021 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Ik heb nu mentor implantaten 300cc en wil naar 450cc of 500cc.. 

 

als ik dit doe gaan ze dan niet meer uit

elkaar staan?

 

weet iemand wat het verschil is tussen mentor en motiva ? 
 

kijk dit zijn mijn borsten nu die kunnen dan wel wat groter toch? Ik wil het liefst een volle D cup  en kan ik het beste rond of druppel nemen? Ik heb ze nu dual plane 

 

xx Twinkeltjee 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hoi,

 

Ik heb ongeveer dezelfde situatie. Op dit moment 350cc en wil groter, en dichterbij elkaar (dat laatste voornamelijk), Ik heb veel rond gekeken en ga in maart op consult bij wouter van der Pot. Hij legt op zijn insta heel goed uit hoe hij de ruimte kleiner kan maken, en de voor en na foto's zijn heel mooi. Daarom is mijn keuze op hem gevallen, ondanks dat hij wel een stuk duurder is dan veel andere. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, volgens mij moet je ook naar je borstbreedte kijken. Dus hoe breed in cm zijn ze nu en hoeveel wil je ze naar elkaar toe met het oog op welke cc vulling je erin gaat doen. Ik heb motiva implantaten dual plane en op de website staat een matrix met diameter en cm en vulling enzo aangegeven. Kijk maar eens.  Ik denk zelf dat je dat aantal cc's prima kwijt kunt.

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 380 cc en die is 12,5 cm breed en mijn borst was tot 14 cm breed mogelijk. Maar ik wilde minimaal 1 cm daarbinnen blijven ivm natuurlijke look. Ik heb de motiva demi. Er zijn daar 4 verschillende typen hoogtes van en ik heb de 2e hoogte. De 4e is het meest hoog. Hoe is je afspraak van vandaag gegaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedenavond allemaal❤️

 

daar ben ik weer haha op 12 maart wordt ik geopereerd door dr Hupkens! Super spannend allemaal.

 

ik krijg dus of 550 cc full of 625 cc full van motiva en kom van 300cc mentor 

 

ik ben 1,75 lang en weeg 68 kilo omvang 75 cm 

 

Hoeveel cc kan ik het beste doen heeft er iemand foto’s van 625 cc?? 
 

of moet ik die dag gewoon vragen wat de arts het beste bij mij vind passen.. 

 

xxx Twinkeltjee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten wauw heb even gespiekt bij jou foto's!! Heel mooi💯🤩 zo zou ik ze ook wel willen !! Ik weet mijn borstbreedte niet heb ik helemaal niet naar gevraagd 🙈🤣 heb jij extra high of high profile? Ik heb nu een kleine 80 c... en krijg de extra high profile 690... 

Liefs debs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Debs zei:

@Nog even wachten wauw heb even gespiekt bij jou foto's!! Heel mooi💯🤩 zo zou ik ze ook wel willen !! Ik weet mijn borstbreedte niet heb ik helemaal niet naar gevraagd 🙈🤣 heb jij extra high of high profile? Ik heb nu een kleine 80 c... en krijg de extra high profile 690... 

Liefs debs

Ik heb de 550 motiva full. Die is 13,5cm breed en heeft 5,5cm projectie. 

Bij motiva is dat de 3e qua meeste projectie, de corse heeft de meeste projectie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Debs zei:

@Nog even wachten wauw heb even gespiekt bij jou foto's!! Heel mooi💯🤩 zo zou ik ze ook wel willen !! Ik weet mijn borstbreedte niet heb ik helemaal niet naar gevraagd 🙈🤣 heb jij extra high of high profile? Ik heb nu een kleine 80 c... en krijg de extra high profile 690... 

Liefs debs

Ik ben trouwens 1,74

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.