Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

On 2/10/2021 at 7:24 PM, Daniëla89 said:

Zijn er dames die bij hun bv voor een anatomische mentor prothese hebben gekozen en hun ervaringen/foto's willen delen?😇 Ik sluit ronde protheses nog niet helemaal uit zolang ik nog geen consult heb gehad maar heb toch wel een voorkeur voor anatomisch merk ik.  

 

Groetjes Daniëla

Yes, ik heb anatomisch van Mentor, zal je toevoegen! Ik ben wel DP geopereerd en heb 330 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Marietjuh heel erg mooi zeg!😍 ik vind ze er heel erg natuurlijk uit zien,super mooi. Waarom heb je voor de spier gekozen als ik vragen mag? De manier van plaatsen ben ik ook nog niet helemaal uit😅 heel erg bedankt dat ik even mocht kieken😜

Dankje! 🥰 Ben er ook heel blij mee en had ook niet verwacht dat ze er al zo snel zo natuurlijk uit zouden zien.

Ik wilde sowieso liever voor de spier omdat het doorsnijden van je borstspier iets is wat ik liever niet doe als het niet nodig is en gelukkig had ik genoeg borstweefsel om het voor de spier te doen en dat werd dus ook aangeraden door dr. Van der Weij en hij maakt zulke mooie borsten dat ik heb vertrouwd op zijn deskundigheid.

Achter de borstspier krijg je ook dat wanneer je bijvoorbeeld je handen in je zij doet en je borstspieren aanspant je borsten een beetje uit elkaar gaan staan omdat je spier eroverheen ligt en daar heb ik nu geen last van dus als je bijvoorbeeld veel sport is voor de spier wel aan te raden.

Aan de andere kant lees ik, en dat klinkt ook wel logisch, dat achter de borstpier je borsten langer mooi blijven omdat ze door die spier die eroverheen ligt minder snel zullen gaan hangen (soort extra versteviging).

Met grotere, zwaardere protheses zal je ook sneller krijgen dat ze in de loop van de jaren door de zwaartekracht meer gaan hangen. Ik heb maar 300 cc dus ook niet zo zwaar, vandaar mijn keuze om vóór de spier te plaatsen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh ik kan me heel goed voorstellen dat je er zo blij mee bent en dat ze er zo snel al weer natuurlijk uit zien is ook erg fijn!😊 Ik vind het een groot voordeel dat als je hem voor de spier plaatst het herstellen over het algemeen wat sneller verloopt..tenzij je pech hebt natuurlijk. Dat van het sporten is ook goed om te weten👍 thanks!😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Daniëla89 said:

@veel ziet er heel netjes uit!👍🤩 

Thanks! Ben er ook blij mee. Ik vind zel zelf nog vrij hard en ben woensdag a.s. 6 weken PO. 

 

Ze zijn bij mij dus dual plane geplaats. Maar ik heb echt nergens last van gehad qua spierpijn o.i.d. en zie ook geen gekke bewegingen als ik mijn spieren bijv. Aan span (tot nu toe), dus vraag me soms af of ze wel DP geplaatst zijn hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@veel dat heeft ook nog wel wat tijd nodig denk ik of zouden ze nu al wat zachter moeten zijn? Heb er niet veel verstand van maar als ik het hier zo lees😜 Dat zou wat zijn zeg dat je dp afspreekt maar dat dat uiteindelijk niet gedaan is kun je dat niet uitzoeken? Miss heb je gewoon geluk en heb je er gewoon niet zoveel last van😉👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Daniëla89 said:

@veel dat heeft ook nog wel wat tijd nodig denk ik of zouden ze nu al wat zachter moeten zijn? Heb er niet veel verstand van maar als ik het hier zo lees😜 Dat zou wat zijn zeg dat je dp afspreekt maar dat dat uiteindelijk niet gedaan is kun je dat niet uitzoeken? Miss heb je gewoon geluk en heb je er gewoon niet zoveel last van😉👍

Jaa is ook zo! Nou denk dat ze daar geen foutjes in maken... Ik heb gewoon geluk gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Marietjuh ik kan me heel goed voorstellen dat je er zo blij mee bent en dat ze er zo snel al weer natuurlijk uit zien is ook erg fijn!😊 Ik vind het een groot voordeel dat als je hem voor de spier plaatst het herstellen over het algemeen wat sneller verloopt..tenzij je pech hebt natuurlijk. Dat van het sporten is ook goed om te weten👍 thanks!😇

@Daniëla89ik sport ook veel. Rij elke dag paard 1 of 2 en daarnaast nog fitness en yoga. En ik heb een zwaar beroep, we hebben een interieur bouw bedrijf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden!🙋‍♀️

