Ga naar inhoud

Even voorstellen, ga ik te groot?


Ajansen

Aanbevolen berichten

Hoihoi mede boob-buddy's 

 

Ik ben 17 kilo afgevallen en al het volume in mijn borsten is hierdoor verdwenen. Na een lange tijd nagedacht te hebben over een borstvergroting ben ik gister op mijn eerste consult geweest bij Frans Straten, Kliniek Heyendael. 

Alles was eigenlijk perfect, heb verschillende maten gepast en we kwamen uit op de Mentor Rond Cohesive 2 HP 450cc dual plane. Maar nu ik thuis ben en ik kijk de foto's nog even terug begin ik toch te twijfelen. 450cc klinkt voor mij echt immens groot en door het op te zoeken op internet raak ik nog meer verward. Is het niet te grof, te breed? Of lijkt dat alleen omdat ze van die grote hamlappen in de pas bh proppen? Ik verbaasde me ook over die vetrol op m'n rug maar dat was blijkbaar omdat die pas bh zo strak zat.

 

Ik zit vol met twijfel en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Even ter informatie ik ben 1.65 en week 68 kilo. Mijn huidige bh maat is (gokje) 80B

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Proficiat met het afvallen van zoveel gewicht :) . Ik vind de maar heel mooi bij jou! Je leest ook vaak dat veel vrouwen toch net iets groter waren gegaan. Ik heb 265cc voor de spier, allee info inclusief foto’s staan openbaar. Persoonlijk vind ik 450 niet zo groot... ik zou zeker niet kleineer gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Imke1991 zei:

Wauw... heb er nogal naast getypt. Ik wou dus typen dat veel vrouwen achteraf spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan. Ik vind de maat echt super bij je. Succes met de zoektocht. 

 

Dankjewel voor je snelle reactie! Waar ik tegenaan loop is de breedte van de borst op de foto. Dat het ver naar buiten zit, ik kan het niet beter uitleggen als dit haha.

 

Ik ga even je foto's bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Ajansen zei:

Hoihoi mede boob-buddy's 

 

Ik ben 17 kilo afgevallen en al het volume in mijn borsten is hierdoor verdwenen. Na een lange tijd nagedacht te hebben over een borstvergroting ben ik gister op mijn eerste consult geweest bij Frans Straten, Kliniek Heyendael. 

Alles was eigenlijk perfect, heb verschillende maten gepast en we kwamen uit op de Mentor Rond Cohesive 2 HP 450cc dual plane. Maar nu ik thuis ben en ik kijk de foto's nog even terug begin ik toch te twijfelen. 450cc klinkt voor mij echt immens groot en door het op te zoeken op internet raak ik nog meer verward. Is het niet te grof, te breed? Of lijkt dat alleen omdat ze van die grote hamlappen in de pas bh proppen? Ik verbaasde me ook over die vetrol op m'n rug maar dat was blijkbaar omdat die pas bh zo strak zat.

 

Ik zit vol met twijfel en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Even ter informatie ik ben 1.65 en week 68 kilo. Mijn huidige bh maat is (gokje) 80B

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Welkom! Ik vind de maat jou eigenlijk heel goed staan maar vind ze zelf ook iets te breed persoonlijk. Zelf ben ik wel van het (uitzonderlijke) type die liever wat te klein wou achteraf dan te groot.  Ik ben nu dag 12po en hoop dat ze toch nog wat kleiner worden... 😊

 

Het uiteindelijke resultaat hangt ook echt af van het type prothese, de projectie en hoe ze geplaatst geworden. Met hetzelfde aantal cc kan je met een andere prothese een totaal ander resultaat bekomen. Maar ik ben zelf ook maar een beginneling. 😊

 

Mooi figuurtje heb je trouwens! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat knap dat je zo bent afgevallen🤗 Die pas BH geeft niet de vorm aan, maar vooral de grootte van de borst. Ik had bij mijn PC duidelijk aangegeven dat geen fan ben van de 'sideboob' en dat ik echt bang ben dat ze als koplampen naar buiten zouden staan. Mijn PC heeft daar goed naar geluisterd en ik vind de maat bij mij nu perfect. 

Zoals nu bij je op de foto vind ik de maat heel mooi bij je lichaam en denk niet dat 450 cc te groot gaat zijn, ik ben zelf vrij tenger en lang en heb 330 cc (als je mijn foto's wilt zien laat maar weten, ik voeg je dan even toe!)

