Jump to content

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal, 

9 jaar geleden een bv gedaan in Velthuis

kliniek Rotterdam bij mevr Klepetko

super tevreden altijd geweest en heel mooi natuurlijk. 
nu sinds een jaar stekende pijn klachten 

Ik ga toch voor een prothese wissel maar

twijfel Heel Erg of Ik Dit zal doen bij dr Stevens Velthuis of Bij dokter hupkens wat raden jullie

mij aan? 

Ik heb nu 300cc maar als ik dan toch van prothese wissel wil ik nu wel wat groter. 

50 minutes ago, twinkeltjee said:

Goedemorgen allemaal, 

9 jaar geleden een bv gedaan in Velthuis

kliniek Rotterdam bij mevr Klepetko

super tevreden altijd geweest en heel mooi natuurlijk. 
nu sinds een jaar stekende pijn klachten 

Ik ga toch voor een prothese wissel maar

twijfel Heel Erg of Ik Dit zal doen bij dr Stevens Velthuis of Bij dokter hupkens wat raden jullie

mij aan? 

Ik heb nu 300cc maar als ik dan toch van prothese wissel wil ik nu wel wat groter. 

Hoi hoi! Ik heb geen ervaring met deze PC's, maar wel met Velthuis. Ben zelf door de. Zaal geopereerd. Als je mijn resultaat wil zien geef maar aan, dan voeg ik je even toe. 

Verder kan je misschien van beide artsen foto's en ervaringen opzoeken via je zoekbalk rechts bovenin het scherm!

• Like 1

Haii 🤗 Heb helaas geen ervaring met de pc's die je noemde maar Ik ben 4 januari door dr. van der Weij van Boerhaave geopereerd en heb 300 cc voor de spier gekregen.

Ik ben tot nu toe super tevreden, als je wil kan ik je toegang geven tot mijn album.

• Like 1
4 hours ago, twinkeltjee said:

Dankjewel voor je antwoordt! Ja graag als dat zou kunnen 🙂 

Ik voeg je toe, ik ga morgen nieuwe foto's toevoegen!

• Like 1

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.