Ga naar inhoud

Dr Hupkens of Stevens help


twinkeltjee

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

 

9 jaar geleden een bv gedaan in Velthuis

kliniek Rotterdam bij mevr Klepetko

super tevreden altijd geweest en heel mooi natuurlijk. 
nu sinds een jaar stekende pijn klachten 

Ik ga toch voor een prothese wissel maar

twijfel Heel Erg of Ik Dit zal doen bij dr Stevens Velthuis of Bij dokter hupkens wat raden jullie

mij aan? 

Ik heb nu 300cc maar als ik dan toch van prothese wissel wil ik nu wel wat groter. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, twinkeltjee said:

Goedemorgen allemaal, 

 

9 jaar geleden een bv gedaan in Velthuis

kliniek Rotterdam bij mevr Klepetko

super tevreden altijd geweest en heel mooi natuurlijk. 
nu sinds een jaar stekende pijn klachten 

Ik ga toch voor een prothese wissel maar

twijfel Heel Erg of Ik Dit zal doen bij dr Stevens Velthuis of Bij dokter hupkens wat raden jullie

mij aan? 

Ik heb nu 300cc maar als ik dan toch van prothese wissel wil ik nu wel wat groter. 
 

Hoi hoi! Ik heb geen ervaring met deze PC's, maar wel met Velthuis. Ben zelf door de. Zaal geopereerd. Als je mijn resultaat wil zien geef maar aan, dan voeg ik je even toe. 

Verder kan je misschien van beide artsen foto's en ervaringen opzoeken via je zoekbalk rechts bovenin het scherm!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal ik ben bij de Stevens geweest die wil bij mij Max 400 cc doen motiva en vandaag bij dokter Hupkens geweest die wil tussen 550 full en 700full er in doen. Hij zegt dat dit veel mooier is en dat ik met 400 geen verschil ga zien. 
 

Zijn er hier dames die bij dr Hupkens zijn geweest die foto’s hebben? En wat hun ervaring is? Ik vond het een hele aardige kundige man! Maar ben gewoon benieuwd 

omdat dr Stevens zegt met 400cc mooi wordt en Hupkens zegt vanaf 550 ik heb nu trouwens 300 cc mentor 

 

xxx twinkeltjee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, twinkeltjee zei:

Of heeft iemand foto’s van 550 cc? 
xx

Hi, het is natuurlijk lastig te bepalen of je met 400 het resultaat krijgt wat je wilt. Heb je foto's laten zien wat je mooi vindt? En heeft de arts je op gemeten? 

Ik heb 550cc motiva full ergonomix. Ik heb een brede basis en dus ook een breder implantaat nodig. Via mijn profiel kun je haar mijn openbare album toe gaan en een voor en na foto bekijken.

Verder raad ik de insta pagina van wouter van der pot aan,  daar staan ook enkele resultaten van wissels op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-2-2021 om 21:33, twinkeltjee zei:

Dankjewel voor je reactie 

 

ja mijn borst is 14 cm per borst vandaag dat hij zegt 550 full motiva of 625 of 700 maar ik wil dan zelf de 550 denk dat dat het mooiste is ook wat je zegt qua foto’s die ik zie is dat ook 550 ik ga even bij jou kijken 👀

xxx

Mijn arts had ook advies 625 en evt de 550. Ik ben ivm gewicht en nekklachten voor de kleinste van de 2 gegaan, maar de 625 had ook makkelijk gekund hoor.

Op 20-2-2021 om 21:37, twinkeltjee zei:

Ik zie het al Bij je album super mooi!!

Dank je wel! Ben er ook erg blij mee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lettyboob zou je mij ook willen toevoegen? Ik wil ook een wissel. Ik heb op dit moment 350 cc en twijfel nog welke arts ik wil. Ik ga 22 maart op consult naar dr. Van der Pot, maar hoor Hupkens ook veel voorbij komen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.