Ga naar inhoud

Maria1382 : 30 november 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames, 

 

Ik ben nieuw hier en trotse mama van 4 kids. Na een lange wens en 4 zwangerschappen ga ik er eindelijk voor om mijn borsten te laten vergroten. Maar waar te beginnen hihihi 

 

Dus zal al jullie verhalen lekker gaan doorlezen en hoop in de zomer een operatie gepland te hebben staan. Dit ivm ontzwangeren😊

 

De vragen die nu in mijn hoofd spoken..pff zijn er al zoveel.

- moeten mijn borsten eerst gelift worden..

-wil graag GROTE borsten, kan dit wel? 

-en natuurlijk welke arts. 

 

Zal deze vragen uiteindelijk zelf moeten gaan beantwoorden, met wat hulp van jullie natuurlijk 😁 en de uiteindelijke arts. 

 

Heb al een consult gehad bij DG maar dit is mij niet goed bevallen helaas😔. Keek er erg naar uit maar kwam teleurgesteld en wat in de war thuis. 

 

Maar ik geef niet op, zeker niet na wat van jullie mooie en leuke verhalen gelezen te hebben en ga deze grote zoektocht rustig aan om mijn wens waar te gaan maken😊

 

Groetjes 

Maria 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382

Welkom hier 🥳Ik heb echt veel gehad aan dit forum. Zowel voor als na de operatie. 
Ik ben vorig jaar geopereerd en ik wou dat ik het eerder gedaan heb😂 vooral nu met de Corona.

inmiddels jaar thuis werken , geen vakantie , geen 🏖 strand . Hopen dat we deze zomer er echt van kan genieten ☺️.

 

Ik weet niet wat je voor situatie is? 
Maar ik ben zelf in Park kliniek geopereerd door de Braam . En daar heb je ook Nio wel bekend als de grote borsten. Betreft Lift, ik dacht dat ik ook eerst een lift nodig had , maar toch niet nodig geweest omdat de borsten leeg was aan de bovenkant en daardoor leek alsof ze echt hangen. Tepelstand was volgend de arts goed. 
Ik had wel verschillende borsten , 1 was kleiner dan de ander. Ik heb de Motiva ergonomix Demi gekregen . 475 / 425 CC. 
ik had ze zeker niet groter gewild,
 
tip; Neem fotos mee van borsten die je erg mooi vind.  Dan weet de arts ook wat jij echt mooi vind en wat daarvoor nodig is😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!! Wat leuk dat je de stap genomen hebt. Ik heb geen ervaringen met grote borsten... Ik wilde zelf zo natuurlijk mogelijk en ben bij Laura Zaal geweest. Heel blij mee. 

 

Dr van der Pot maakt ook hele mooie borsten. Als je instagram hebt zou je daar even op kunnen kijken. Hij geeft ook veel uitleg daar. Heb je al verdee gekeken naar artsen zelf?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lindan, 

 

Wat super lief dat je reageerd❤ en mij een beetje wegwijs maakt hier. Kom er namelijk nog niet zo goed uit 🙈🤣 probeer bijv  op galerij te drukken en dan op bv maar kom dan weer in een chat terecht... komt misschien omdat ik het op de telefoon doe. Of ligt gewoon aan mij😅

 

Wat toevallig, ik heb ook gebeld met park kliniek voor dr Nio maar moet 2e week van februari terug bellen ivm drukte😬.

 

Maar super fijn om te horen dat het je goed is bevallen😁❤!!! En je er blij mee bent is toch wel spannend hoor😅

 

Ik heb dus 2weken gelden een consult gehad bij gabriels DG. Keek er zooooo naar uit. 

Na 2 uur gereden te hebben begon het gesprek meteen dat ze nog niks voor mij kon betekenen omdat ik pas bevallen was, ook passen was niet mogelijk😕. Dit kon ik zelf ook wel bedenken daarom had ik eerst een mail hierover gestuurd maar hun adviseerde mij juist om langs te komen?? 

