Ga naar inhoud

It's been a while - natuurlijk ogende boobs


Aanbevolen berichten

Hey guys, ik ben weer terug van weggeweest. Heb nu twee jaar mijn boobs en ben eigenlijk niet tevreden. Geopereerd bij Diana Gabriel's door dokter Peters en zoals jullie wellicht weten staan die niet zo goed in het nieuws.

 

Ik gaf expliciet aan dat ik NATUURLIJK ogende boobs wilde. Mevrouw gaf aan dat ik hoog profiel 375/400 cc moest nemen dual plane. Je gaat ervan uit dat ze mijn wensen heeft begrepen, maar dat is absoluut niet waar. Mijn borsten zien er nu zo uit. Ik vind het niet mooi. Tevens, mijn littekens zijn ook zo lelijk! Maar dat terzijde. Ik wil heel graag jullie borsten zien, hoeveel cc, wat voor implantaten en je wensen. Ik ga in ieder geval zeker onderzoek doen naar een super goede plastische chirurg die wel mijn wensen snapt. Niet zo'n lapschwanz, zoals Diana.

 

ik kan de foto niet toevoegen maar de gene die geïnteresseerd is kan mij een berichtje sturen of iemand moet mij uitleggen hoe ik ook alweer een album moet aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mima, wat vervelend dat je ontevreden bent😪 En jammer dat je niet bij je eigen kliniek terecht kan, omdat daar weinig vertrouwen in zit maar ik snap je zeker! Ik ben wel geïnteresseerd in je resultaat. 

 

Ik ben bij de Velthuis Kliniek geweest bij dr. Laura Zaal en heb voor haar gekozen, omdat zij goed is in het maken van natuurlijk ogende borsten. Zelf wilde ik ook graag een mooi natuurlijk resultaat en wilde niet dat de borsten als een soort 'koplampen' naar buiten zouden staan en geen grote gleuf in het midden. 

 

Ik heb anatomische protheses van mentor gekregen. Medium height en moderate plus profile, 330 CC. Ik had van mezelf een 70B en ben slank en lang qua postuur, ik wild daarom ook geen hele grote borsten. Ik heb je dus toegevoegd dus kijk maar wat je ervan vind. Ben zelf tot nu toe tevreden, maar ben nog maar 4 weken PO. Heel veel succes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je niet tevreden bent over je borsten en dat je vindt dat ze er niet natuurlijk uitzien.

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze er na 2 jaar bij jou uitzien.

Ben natuurlijk bevooroordeeld maar ik kan dr. van der Weij van Boerhaave kliniek aanraden voor een mooi en natuurlijk resultaat.

Ik was eerder bang dat ze te groot zouden worden en voor 300 cc ogen ze ook best groot maar zit nu denk ik tussen een 75C en 75D in. Ik heb mentor cohesive moderate plus - anatomisch en ze zijn bij mij voor de spier geplaatst. 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album :6:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw 

13 uur geleden, Marietjuh zei:

Jammer dat je niet tevreden bent over je borsten en dat je vindt dat ze er niet natuurlijk uitzien.

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze er na 2 jaar bij jou uitzien.

Ben natuurlijk bevooroordeeld maar ik kan dr. van der Weij van Boerhaave kliniek aanraden voor een mooi en natuurlijk resultaat.

Ik was eerder bang dat ze te groot zouden worden en voor 300 cc ogen ze ook best groot maar zit nu denk ik tussen een 75C en 75D in. Ik heb mentor cohesive moderate plus - anatomisch en ze zijn bij mij voor de spier geplaatst. 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album :6:

 

Wauw meid, wat een mooie borsten! Dit is precies wat ik voor ogen had. Ze zijn perfect! Wauw wauw. Mooi natuurlijk. Ik zou ze graag willen laten zien. Je kan naar mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Mima zei:

Wauw 

 

Wauw meid, wat een mooie borsten! Dit is precies wat ik voor ogen had. Ze zijn perfect! Wauw wauw. Mooi natuurlijk. Ik zou ze graag willen laten zien. Je kan naar mijn album.

Bedankt voor je mooie compliment!! 🥰 Ben ook echt superblij met ze!

Ik heb je foto's bekeken maar ik vind ze er, zeker op de laatste foto's niet 'nep' uitzien ofzo.. maar de laatste is van toen je 10 maanden po was toch? Zijn ze nog veranderd nu je ruim 2 jaar verder bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Marietjuh zei:

Bedankt voor je mooie compliment!! 🥰 Ben ook echt superblij met ze!