Hier even een update van mij voor de mensen die dat leuk vinden🙂 Gisteren had ik mijn consult bij nio en dat ging eigenlijk heel goed. Ik had een beeld in mijn hoofd dat ik uit wilde komen op een cup c (zicht) maar toen bedacht ik me ineens dat het veel belangrijker is dat je blij bent met wat je ziet😉 ik vond 400cc al heel mooi maar het mocht van mij nog wel wat meer dus heb uiteindelijk besloten om voor 450cc te kiezen🤗 ik heb geen idee op wat voor cup ik uit ga komen en ben er trouwens gisteren achter gekomen dat ik op dit moment een b heb😆 mijn huid is te dun dus worden ze dual plane geplaatst. Ik wilde eigenlijk meteen een afspraak maken daar maar daar zou ik nog over gebeld worden maar zo "geduldig" als ik ben dacht ik ik bel gewoon even zelf🤣🤭

Ik dacht dat wordt ergens in juli..

Maar nee: 30 maart is mijn operatie datum:155:

Ik ben zo blij dat het nog voor de zomer kan maar oohhh wat spannend!!🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Daniëla89 zei:

Hoi meiden!🙋‍♀️

Hier even een update van mij voor de mensen die dat leuk vinden🙂 Gisteren had ik mijn consult bij nio en dat ging eigenlijk heel goed. Ik had een beeld in mijn hoofd dat ik uit wilde komen op een cup c (zicht) maar toen bedacht ik me ineens dat het veel belangrijker is dat je blij bent met wat je ziet😉 ik vond 400cc al heel mooi maar het mocht van mij nog wel wat meer dus heb uiteindelijk besloten om voor 450cc te kiezen🤗 ik heb geen idee op wat voor cup ik uit ga komen en ben er trouwens gisteren achter gekomen dat ik op dit moment een b heb😆 mijn huid is te dun dus worden ze dual plane geplaatst. Ik wilde eigenlijk meteen een afspraak maken daar maar daar zou ik nog over gebeld worden maar zo "geduldig" als ik ben dacht ik ik bel gewoon even zelf🤣🤭

Ik dacht dat wordt ergens in juli..

Maar nee: 30 maart is mijn operatie datum:155:

Ik ben zo blij dat het nog voor de zomer kan maar oohhh wat spannend!!🤪

30 maart al, sneller dan je verwachtte, wat een feest! Lekker 😍 gefeliciteerd!

 

Ben je blij met je passessie, je keuze? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!🥰

Consult ging heel erg fijn hij gaf aan dat hij er met 400cc al iets heel moois van kan maken maar wilde ze toch een "slaggie" groter🤭 hij zei dat je ze al snel te klein gaat vinden dus dat ik dan beter voor 450cc kan kiezen ook omdat 50cc niet heel veel verschil is. Ik had in mijn hoofd dat ik voor de ergonomix wilde gaan maar volgens nio maakt het niet uit of ik voor eurosilecone of de ergonomix ga in mijn geval. als hij dat zegt vertrouw ik daar op hij zal het wel weten denk ik dan🤷‍♀️ bij de ergonomix kwam hij uit op full en weet niet of dat nu dan anders is met eurosilicone omdat het andere protheses zijn,weet iemand dat?😇

Heb de operatiedatum moeten verplaatsen naar 6 april omdat mijn man eerder geen vrij kon krijgen maar ben alsnog super blij dat het zo snel kan!!🤩 @Jill olivia super leuk dat we rond dezelfde tijd onze operatie hebben en vind het heel leuk om je verhaal te volgen🤗 welke prothese heb jij gekozen?? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2021 om 09:55, Daniëla89 zei:

Bedankt voor de reacties!🥰

Consult ging heel erg fijn hij gaf aan dat hij er met 400cc al iets heel moois van kan maken maar wilde ze toch een "slaggie" groter🤭 hij zei dat je ze al snel te klein gaat vinden dus dat ik dan beter voor 450cc kan kiezen ook omdat 50cc niet heel veel verschil is. Ik had in mijn hoofd dat ik voor de ergonomix wilde gaan maar volgens nio maakt het niet uit of ik voor eurosilecone of de ergonomix ga in mijn geval. als hij dat zegt vertrouw ik daar op hij zal het wel weten denk ik dan🤷‍♀️ bij de ergonomix kwam hij uit op full en weet niet of dat nu dan anders is met eurosilicone omdat het andere protheses zijn,weet iemand dat?😇