 

Daarbij begon het gesprek meteen nadat ik mij had uitgekleed.  met wat zij voor mij in gedachte had. 375 cc en misschien een lift maar waarschijnlijk niet. Op het randje. 

 

Mijn ene borst hangt ook iets meer. En boven wat platter als onder. 

 

Nadat ik vroeg wat het aantal cc inhoud omdat dit in mijn ogen zooo verschillend lijkt. Kwam de vraag..  maar wat wil JIJ eigenlijk?? Had nu inmiddels mijn kleren weer aan. 

 

Ja kijk dat vond ik namelijk wel even een belangrijke vraag. Even graag verdiepen in de persoon tegen over je. Vond het al zo spannend. En had graag het gesprek met deze vraag begonnen. 

 

Toen ik aangaf dat ik groot wilde...streepte ze meteen de 375 door en zei ooh dan gaan we toch even passen. Kreeg ook maar 1 maat te zien nu was het 450cc . En nu wel met lift?? T-shirt erover, foto's maken en ik dacht alleen maar. Is dit het??? 

 

Zoals je begrijpt gingen mijn hersenen aardig kraken en kreeg ik het hele gesprek niet meer verder mee. Begreep er niks meer van. 450cc?? Hoe had groter eruit gezien..waarom moest het zo snel en kort door de bocht? ..maar durfde niks meer te zeggen want gesprek liep al zo raar. Voelde me niet echt serieus genomen.  Dus 2 uur terug gereden zonder smile en tevreden gevoel over mijn lang gekoesterde droom. 

 

Zeg niet dat deze praktijk slecht is hoor. Zie veel mooie foto's voorbij komen.

Alleen mijn eerste indruk was slecht en dat vind ik toch erg belangrijk voor dit hele gebeuren. 

 

Maar ook nu weer na jouw verhaal ga ik vol goede moet verder opzoek😁😊💪🏼. En krijg ik er weer heel veel zin in🥰 dank je wel!! 

 

Heb jij trouwens foto's en zou ik die mogen zien? Weet ook niet precies hoe dat werkt hoor...om foto's te bekijken. voel me zo nieuw en onwetend hier🤣🤣🙈

 

Groetjes😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lindan, 

 

Wat super lief dat je reageerd❤ en mij een beetje wegwijs maakt hier. Kom er namelijk nog niet zo goed uit 🙈🤣 probeer bijv  op galerij te drukken en dan op bv maar kom dan weer in een chat terecht... komt misschien omdat ik het op de telefoon doe. Of ligt gewoon aan mij😅

 

Wat toevallig, ik heb ook gebeld met park kliniek voor dr Nio maar moet 2e week van februari terug bellen ivm drukte😬.

 

Maar super fijn om te horen dat het je goed is bevallen😁❤!!! En je er blij mee bent is toch wel spannend hoor😅

 

Ik heb dus 2weken gelden een consult gehad bij gabriels DG. Keek er zooooo naar uit. 

Na 2 uur gereden te hebben begon het gesprek meteen dat ze nog niks voor mij kon betekenen omdat ik pas bevallen was, ook passen was niet mogelijk😕. Dit kon ik zelf ook wel bedenken daarom had ik eerst een mail hierover gestuurd maar hun adviseerde mij juist om langs te komen?? 

 

Daarbij begon het gesprek meteen nadat ik mij had uitgekleed.  met wat zij voor mij in gedachte had. 375 cc en misschien een lift maar waarschijnlijk niet. Op het randje. 

 

Mijn ene borst hangt ook iets meer. En boven wat platter als onder. 

 

Nadat ik vroeg wat het aantal cc inhoud omdat dit in mijn ogen zooo verschillend lijkt. Kwam de vraag..  maar wat wil JIJ eigenlijk?? Had nu inmiddels mijn kleren weer aan. 