Ik heb je foto's bekeken maar ik vind ze er, zeker op de laatste foto's niet 'nep' uitzien ofzo.. maar de laatste is van toen je 10 maanden po was toch? Zijn ze nog veranderd nu je ruim 2 jaar verder bent?

Ruim 1 jaar verder bedoelde ik 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2021 om 16:30, Mima zei:

Hey guys, ik ben weer terug van weggeweest. Heb nu twee jaar mijn boobs en ben eigenlijk niet tevreden. Geopereerd bij Diana Gabriel's door dokter Peters en zoals jullie wellicht weten staan die niet zo goed in het nieuws.

 

Ik gaf expliciet aan dat ik NATUURLIJK ogende boobs wilde. Mevrouw gaf aan dat ik hoog profiel 375/400 cc moest nemen dual plane. Je gaat ervan uit dat ze mijn wensen heeft begrepen, maar dat is absoluut niet waar. Mijn borsten zien er nu zo uit. Ik vind het niet mooi. Tevens, mijn littekens zijn ook zo lelijk! Maar dat terzijde. Ik wil heel graag jullie borsten zien, hoeveel cc, wat voor implantaten en je wensen. Ik ga in ieder geval zeker onderzoek doen naar een super goede plastische chirurg die wel mijn wensen snapt. Niet zo'n lapschwanz, zoals Diana.

 

ik kan de foto niet toevoegen maar de gene die geïnteresseerd is kan mij een berichtje sturen of iemand moet mij uitleggen hoe ik ook alweer een album moet aanmaken.

Hey Mima, 

 

Mag ik vragen wat je er niet mooi aan vindt? Wel echt heel spijtig dat je zo ontevreden bent. 😕

 

Ik vind voorlopig de mijn veel te groot (15dagen po) en hoop dat ik niet ontevreden eindig. Schrik mezelf een ongeluk als ik een spiegel passeer. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ik vind ze juist super subtiel van je @Mima echt totaal niet nep 😞 wat balen dat je dat zelf anders ziet 

 

Ik had gewoon een totaal ander beeld van wat ik wilde. Ik stuur je dit linkje dan snapje enigszins wat ik bedoel. Lees maar wat er bij staat en hoe ze staan. Als ik geen BH aan heb dan staan ze recht vooruit, ik heb altijd het idee dat ik altijd een  push-up BH aan heb en dat vind ik zo kut. Het zijaanzicht zonder BH is de bovenkant gewoon zo rond en bol in vergelijking met mooie peerachtige borsten.

 

https://www.instagram.com/p/CI3W3bhFt6a/?igshid=1sh8ybud6b8b3

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Marietjuh zei:

Bedankt voor je mooie compliment!! 🥰 Ben ook echt superblij met ze!

Ik heb je foto's bekeken maar ik vind ze er, zeker op de laatste foto's niet 'nep' uitzien ofzo.. maar de laatste is van toen je 10 maanden po was toch? Zijn ze nog veranderd nu je ruim 2 jaar verder bent?

 

Ik kijk even of het lukt om een foto toe te voegen aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 04/02/2021 om 17:05, veel zei:

 Ben zelf tot nu toe tevreden, maar ben nog maar 4 weken PO. 

 

18 uur geleden, Marietjuh zei:

Bedankt voor je mooie compliment!! 🥰 Ben ook echt superblij met ze!

Ik heb je foto's bekeken maar ik vind ze er, zeker op de laatste foto's niet 'nep' uitzien ofzo.. maar de laatste is van toen je 10 maanden po was toch? Zijn ze nog veranderd nu je ruim 2 jaar verder bent?

 

Gelukt, hij staat er bij als het goed is. Ben benieuwd of je snapt wat ik enigszins bedoel. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mima zei:

 

 

Gelukt, hij staat er bij als het goed is. Ben benieuwd of je snapt wat ik enigszins bedoel. :(

Nou meid, ik begrijp al beter wat je bedoelt. De eerste foto's vond ik persoonlijk heel natuurlijk en mooi, maar op de laatste foto zie ik inderdaad het push up effect. 

