Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!🙋‍♀️

Na veel te hebben meegelezen/gekeken wil ik mij graag ook even voorstellen aan jullie🤗

Ik ben 31 jaar,mijn lengte is 1.68 en weeg rond de 60 kg. Ik heb altijd kleinere borsten gehad(cup b)en hoewel ik ze wel altijd groter had willen hebben heb ik de stap naar een borstvergroting nooit doorgezet. Inmiddels ben ik 2 kinderen verder die ik ook borstvoeding heb gegeven waardoor de boel wat meer hang heeft gekregen en ook nog wat in cupmaat is geslonken(ik heb nu nog een a cup over🤧). Daarom besloten dat het nu toch wel echt tijd wordt voor een borstvergroting..

Persoonlijk vind ik het beetje hang dat ik heb wel mooi maar zou ik ze graag wat voller willen.Na veel onderzoek en wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en zoals veel van jullie voor dr Nio gekozen en heb ik mijn consult staan op 10 maart!😊 graag hoor ik ervaringen en eventueel tips.

 

Groetjes daniëla

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89welkom hier😁

Geen ervaring met Nio maar ik wel Parkkliniek geopereerd maar dan door dr Braam. Maar je bent wel in goede handen vooral als je een” grotere” formaat wilt. Ik heb zoveel mooie resultaten hier gezien. 
persoonlijk vind ik beetje hang ook mooi. Het oogt iets natuurlijker denk ik.

maar spannend , een tip , neem fotos mee van borsten die je mooi , dan weet de arts ook wat je echt mooi vind. Gr. Lindan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan dankje!😇 de resultaten zijn inderdaad erg mooi voor mijzelf vindt ik een c wel voldoende. Heb een goed gevoel bij parkkliniek en heb er heel veel zin in🙂 foto's meenemen is idd een goede tip! Mijn hang valt mee dus als het opgevuld wordt gaat het vast mooi worden. hoelang geleden heb jij je borstvergroting gehad? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Lindan zei:

@Daniëla89 ik ben precies 1 jaar PO. 
ik neem aan dat je bedoeld maat C als zicht.

dan zal je alsnog een D of E bh maat krijgen. 
fotos meenemen is inderdaad de beste tip die ik destijds kreeg. Spannend misschien heb je de operatie nog voor de zomer😇 

Ja als zicht idd😉 ja super spannend! Ik denk dat het in de zomer gaat worden het is erg druk bij nio maar met een beetje geluk kan ik eerder terecht dat zou perfect zijn natuurlijk. Het is jammer dat ik lang moet wachten maar dat is het mij waard. Is jou herstel een beetje goed verlopen en zijn je borsten naar je wens?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er dames die bij hun bv voor een anatomische mentor prothese hebben gekozen en hun ervaringen/foto's willen delen?😇 Ik sluit ronde protheses nog niet helemaal uit zolang ik nog geen consult heb gehad maar heb toch wel een voorkeur voor anatomisch merk ik.  

 

Groetjes Daniëla

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Ik heb al de nodige websites bezocht maar persoonlijke ervaringen zijn toch net even anders vind ik. Het gaat er voor mij niet alleen om of iets mooi is maar ook of mensen er fijne ervaringen mee hebben of achteraf miss liever voor iets anders hadden gekozen,Dat kan mij helpen in het maken van mijn keuze🙂

Iig bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daniëla89 zei:

@Nog even wachten Ik heb al de nodige websites bezocht maar persoonlijke ervaringen zijn toch net even anders vind ik. Het gaat er voor mij niet alleen om of iets mooi is maar ook of mensen er fijne ervaringen mee hebben of achteraf miss liever voor iets anders hadden gekozen,Dat kan mij helpen in het maken van mijn keuze🙂

Iig bedankt voor je reactie!

Oh absoluut, zeker waar. 

Ik heb wel begrepen dat de anatomische prothese van mentor vrij stevig zijn. 

