Ga naar inhoud

Eén borst veel te hoog


AK21

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik sta inmiddels al drie dagen te huilen voor de spiegel. Ik heb maandag 18 januari een borstvergroting ondergaan met 510cc (ik ben nogal breed gebouwd) saline implantaten van Mentor, voor de borstspier geplaatst. 

Bij het wakker worden voelde ik al verschil in de borsten en was er een drukverband aangelegd boven de rechterborst. Toen dit er eenmaal vanaf mocht kreeg ik de schrik van mij leven, één normale borst en de ander totaal misvormd, het implantaat zit ter hoogte van mijn hart en daaronder hangt de lege originele borst. 

Ik moet nu drie maanden een borstband gaan dragen maar bemerkte  aan de reactie van de pc al dat dit waarschijnlijk weinig kans van slagen heeft. Totaal in paniek nu.. zijn er dames die me kunnen helpen met ervaringen, advies en hun album willen delen? 

Bij voorbaat dank!

 

Ps: Ben ook al bij de huisarts geweest, die schrok van de reactie en heeft me doorgestuurd voor een second opinion in het ziekenhuis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis, welkom hier. Waaruit maakte je dat op uit de reactie van je pc? Als hij nu al ziet dat het weinig kans van slagen heeft volgens jou?

Als dat echt zo is, moet je hier echt wat mee hoor. Want dat is dan niet oke. 

Ik weet wel dat als je nog maar 1 week PO bent, er echt nog vrij weinig over gezegd kan worden en ze inderdaad vaak erg hoog en hoekig/blokkig kunnen zijn nog. Frankenboobs worden ze hier ook wel genoemd. 😅 Ook is het bekend dat beide borsten hun eigen genezingsproces doorgaan, dus dat 1 borst anders is dan de ander is ook niet gek. Heb je er toevallig al foto’s van? Het helpt denk ik ook als we hier een beeld hebben van hoe het er dan uit ziet bij jou, en of dat in de lijn van “normaal” ligt. 
Ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.