Heb de operatiedatum moeten verplaatsen naar 6 april omdat mijn man eerder geen vrij kon krijgen maar ben alsnog super blij dat het zo snel kan!!🤩 @Jill olivia super leuk dat we rond dezelfde tijd onze operatie hebben en vind het heel leuk om je verhaal te volgen🤗 welke prothese heb jij gekozen?? Xx

Spannend en best snel 6 april! Ik lees graag mee, mijn operatie staat voor eind april. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Noor45 ja dat is zeker snel en voor je het weet is het ook eind april hoor😜 volgens mij heb ik het al ergens gelezen maar waar heb jij voor gekozen? Ik lees zoveel op het forum dat ik het soms ff niet meer weet😂😊 Xx

@Daniëla89 ik krijg anatomisch 300cc voor de spier. Heb ook een topic maar die is een beetje verdwenen omdat het pas over 6 weken is. Kijk er ondertussen heel erg naar uit; al jaren eigenlijk ;-), maar ben nu best bang dat het door corona ofzo niet doorgaat, nu al stress over iets wat ik niet kan veranderen  😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 ik twijfelde dus al jaren maar nu moet ik het gewoon doen anders ga ik er zeker spijt van krijgen😆 en tsja corona..die stress heb ik inderdaad ook🤭 ik merkte dat ik het bij het consult gek vond dat ik alleen moest gaan en niemand had waar ik aan kon vragen "wat vind jij?"😅 maargoed je eigen mening is uiteindelijk het belangrijkste natuurlijk. Fijn dat je voor de spier kan scheelt qua herstel toch vaak een hoop😉 ik twijfelde heel erg was bang voor hang bij mij als ik voor de spier zou kiezen maar door een te dunne huid is het dual plane geworden🤗nog even geduld en dan zijn we aan de beurt!🍀💪

Lets Go Reaction GIF

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Noor45 ik twijfelde dus al jaren maar nu moet ik het gewoon doen anders ga ik er zeker spijt van krijgen😆 en tsja corona..die stress heb ik inderdaad ook🤭 ik merkte dat ik het bij het consult gek vond dat ik alleen moest gaan en niemand had waar ik aan kon vragen "wat vind jij?"😅 maargoed je eigen mening is uiteindelijk het belangrijkste natuurlijk. Fijn dat je voor de spier kan scheelt qua herstel toch vaak een hoop😉 ik twijfelde heel erg was bang voor hang bij mij als ik voor de spier zou kiezen maar door een te dunne huid is het dual plane geworden🤗nog even geduld en dan zijn we aan de beurt!🍀💪

Spannend he!! Wat super dat we hier allemaal met elkaar mee kunnen leven. Heerlijk! Ik vind het ook wel spannend hoor voor de spier, maar m'n huid was dik genoeg dus daar vertrouw ik op. Inderdaad lastig in je eentje maar aan de andere kant kies je nu echt wat jezelf mooi vindt. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose kan mijn topic verplaatst worden naar operatie verslagen nu ik een datum heb?🤗 had het al aan @best_boobie gevraagd maar was nog niet gelukt🙊 

Als er meiden zijn die tips hebben voor mij ter voorbereiding of voor na de operatie hoor ik het heel graag😇👍heb 2 jonge kindjes van 2 jaar en 6 maanden maar mijn man heeft gelukkig 2 weken vrij Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2021 om 09:55, Daniëla89 zei:

Bedankt voor de reacties!🥰

Consult ging heel erg fijn hij gaf aan dat hij er met 400cc al iets heel moois van kan maken maar wilde ze toch een "slaggie" groter🤭 hij zei dat je ze al snel te klein gaat vinden dus dat ik dan beter voor 450cc kan kiezen ook omdat 50cc niet heel veel verschil is. Ik had in mijn hoofd dat ik voor de ergonomix wilde gaan maar volgens nio maakt het niet uit of ik voor eurosilecone of de ergonomix ga in mijn geval. als hij dat zegt vertrouw ik daar op hij zal het wel weten denk ik dan🤷‍♀️ bij de ergonomix kwam hij uit op full en weet niet of dat nu dan anders is met eurosilicone omdat het andere protheses zijn,weet iemand dat?😇

Heb de operatiedatum moeten verplaatsen naar 6 april omdat mijn man eerder geen vrij kon krijgen maar ben alsnog super blij dat het zo snel kan!!🤩 @Jill olivia super leuk dat we rond dezelfde tijd onze operatie hebben en vind het heel leuk om je verhaal te volgen🤗 welke prothese heb jij gekozen?? Xx

Fijn dat het consult zo goed ging!

Ik heb mentor protheses dus kan je helaas daarin geen advies geven.

6 april is ook al snel.. maart is al bijna voorbij dus het aftellen kan beginnen, spannend hoor!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.