 

Ja kijk dat vond ik namelijk wel even een belangrijke vraag. Even graag verdiepen in de persoon tegen over je. Vond het al zo spannend. En had graag het gesprek met deze vraag begonnen. 

 

Toen ik aangaf dat ik groot wilde...streepte ze meteen de 375 door en zei ooh dan gaan we toch even passen. Kreeg ook maar 1 maat te zien nu was het 450cc . En nu wel met lift?? T-shirt erover, foto's maken en ik dacht alleen maar. Is dit het??? 

 

Zoals je begrijpt gingen mijn hersenen aardig kraken en kreeg ik het hele gesprek niet meer verder mee. Begreep er niks meer van. 450cc?? Hoe had groter eruit gezien..waarom moest het zo snel en kort door de bocht? ..maar durfde niks meer te zeggen want gesprek liep al zo raar. Voelde me niet echt serieus genomen.  Dus 2 uur terug gereden zonder smile en tevreden gevoel over mijn lang gekoesterde droom. 

 

Zeg niet dat deze praktijk slecht is hoor. Zie veel mooie foto's voorbij komen.

Alleen mijn eerste indruk was slecht en dat vind ik toch erg belangrijk voor dit hele gebeuren. 

 

Maar ook nu weer na jouw verhaal ga ik vol goede moet verder opzoek😁😊💪🏼. En krijg ik er weer heel veel zin in🥰 dank je wel!! 

 

Heb jij trouwens foto's en zou ik die mogen zien? Weet ook niet precies hoe dat werkt hoor...om foto's te bekijken. voel me zo nieuw en onwetend hier🤣🤣🙈

 

Groetjes😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai V, 

 

Dank je wel voor je reactie 😊. Heb dr pot meteen toegevoegd😁👍🏼 Super!!  ga ook daar rustig even rondkijken..

 

Ben op dit moment ook erg benieuwd naar Dr Nio en mijn vriendin heeft goede ervaren bij bergman klinieken. Zoveel keus😅 

 

Maar ik probeer echt ook op mijn gevoel af te gaan😊

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum @Maria1382

Zelf ben ik in 2019 door dokter Nio geopereerd en heel tevreden ! Eerlijke leuke man die ook niet vies is van een groot aantal cc en dus echt een grote borsten dokter als dit je wens is. 
Hoor voor de rest erg goede dingen over dr van der pot van blooming, en van Selms weet zo even niet waar hij werkzaam is. 
Inderdaad zoals hier boven ookal benoemd is is het slim of foto’s mee te nemen van wat je erg mooi vind en eventueel ook van wat je juist niet mooi vind. 
Heb zelf helaas geen album meer maar als je wat meer info wilt mag je altijd een berichtje sturen. 😘

Succes met het vinden van de arts waar jij je het meest happy bij voelt Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi herkenbaar 😂 

ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit voor Gabriels zou kiezen omdat ik de nazorg wat minder vertrouw. Nazorg is zo belangrijk! 
 

Wat is je voor situatie nu? En je bouw ? 
Heb je fotos gezien van wat je mooi vind ? 
In de zoek balk kan je ook heel veel info vinden over artsen en ervaringen maar ook fotos . 
 

als je in de album wilt kijken van een bepaald persoon dan zie foto. Mijn album is openbaar. 
Maar bij veel albums moet je toegang vragen. 
 

oh ja en als je reageert en je wilt dat degene de melding krijgt dan zet je @ ervoor.

bijv @Lindan

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Ellen1997,

 

Super lief😊!! Dank je wel voor je berichtje en leuk om ook jou positieve ervaring te lezen over Nio👍🏼

 

Dr Selms ken ik nog niet, dus ga ik ook zeker even naar kijken😁. Erg fijn dat jullie mij een beetje wegwijs maken en geloof ook zeker dat dit forum mij erg kan gaan helpen🙏

 

😘😘

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx voor de info @Lindan😘

Heb nu idd wat meer gezien hier..  😍. Die van jou zijn ook echt super mooi hoor!!!! Hoeveel cc had jij?? Zegt misschien niks hoor, ieder lichaam is weer anders. 

