D89 Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 Hallo, ik zal eind deze maand geopereerd worden, ik zoek enkele voorbeelden van dames die Motiva ergonomix demi hebben (bij mij zouden ze 320-350cc nemen) ik twijfel tussen demi of full... Dokter had eerst round aangeraden maar na enkel opzoekwerk twijfel ik daar aan... wie kan me helpen? ☺️
D89 Posted February 8, 2021 Author Posted February 8, 2021 Oh ja, ik zal bij dr. Verdonck geopereerd worden.
Arlandria Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 Volgens mij heeft @MiaMae dit (ongeveer). Spannend, hoor. Veel plezier alvast!
Nog even wachten Posted February 9, 2021 Posted February 9, 2021 Wellicht kan dit filmpje je helpen. https://www.instagram.com/tv/CHSDDwfFotq/?igshid=17mxubnatkhik Zijn volgens mij allemaal met de ergonomix. Maar geeft goed de verschillen tussen de mini, demi en full aan. Zelf heb ik de full (wel de 550) en ben ik heel tevreden! Ik heb een paar foto's in een openbaar album staan.
Anns Posted February 9, 2021 Posted February 9, 2021 Hoi, ik heb sinds 2 december jl. 380 cc motiva ergonomix demi. Mijn profiel en album staan openbaar. Misschien heb je hier iets aan. Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag. Groetjes Anns.
D89 Posted February 9, 2021 Author Posted February 9, 2021 @Anns ik ben net nieuw hier dus ik weet niet goed waar ik je foto’s kan terugvinden😅
D89 Posted February 9, 2021 Author Posted February 9, 2021 @Nog even wachten bedankt voor de link! Kan je inderdaad goed het verschil zien☺️
Anns Posted February 9, 2021 Posted February 9, 2021 3 uur geleden, D89 zei: @Anns ik ben net nieuw hier dus ik weet niet goed waar ik je foto’s kan terugvinden😅 Hoi, als je op mijn naam klikt hierboven dan kom je op mijn pagina dacht ik en dan kun je albums aanklikken en zie je de foto’s die erin staan. Ik heb ze niet onlangs ge-update. In de eerste week stonden mijn borsten wat verder uit elkaar en nu lijkt het mooier en natuurlijker.
Recommended Posts