 

Ze zijn nog altijd echt mooi, maar ik begrijp wat je graag zou hebben en dat is het inderdaad niet. 😕

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mima zei:

 

Ik had gewoon een totaal ander beeld van wat ik wilde. Ik stuur je dit linkje dan snapje enigszins wat ik bedoel. Lees maar wat er bij staat en hoe ze staan. Als ik geen BH aan heb dan staan ze recht vooruit, ik heb altijd het idee dat ik altijd een  push-up BH aan heb en dat vind ik zo kut. Het zijaanzicht zonder BH is de bovenkant gewoon zo rond en bol in vergelijking met mooie peerachtige borsten.

 

https://www.instagram.com/p/CI3W3bhFt6a/?igshid=1sh8ybud6b8b3

Hi ik snap wat je bedoelt alleen dat ligt natuurlijk geheel aan je voorsituatie. Ik denk dat het met jou voorsituatie heel lastig is om zoiets te verkrijgen. En dat moet je niet verkeerd op vatten he.

 

Iemand die bv een c had en door borstvoeding een lege a zal zoiets veel makkelijker krijgen dan wanneer je van te voren bijna plat bent. En dat is geen aanval naar jou toe hoor, hoop dat je dat ook niet zo ziet. Het is alleen hoe ik denk dat het is.

 

Dat neemt niet weg dat het super balen is dat je niet tevreden bent. Hoe wil je dat nu gaan doen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BonnyBastian zei:

Hi ik snap wat je bedoelt alleen dat ligt natuurlijk geheel aan je voorsituatie. Ik denk dat het met jou voorsituatie heel lastig is om zoiets te verkrijgen. En dat moet je niet verkeerd op vatten he.

 

Iemand die bv een c had en door borstvoeding een lege a zal zoiets veel makkelijker krijgen dan wanneer je van te voren bijna plat bent. En dat is geen aanval naar jou toe hoor, hoop dat je dat ook niet zo ziet. Het is alleen hoe ik denk dat het is.

 

Dat neemt niet weg dat het super balen is dat je niet tevreden bent. Hoe wil je dat nu gaan doen?

 

Ja ik snapje wel, ik ga in ieder geval nu een spaarplan voor mezelf opzetten om te gaan sparen. Ben nu 23 en wil voor m'n 28e een nieuwe BV 5jaar, dus dat is erg ruim genomen. Omdat ik erg benieuwd ben maar plastische chirurg van der Pot. Ga ik daar nu al langs, om mezelf wat 'bevestging' te geven wat wel en wat niet kan. Ik ga ondertussen veel onderzoek doen naar boobies en in de loop van de tijd ga ik ook naar andere plastische chirurgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Amaryllis zei:

Nou meid, ik begrijp al beter wat je bedoelt. De eerste foto's vond ik persoonlijk heel natuurlijk en mooi, maar op de laatste foto zie ik inderdaad het push up effect. 

 

Ze zijn nog altijd echt mooi, maar ik begrijp wat je graag zou hebben en dat is het inderdaad niet. 😕

 

 

 

Ja precies, dat vind ik zo apart. In de begin fases was in wel iets blijer met mijn borsten.  Ik moet het maar zo zien, ze zijn vééél groter dan wat ik eerst had. Dat is wat ik graag wilde. Dus nog 5 jaar met boobies leven die ik niet heel mooi vind, maar wel groot kan ik wel aan. Hiervoor was ik natuurlijk zowat plat en toen was ik echt heel ongelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Mima zei:

 

Ja ik snapje wel, ik ga in ieder geval nu een spaarplan voor mezelf opzetten om te gaan sparen. Ben nu 23 en wil voor m'n 28e een nieuwe BV 5jaar, dus dat is erg ruim genomen. Omdat ik erg benieuwd ben maar plastische chirurg van der Pot. Ga ik daar nu al langs, om mezelf wat 'bevestging' te geven wat wel en wat niet kan. Ik ga ondertussen veel onderzoek doen naar boobies en in de loop van de tijd ga ik ook naar andere plastische chirurgen. 

Anders eens contact opnemen met dokter van der weij van de boerhaave kliniek. Hij maakt ook super mooie natuurlijke borsten. Zijn insta in plastischchirurg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Mima zei:

 

Ik had gewoon een totaal ander beeld van wat ik wilde. Ik stuur je dit linkje dan snapje enigszins wat ik bedoel. Lees maar wat er bij staat en hoe ze staan. Als ik geen BH aan heb dan staan ze recht vooruit, ik heb altijd het idee dat ik altijd een  push-up BH aan heb en dat vind ik zo kut. Het zijaanzicht zonder BH is de bovenkant gewoon zo rond en bol in vergelijking met mooie peerachtige borsten.