 

Ik ben zelf in oktober bevallen vd vierde. Dus me lichaam is een beeeetje uit balans🙈😅 

 

Heb normaal 36/38. Bh 80 b. Al weet ik dus niet zeker of dat wel mijn juiste maat is🤣 koop altijd iets met veeel push up🙈🤣

 

 Ben half surinaams dus heb hier en daar wel wat extra vlees wat totaal niet erg is. Maar nu hoop ik dus weer op een paar mooie boobs die van mij best wel mogen opvallen😁😊. Ga idd een album maken om mee te nemen. 

 

Tnxx voor de tips hier.. hoe dom kan je zijn om geen @voor een naam te zetten🙄🙈. Doe ik normaal altijd, nu hier te druk met ontdekken denk ik🤣🤣

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria1382 zei:

Tnx voor de info @Lindan😘

Heb nu idd wat meer gezien hier..  😍. Die van jou zijn ook echt super mooi hoor!!!! Hoeveel cc had jij?? Zegt misschien niks hoor, ieder lichaam is weer anders. 

 

Ik ben zelf in oktober bevallen vd vierde. Dus me lichaam is een beeeetje uit balans🙈😅 

 

Heb normaal 36/38. Bh 80 b. Al weet ik dus niet zeker of dat wel mijn juiste maat is🤣 koop altijd iets met veeel push up🙈🤣

 

 Ben half surinaams dus heb hier en daar wel wat extra vlees wat totaal niet erg is. Maar nu hoop ik dus weer op een paar mooie boobs die van mij best wel mogen opvallen😁😊. Ga idd een album maken om mee te nemen. 

 

Tnxx voor de tips hier.. hoe dom kan je zijn om geen @voor een naam te zetten🙄🙈. Doe ik normaal altijd, nu hier te druk met ontdekken denk ik🤣🤣

 

 

Welkom! Ik ben 3 dagen po vandaag rn heb echt al heel veel gehad aan dit forum. 

 

Ik ging oorspronkelijk ook een lift krijgen omdat ik toch wat hangers had (tubulaire borsten) en het is bij anatomische implantaten en een tepelhofverkleining gebleven. Nog heel gezwollen en opgeblazen dus kan eigenlijk nog weinig zeggen over het resultaat. Ik heb wel kleinere implantaten genomen omdat ik geen grote borsten wou. 

 

Heel veel succes! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382 dankjewel ☺️ Inderdaad elk lichaam is anders . ligt ook aan je borstbreedte en je bouw. Ik ben best wel klein en slank dus deze maat oogt best “groot”. Het had echt niet groter moeten zijn. 
Ik heb 475 /425 Cc  vanwege “verschillende “borsten.


ik weet nog toen ik net dit forum ontdekte zonet voor mijn operatie . Ik was echt 24 uur aan het lezen , de hele dag naar boobs kijken 😂mijn partner die af en toe stiekem op mijn scherm keek en opmerking had van; ben je nu alweer naar boobs aan kijken😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha @Lindanzoooo herkenbaar. Ook mijn mannetje moet het hier ondervinden🙈

Gezellig samen filmpje kijken etc gaat nu vaak gepaard met wat voorbij komende boobs😳🤣

 

Het is dat ik dat nog even de tijd heb en rustig alles kan ontdekken hier en informatie kan opdoen maar dit forum werkt lekker verslavend idd😁😍

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum! :D

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt voor een bv!! :43:

Ik ben 4 januari door dr. van der Weij geopereerd en heb 300 cc anatomisch voor de spier gekregen.

Het aantal cc zegt niet zoveel ben ik inmiddels achter. Je voorstiuatie bepaalt grotendeels hoe het gaat worden.

Ik ben niet zo groot en had een 75B maar vind ze groter ogen dan sommige die weer meer cc hebben.