Zelf heb ik de motiva ergonomix prothese en die zijn heel erg soepel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ja en dat ze dus wat steviger aanvoelen dat had ik inderdaad dus ook gelezen. Op de website staat dat er qua anatomisch alleen mentor gekozen kan worden (ik weet niet of dit altijd zo is) dat zou voor mij wel een reden zijn om er niet voor te kiezen omdat ik wil dat ze zo natuurlijk mogelijk aanvoelen😉 ik heb altijd het idee dat anatomisch het meest natuurlijk oogt maar als je een beetje hang hebt kun je dat volgens mij ook met ronde protheses bereiken..keuzes🙄🤔😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Nog even wachten ja en dat ze dus wat steviger aanvoelen dat had ik inderdaad dus ook gelezen. Op de website staat dat er qua anatomisch alleen mentor gekozen kan worden (ik weet niet of dit altijd zo is) dat zou voor mij wel een reden zijn om er niet voor te kiezen omdat ik wil dat ze zo natuurlijk mogelijk aanvoelen😉 ik heb altijd het idee dat anatomisch het meest natuurlijk oogt maar als je een beetje hang hebt kun je dat volgens mij ook met ronde protheses bereiken..keuzes🙄🤔😂 

Nio plaatst ook wel eens motiva toch. Je zou eens naar de ergonomix kunnrn kijken. Geen risico op draaien, maar wel de natuurlijke hang van anatomisch. 

Je zou bij dr moradi op instagram in zijn stories helemaal naar links kunnrn kijken. Is een quiz of er anatomisch of rond geplaatst is. Ik had heel veel fout.

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODQ3ODExMDk2NjQyNjE0?igshid=9xvx8pysq58n&story_media_id=2146409810085824133_7121101989

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Nog even wachten zei:

Nio plaatst ook wel eens motiva toch. Je zou eens naar de ergonomix kunnrn kijken. Geen risico op draaien, maar wel de natuurlijke hang van anatomisch. 

Je zou bij dr moradi op instagram in zijn stories helemaal naar links kunnrn kijken. Is een quiz of er anatomisch of rond geplaatst is. Ik had heel veel fout.

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODQ3ODExMDk2NjQyNjE0?igshid=9xvx8pysq58n&story_media_id=2146409810085824133_7121101989


haha wat grappig dit! Thanks voor het delen!

geweldige arts lijkt me...beetje jammer dat Sydney net iets te ver is 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Nog even wachten ik zal me er even in verdiepen😇


Hi welkom! 😊

wat fijn dat je 10 maart al terecht kunt bij dr nio voor consult! Van de week heb ik ook gebeld maar was pas in juni plek bij hem 🙈

 

ik heb uit consults van artsen hetzelfde begrepen als @Nog even wachten. Dat inderdaad de anatomische harder aanvoelen en kunnen draaien. Alsnog zie ik veel tevreden meiden met anatomische voorbij komen dus zal denk ook wel weer meevallen met het draaien... 

Ben ook fan van motiva ergonomix, zijn ronde protheses maar vallen als anatomische en voelen zacht en soepel aan

 

https://instagram.com/motivaimplants?igshid=1dcehoniut2tj

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annemonde wauw dat is nog even geduld hebben idd maar aan de andere kant als je een goed gevoel hebt bij zijn werk dan is dat het gewoon waard! (Althans zo denk ik er over😉) ik had mijn operatie liever voor de zomer gehad en bij een andere pc kon dat wel maar wacht toch liever iets langer dan. Ga je nu wel op consult bij nio of vindt je dat te lang duren?

Denk dat de motiva ergonomix wel iets voor mij zouden kunnen zijn als ik dit allemaal zo hoor🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Daniëla89 zei:

@BonnyBastian thanks! Wat fijn om te horen zeg😇 voor of achter de spier? Is je herstel een beetje te doen geweest? Super lief dat ik je album mag bekijken!😘

 

Hi Daniëla, 

 

ik heb ze voor m'n spier. Het herstel valt me reuze mee. Tuurlijk wel wat ongemakken en rekening houden met maar ik had het echt vele malen erger verwacht. Wie weet een idee om ook met dokter van der Weij een afspraak te maken. Dan kan je vergelijken. Mijn ervaring is erg positief.

 

Ik ga je toevoegen aan mijn album 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@BonnyBastian bedankt voor de tip!🙂 heb net je foto's bekeken. Wat een verschil tussen de foto's en wat zijn ze al mooi geworden zeg😍 ik begrijp dat je er blij mee bent! Heel lief dat ik even mocht kijken..ik vind de anatomische vorm echt super mooi ben alleen bang voor de soepelheid met de mentor prothese. 

Wat bedoel je met de soepelheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.