 

https://www.instagram.com/p/CI3W3bhFt6a/?igshid=1sh8ybud6b8b3


ah wat vervelend om te lezen dit :(

zou ik mee mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Annemonde zei:


ah wat vervelend om te lezen dit :(

zou ik mee mogen kijken? 


 

ik zie nu dat je een openbaar album hebt ☺️

vind ze eerlijk gezegd mooi! Op de 10 maanden foto was m’n eerste reactie; wat vindt ze hier niet mooi aan?

op je bikini foto misschien iets aan de grote kant maar worden ze daar niet extra ge’pusht’ door de bikini zelf? 

 

 

Ik zie wel een beetje wat je bedoelt als je het vergelijkt met chanel (meisje op de instalink die je stuurde), maar ze had van haarzelf meer borst als voorsituatie waardoor je eerder zo’n resultaat krijgt denk ik. Ik zou zo’n resultaat ook helaas niet krijgen met m’n voorsituatie.

 

Neemt niet weg dat ik het alsnog super vervelend voor je vindt dat je je niet tevreden voelt :( 
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mima zei:

 

Ja precies, dat vind ik zo apart. In de begin fases was in wel iets blijer met mijn borsten.  Ik moet het maar zo zien, ze zijn vééél groter dan wat ik eerst had. Dat is wat ik graag wilde. Dus nog 5 jaar met boobies leven die ik niet heel mooi vind, maar wel groot kan ik wel aan. Hiervoor was ik natuurlijk zowat plat en toen was ik echt heel ongelukkig.

Ik zou toch eens gaan horen wat er allemaal mogelijk is. Nu is je huid ondertussen uitgerokken door de protheses dus misschien kunnen ze met andere protheses en misschien andere plaatsing wel meer bereiken wat je echt wil. Al had Diana je ook op voorhand moeten aangeven wat realistisch is en wat niet. Ik vertrok van een tubulaire situatie en mijn pc heeft me duidelijk gezegd dat ze er iets moois van ging maken, maar dat dat wellicht anders was dan ik voor ogen had. 

 

Zo ontevreden zijn is toch ook maar niks. Wel echt heel jammer dat het je weer zoveel geld kost. Daar reken je toch niet op als je er allemaal aan begint. 

 

Maar echt waar, ook al is het niet wat je voor ogen had, ze zijn echt wel heel mooi hoor. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Amaryllis zei:

Ik zou toch eens gaan horen wat er allemaal mogelijk is. Nu is je huid ondertussen uitgerokken door de protheses dus misschien kunnen ze met andere protheses en misschien andere plaatsing wel meer bereiken wat je echt wil. Al had Diana je ook op voorhand moeten aangeven wat realistisch is en wat niet. Ik vertrok van een tubulaire situatie en mijn pc heeft me duidelijk gezegd dat ze er iets moois van ging maken, maar dat dat wellicht anders was dan ik voor ogen had. 

 

Zo ontevreden zijn is toch ook maar niks. Wel echt heel jammer dat het je weer zoveel geld kost. Daar reken je toch niet op als je er allemaal aan begint. 

 

Maar echt waar, ook al is het niet wat je voor ogen had, ze zijn echt wel heel mooi hoor. 

Ja, precies dat ga ik ook zeker doen.

 

Bedankt voor je compliment! :) Vind dat echt lief om te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Mima zei:

 

 

Gelukt, hij staat er bij als het goed is. Ben benieuwd of je snapt wat ik enigszins bedoel. :(

Ik snap inderdaad wat je bedoelt dat je een beetje natuurlijke hanging mist en dat ze wat rechter vooruit blijven staan zonder bh maar toch vind ik ze verder gewoon mooi, ze hebben een goeie vorm en tepelstand. Denk dat veel vrouwen stikjaloers zouden zijn op jouw borsten :6:

Denk ook niet dat je je teveel moet focussen op dat filmpje want je voorsituatie bepaalt echt grotendeels hoe het gaat worden. Ik heb 2 kids gehad en bv gegeven en zat toen op een E-cup dus ze waren al eerder flink uitgerekt haha!

Maar als je echt niet happy met ze bent dan zou ik eerst op je gemak goeie research doen en denk dat je hier ook veel echte en meer realistische voorbeelden van het werk van vele pc's kan vinden die je misschien kunnen helpen om tzt een goeie keuze te maken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.