Jump to content

logo : 13 april 2011: Dr. van Tits : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hoi iedereen!

Na een tijdje op dit forum te hebben rondgeneusd ga ik ook maar even mijn verhaal vertellen. Ik heb veel aan de verhalen gehad, dus misschien kan ik er ook iemand mee helpen :)

Ik heb eindelijk de stap genomen binnenkort om een borstvergroting te laten doen. Daar moet ik wel een vriendinnetje voor bedanken die mij is voorgegaan, want dankzij haar heb ik het ook gedurft!

Het is bij mij erg snel gegaan! Ik heb vorige week maandag gebeld voor een consult en kon 2 dagen later al komen, want de dokter had een gaatje! Daar was ik niet op voorbereid!! Maarja.. had ik ook geen tijd om te gaan twijfelen!

Het consult ging verder prima. Ik was al met mijn vriendin meegeweest dus wist al een beetje hoe het ging! Het is uiteindelijk 200cc geworden, ronde protheses, dual plane.

Nu het allemaal zo dichtbij komt begint het twijfelen toe te slaan uiteraard! Ik ben namelijk vrij smal (1.65m en weeg 48kg) en wil het wel natuurlijk houden. Dus zeker niet te groot! Maarjaa dat zullen er wel meer hebben gehad hoop ik :) Ik heb maar vertrouwen in de arts. De goede man heet niet voor niks 'van tits' met z'n achternaam :126:

Groetjes!

Hee Logo!! Welkom Welkom!! gezellig dat je ook op het forum bent! nog een paar weekjes in spanning en dan is het ook voor jou zo ver!! Ik heb vandaag mijn 1e werkdag alweer gehad en ging heel goed. Maar ik zit dan ook heel de dag achter de pc dus dat is goed te doen. Ik was al wel met een stoel aan het sjouwen voordat ik er erg in had.. daarna dacht ik wel ow shit dat moet ik niet doen. Verder geen last van ofzo! liefss!

hoihoi

welkom hier.. ;)

met 200cc hoef je echt niet bang te zijn dat ze te groot worden ;)

je verliest zoizo al rond de 30 cc met dual plane plaatsing..

op welke cupmaat wil je zelf uit komen ?

nou nog veel plezier met aftellen.. :)

Liefs

Guest Minous

Heej Logo,

Ik twijfel zelf ook heel erg of 200 niet teveel is voor mij.. ik ben namelijk erg slank en wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Kga binnenkort weer op consult om nog eens rustig te passen. Maar ik vroeg me af of je low, medium of high profile krijgt? Er zit namelijk best veel verschil in 200cc low en high profile. De projectie van 200cc low is namelijk 2,8 cm en die van high 3,7 cm. Vind dat hierover weinig gezegd wordt op het forum.. maar vind het wel belangrijk. In de link hieronder kun je de tabellen vinden met de maten.

http://www.eurosilicone.com/BAT4_eurosilicone.pdf

Ben benieuwd wat jij krijgt/wil.

Groetjes!

Ik krijg mentor rond cohesive II moderate plus. Weet niet of dat overeenkomt met medium profile, Zou 't zo niet durven zeggen eigenlijk! Maarja ik heb mijn wensen goed uitgelegd dus ik neem aan dat hij het meest natuurlijke kiest.

ennuhh Sendai: Nee jij bent niet de enige!! hihihi iedereen moet er om lachen! En terecht :)

Groetjess

hee Logo, ff een vraagje. Ik ben mijn papiertje kwijt. Welke prothesen worden gebruikt? mentor .. ? wilde ff checken of ik ook dezelfde heb als Guus krijgt. Heb je ze ondertussen al betaald?? en hoe is je carnaval??

Ha Wizz!

Ik weet niet waar het voor staat eigenlijk! Je zal wel verschillende types hebben ofzo?

Carnaval is weer goed gevierd dit jaar! Altijd gezellig :)

Hoe is het met jouw boobs wizz??

xxx

• 1 month later...

Cohesive 2 staat voot de hardheid/zachtheid... 1is zacht, 2medium zacht, 3is het stevigste, bij Mentor prothesen zij de anatomische vorm altijd nummertje 3! De stevigste dus, ivm dat ie dan minder van vorm kan veranderen.

hi allemaal! Bij deze mijn verslagje van gisteren.

Ik moest om half 8 bij de kliniek zijn. Ik moest eerst nog eventjes wachten en toen kwam er iemand om foto's te maken. Daarna mocht ik eigenlijk meteen mee naar de uitslaapzaal om me om te kleden en alles. AFscheid genomen van mn vriend en toen ging 't beginnen. Zenuwachtig dat ik was! Vanaf toen is het heel snel gegaan. Dr. van Tits kwam aftekenen, de anesthesist kwam wat vragen stellen en toen mocht ik mee naar de operatiekamer. Ik weet dat ik nog een aantal vragen heb beantwoord en toen was ik weg. Toen ik wakker werd had ik wel wat pijn maar 't was te doen. En ik had zo'n warme blazer onder mn deken! Die wil ik thuis ook wel! heerlijk! Ik moest alleen ontzettend plassen hihi. Gelukkig voelde ik me al vrij snel goed genoeg om gewoon naar de wc te gaan samen met de verpleegkundige. Dat ging prima en toen wilde ik t liefste gewoon naar huis! Volgens mij was ik rond kwart voor 10 wakker geworden ofzo. Uiteindelijk daar nog even in een stoel gezeten en een kopje thee gedronken. Dr. van tits kwam nog even langs, maar alles was eigenlijk prima verlopen zei hij. Geen gekke dingen dus.

We zijn rond half 12 naar huis gegaan dus ik was weer lekker op tijd thuis. Gisteren viel de pijn eigenlijk reuze mee! Ben 's nachts wel wakker geworden en had erge last van mijn rug. Mijn vriend heeft me toen even omhoog getakeld en heb toen even rondgelopen en pijnstillers gepakt. Daarna verder kunnen slapen tot half 8. Toen was ik er weer klaar mee en ben ik naar de bank verhuisd. Vandaag is de pijn wel erger dan gisteren al kan ik 't niet echt pijn noemen. Met name het opstaan is erg vervelend. Geeft zo'n drukkende pijn op mn borst. Alsof er een olifant op me heeft gestaan ofzo ;) Als ik gewoon rustig ergens zit is het prima te doen! Het is nu 18:00 en heb eigenlijk vandaag nog maar 1 pijnstiller gehad.

Maar al met al is het me echt meegevallen! Ik was erg zenuwachtig voor het resultaat dus heb meteen thuis gekeken met mijn vriend samen. Ik vind ze nu al mooi! Ze staan nog wel wat ver uit elkaar naar mijn idee, maar ik geloof dat dat door het vocht kon komen is me verteld.

Verder ben ik echt super goed behandeld in de kliniek! Allemaal lieve mensen daar!

Dus tot nu toe gaat het eigenlijk heel goed met me!! :)

Groetjessss

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.