 

Heb ook heel veel gehad aan dit forum, zowel vóór als na mijn operatie dus wens je veel plezier met oriënteren!

Als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo lieve dames, 

 

Het is nu 04:52 en lig dus klaar wakker in bed🤣. Beetje gezonde zenuwen al voor mijn aankomende lift en vergroting in november 🥰. Zoooooo spannend dit. 

 

Ben trotse mama van 4. Oudste 15 en jongste bijna 11 maanden. Ik bedank mijn boobs voor al het harde werk de afgelopen 15 jaar 🙏😁 maar nu kies ik een keertje voor mezelf. Dat lukt me niet zo snel 🙈 

 

Krijg 30 nov 1050cc bij Dr Nio en er zal ook wat van mijn huidige thee zakjes verwijderd worden. 

 

Dames ik ben zoooo enthousiast,  gespannen en hyper tegelijk!!! Hoe kom ik deze maanden door😅???? 

 

Zal binnenkort ook even een mapje aanmaken met foto's van nu en verder. Voor wie het leuk / interessant vind om mee te kijken🥰 

 

Ik ga nu toch maar weer proberen te slapen voordat de kleine meid weer van zich laat horen☺

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend voor je zeg!!😍 goed dat je lekker even voor jezelf kiest nu dat heb je wel verdient met 2 kids💪🏻 mijn jongste is ook 11 maanden..hoe toevallig😜 Ik ben heel benieuwd naar jou verhaal en zal je topic zeker in de gaten houden. Ben zelf over het algemeen heel erg tevreden over mijn operatie bij nio😇 knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89

Dank je wel voor je lieve reactie😊❤ en super om te horen dat je tevreden ben. Mag ik vragen wat je precies hebt laten doen😁 altijd leuk om werk van Nio te bewonderen🥰

 

Jaaa het is super super spannend maar daar weet jij alles van hihi maar na 4 kids...jaa het zijn er 4 geen 2🤣🤣 15, 12, 10 jaar en 11 maanden is het wel tijd voor mij idd. 

 

Hoe ging het bij jou met je kleine, daar maak ik me nog wel zorgen om. Tillen etc zit er dan even niet in denk ik🤣

 

Xxx❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382 ooh joh! 4 zelfs😂 had er helemaal overheen gelezen. ik heb zelf alleen een borstvergroting gehad bij nio en wij hadden al eerder prive contact gehad toen je je nog aan het oriënteren was😇 je kan altijd nog even spieken bij me als je dat wilt,ik heb pas geleden een foto met het eindresultaat geplaatst. Ik vond het persoonlijk echt wel pittig met de kinderen hoor😅 ik heb 2 kids,mijn zoontje is nu 2 jaar en mijn dochtertje 11 maanden dus toen ik mijn operatie had waren ze echt wel nog klein..meidd ik ging kapot🤣 gelukkig was t het allemaal waard🤗 heel leuk om te horen dat je nu een datum hebt waar je naar uit kunt kijken!😍 dikke knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2021 om 05:04, Maria1382 zei:

Hallo lieve dames, 

 

Het is nu 04:52 en lig dus klaar wakker in bed🤣. Beetje gezonde zenuwen al voor mijn aankomende lift en vergroting in november 🥰. Zoooooo spannend dit. 

 

Ben trotse mama van 4. Oudste 15 en jongste bijna 11 maanden. Ik bedank mijn boobs voor al het harde werk de afgelopen 15 jaar 🙏😁 maar nu kies ik een keertje voor mezelf. Dat lukt me niet zo snel 🙈 

 

Krijg 30 nov 1050cc bij Dr Nio en er zal ook wat van mijn huidige thee zakjes verwijderd worden. 

 

Dames ik ben zoooo enthousiast,  gespannen en hyper tegelijk!!! Hoe kom ik deze maanden door😅???? 

