Ga naar inhoud

OfficieelPrivex : 7 september 2022 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo,

Even voorstellen :)

Ik ben 19 jaar oud, 1.70 lang en 81 kg.

Ik heb vrij brede heupen en schouders en geen borsten (kleine 75B) 😢

Verder heb ik stevige bovenbenen en een klein buikje, mensen schrikken altijd als ik zeg dat ik 81 kg ben, is niet af te lezen (heb denk ik gewoon zware botten😂)

Eindelijk is het zover, ik ga voor een borstvergroting. In April wordt ik geopereerd🤩 

Bij het consult 430 CC gepast, toch gegaan voor 480 CC maar nu twijfel ik weer ..

Ik twijfel tussen rond of anatomisch en tussen 480 CC of groter. Ik kon max 600 cc (vind dit wel heel erg groot, aangezien ik nog jong ben)

Waar ga ik op uit komen met 480 CC en zal ik groter gaan ivm mijn bouw? 
Keuzestress 🤔

Misschien dat ik later een foto post van mijn pas sessie, vind het nu nog spannend mijzelf ‘bloot’ te geven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@OfficieelPrivex

Spannend he het aftellen. April lijkt ver weg maar voor je het weet is het zover. 
En ook herkenbaar de onzekerheid betreft de maat.

Heb je zelf een idee wat je echt mooi vind?

Een foto van van borsten ofzo ? 
Vraag aan de arts of de 480 Cc ongeveer hetzelfde “resultaat “ geeft als de foto? 
Dan weer je iedergeval zeker hoeveel Cc er voor nodig is. 
of heb je een maat beker😂 vul het in zakje .


En qua bh maat en het zicht daar zit wel echt een verschil in.  Waarschijnlijk draag je straks een F bh maat maar het lijkt op grote D?

 




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat je goed hoor deze maat !

maar...Met pas protheses is toch anders dan na de operatie . Omdat het nu in een “bh” zit , zal na de operatie  wat “kleiner” zijn. 
 

Als je echt twijfelt over de volume , dan zou ik een foto sturen naar de arts met voorbeeld fotos .

Dan weet je het echt zeker he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.70 en weeg 62 kg. Kom Van een 75b en heb 350 moderate + anatomisch. Mn borstomtrek is nu 99 dus zou betekenen dat ik op een 75f uitkom. Maar ben nu 3 weken po dus kan nog veranderen. 
 

het ligt aan je borstbreedte hoeveel je nodig hebt. Ik kan je toe voegen aan mn album. Dan kan je de voorsituatie zien en hoe het nu is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 171cm en weeg 64 kilo. Maar heb wel een brede borstkas, dus er moest worden gekozen voor een wat bredere prothese om een decollete te creëeren.

 

Ik kom van een 80B. Ik heb 425 en 475cc gekregen (ongelijke borsten in voorsituatie) van motiva ergonomisch. Ik heb nu een 80D/80E. 

 

Mocht je willen zien hoe het er uit ziet en wat mijn voorsituatie was, voeg ik je toe aan mijn album. 

 

Ik vind de passessie foto heel mooi! Dat was dus de 430cc? 

 

Ik ben uiteindelijk voor een 2e pas consult gedaan om te kijken hoe een grotere maat zou staan. Toen dus voor de grotere gekozen en nu zou ik echt niet kleiner willen 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom! Ik vind de maat mooi bij je passen!! Ik ben net 21 dus ook nog jong en heb ook getwijfeld over de maat ivm leeftijd en het (nu nog) hebben van een strakke huid. 

 

Ik ben 1.78 en 62 KG dus heb wel een andere bouw en had een 70B. Heb 330 cc gekregen en dan anatomisch, moderate plus profile. Als je mijn resultaat wilt zien mag dat, ik zal je dan even toevoegen aan mijn album, die is namelijk privé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ik ben 1.70 en weeg 62 kg. Kom Van een 75b en heb 350 moderate + anatomisch. Mn borstomtrek is nu 99 dus zou betekenen dat ik op een 75f uitkom. Maar ben nu 3 weken po dus kan nog veranderen. 
 

het ligt aan je borstbreedte hoeveel je nodig hebt. Ik kan je toe voegen aan mn album. Dan kan je de voorsituatie zien en hoe het nu is 

Ja heel graag! @veel

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!🥳 Klinkt heel leuk 75F

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gister geopereerd!!🥳 

Eindelijk borsten.. Mijn nieuwe borsten doen wel vreselijk veel pijn, zit nu aan de Oxycodon.

voorsituatie 75B (ik ben optimistisch).

Links heb ik 400 cc & rechts 375 cc, geopereerd bij Bergman clinic door dr. Van Engeland, wat een lieve begripvolle vrouw die goed naar je luistert.. 

Hopen dat de pijn snel voorbij is. En dat ik een beetje lekker kan liggen/ zitten. 
Ben benieuwd welke maat ik uit kom, ik hoop op een D’tje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.