 

Als je twijfelt kan je altijd nog even je pc bellen/mailen toch? Ik vind de maat wel mooi, maar snap je probleem van de breedte van borst wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Ajansen zei:

 

Dankjewel voor je snelle reactie! Waar ik tegenaan loop is de breedte van de borst op de foto. Dat het ver naar buiten zit, ik kan het niet beter uitleggen als dit haha.

 

Ik ga even je foto's bekijken!

Ik heb 18 januari 380cc Mentor Round dual plane geplaatst gekregen.

 

De implantaten zijn 12,5 cm breed. Het heeft alles te maken met de breedte van je borst. Ik kon kiezen tussen 12,25 of 12,5 cm breed. Iets smaller of breder zou er raar uit komen te zien. Te breed, te veel sideboob en raken ze elkaar aan de voorkant. Te smal, dan ziet het er uit als sinaasappels op een plank, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo is het mij uitgelegd.

 

Maar ik denk dat je er vanuit kan gaan dat de chirurg niet snel een te brede prothese zal plaatsen. Het gaat er om wat je zelf mooi vindt. Als je wil mag je meekijken in mijn album maar die van mij zijn nog lang niet zoals ze moeten zijn, natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, veel zei:

Hoi! Wat knap dat je zo bent afgevallen🤗 Die pas BH geeft niet de vorm aan, maar vooral de grootte van de borst. Ik had bij mijn PC duidelijk aangegeven dat geen fan ben van de 'sideboob' en dat ik echt bang ben dat ze als koplampen naar buiten zouden staan. Mijn PC heeft daar goed naar geluisterd en ik vind de maat bij mij nu perfect. 

Zoals nu bij je op de foto vind ik de maat heel mooi bij je lichaam en denk niet dat 450 cc te groot gaat zijn, ik ben zelf vrij tenger en lang en heb 330 cc (als je mijn foto's wilt zien laat maar weten, ik voeg je dan even toe!)

 

Als je twijfelt kan je altijd nog even je pc bellen/mailen toch? Ik vind de maat wel mooi, maar snap je probleem van de breedte van borst wel.

 

Het voelt echt alsof ik hier in een warm bad ben gevallen, zulke fijne en oprechte reacties. Ik heb de kliniek gebeld en ik kan nogmaals langskomen om te passen. Ik wil inderdaad niet van zulke uitstekende koplampen maar ook weer geen 'spleet' in het midden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je helemaal, ik heb ook erg getwijfeld of ik niet te groot zou gaan. Ik krijg 475 cc voor de spier. Ik ben nog een keer gaan passen en toen vond ik het ook nog wel groot. Maar een maat kleiner zag niet mooi uit. En als ik uit ga van wat de meeste dames hier aangeven kan ik beter iets te groot gaan dan achteraf spijt hebben dat het toch te klein was. Op de foto's vind ik het goed bij je passen en niet te groot. Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Ajansen said:

 

Het voelt echt alsof ik hier in een warm bad ben gevallen, zulke fijne en oprechte reacties. Ik heb de kliniek gebeld en ik kan nogmaals langskomen om te passen. Ik wil inderdaad niet van zulke uitstekende koplampen maar ook weer geen 'spleet' in het midden. 

Ah dat is fijn! Ja ik snap precies wat je bedoelt!! Ik heb nu wel redelijk wat ruimte in het midden, maar het is niet storend en misschien zakt het nog wat meer naar elkaar toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! 🤗

Netjes hoor op eigen kracht 17 kilo afgevallen! 

Ik vind de maat op zich ook mooi staan bij je figuur maar snap wel wat je bedoelt met die side boob.

Zelf heb ik het idee dat je eigen borstvorm grotendeels bepaalt hoe je borsten met protheses zullen worden.

 

Mijn borsten gingen al iets naar buiten toe.. denk dat je eigen vorm een soort van uitvergroot wordt.

Die van mij zien er nu praktisch hetzelfde uit als toen ik nog borstvoeding gaf.

 

Ik was ook eerder bang dat ze te groot zouden worden dan te klein en in het begin vond ik ze ook mega 🤣 zeker voor 300 cc maar nu ben ik al aan ze gewend en vind ik ze mooi bij me passen.

 

Als je wilt zal ik toegang geven tot mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.