 

Zal binnenkort ook even een mapje aanmaken met foto's van nu en verder. Voor wie het leuk / interessant vind om mee te kijken🥰 

 

Ik ga nu toch maar weer proberen te slapen voordat de kleine meid weer van zich laat horen☺

 

Xxx

Gefeliciteerd met je keuze! Zo leuk om naar uit te kijken! Ik moest ook een paar maanden geduld hebben, maar voor je t weet ik het zover, de tijd vliegt (zeker met 4 kids 😅)

 

Je krijgt een hele grote maat, zijn er dan nog extra voorschriften voor tijdens je herstel en erna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik herken je gevoel helemaal! Ik was net zo hyper eind mei. Ik vroeg me ook af, hoe kom ik de tijd door…..nou! Al klaar! Afgelopen vrijdag is mijn langgekoesterde wens in vervulling gegaan! Zit met een grote grijns op de bank, te genieten van het uitzicht naar beneden ook al zitten ze zo ongeveer nog in mijn keel 😂.

Ik heb respect voor het volume dat je krijgt. Ik ben heel benieuwd hoe je voorsituatie is. Ik had 75A, en heb 380 cc gekregen. Wil je meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jensterhahaha tot in je keel🤣 dat lees ik heel veel. Nou dan komen die van mij me oren uit denk ik🙈😅 

 

Maar fijn om te lezen dat dit hyper gevoel niet aan mij ligt. Met 4 kids en werk wordt je vaak echt geleefd en merk dat ik nu dan vaak van die... Ojaaaa ik krijg borsten 😱🥰 momentjes heb😁

 

En schaam me diep maar ik ben dus 1 van die vrouwen die niet precies weet welke maat ik nu heb... ja maatje ongelijke theezakjes😕 

 

Ik zal morgen avond even wat foto's maken. Dan hebben jullie ook een beter beeld. 

 

Kan ik ook met jou meekijken ben wel heel benieuwd 😊 

 

Lekker genieten jij en super fijn dat je je zo goed voelt❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobs1234dank je wel😊!! En geloof je direct dat het snel gaat. Even flink genieten van de voorpret dan meer😁 

 

Ik moet zowieso een nachtje blijven. Maar dit heeft ook met de lift te maken en verder laat ik het op me afkomen😊. Heb zowieso 2 weken vrij. Ik werk in een nagel groothandel en geef diverse nagel opleidingenen / workshops. Dus het lesgeven moet wel weer een keer lukken denk ik. Maar goed, je weet nooit hoe je lichaam reageert 🙈 

 

Verder zal ik heeel goed het advies van mijn arts opvolgen laat het ook beetje over me heen komen hoor😅😊

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89ojaaa weet het weer😊. Heb meteen weer even gespiekt 😁

 

maar WAUW😍👍🏼 wat zijn ze mooi geworden. Echt super🥰!! Snap dat je tevreden bent. Maar je zei ook over het algemeen 🙈... toch niet helemaal dan?? Ben even nieuwsgierig 😊

 

En ja met de kleine wordt wel dingetje.. ben 2 weken vrij samen met manlief ❤maar maak me best zorgen om het optillen daarna. Lijkt me echt not done😖

Hoe heb jij dit gedaan? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382 dankje! wat lief😊 mijn protheses konden niet zo goed zakken omdat mijn oude borst plooi dat niet toelaat en daardoor lopen ze gezien vanaf de zijkant wat meer recht ipv rond. Daar was het een en ander aan te doen maar ook daarbij het risico op een double bubble en dat vond ik het niet waard🙂 je kan niet alles hebben vind ik en ik ben echt wel trots op hoe mooi het is geworden!🥰 ze zijn zacht en bewegen goed mee,en heb overal mijn gevoel terug in mijn boobs. mijn zoontje tilde ik alleen op als het echt moest en mijn dochtertje was ongeveer 5 maanden dus niet echt zwaar😅 moest wel echt even uitkijken met mijn zoontje..die kon soms nogal wild bewegen😂 het is even niet ideaal maar het komt vast goed hoor met de kids!💪🏻 knuffelxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.