Ga naar inhoud

dubbele plooi herstel operatie


Aanbevolen berichten

Welkom hier! 🤗

Ik heb zelf geen herstel operatie gehad voor een dubbele plooi maar kan het niet zijn dat omdat die kant opnieuw is gedaan de prothese weer even de tijd nodig heeft om naar beneden te zakken?

Hopelijk zijn er dames hier die er ervaring mee hebben.

 

Succes en hopelijk gaat het nog zakken de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii bedankt voor je reactie ,jaa dat zei de arts wel hij gaat eerst hooger staan daarna gaat die weer zakken,maar dat gevoel maakt me gewoon gek want dit is al de 2de herstel operatie ,in november ben ik weer geopereert om dst de pocket te klein was heeft hij ruimer gemaakt en daarna had ik dubbele plooi en nu is de plooi natuurlijk korter dan me andere borst ,en over dubbele plooi operatie is er gewoon heel weinig info tot nu toe heeft niemand gereageert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken terug is natuurlijk nog best kort dus ik zou het nog even de tijd geven.. snap echt wel dat het je bezig houdt, zeker omdat dit al je 2e hersteloperatie is, dat is wel flink pech hebben! 

Misschien kun je het intikken in de zoekbalk rechts bovenin, hopelijk is er ergens meer info over te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.