Ga naar inhoud

COSSkids Nederland? Wat moeten we hiervan geloven?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Vandaag kwam ik op een ander forum de volgende website tegen: https://www.cossnederland.eu/
De meneer van deze website schreef op dat andere forum een hele preek over dat vrouwen met siliconen hun baby abolsuut geen moedermelk mogen geven omdat het "vervuilde moedermelk" is. Ik citeer nog een aantal quotes uit het stuk: "kinderen geboren onder de siliconen van moeder zijn bij de geboorte al vergiftigd met deze ziekmakende bestanddelen", "Een plastisch chirurg zal in de meeste gevallen een positieve info verstrekken over borstvoeding met implantaten. Hij wordt er achteraf als het toch verkeerd gaat niet verantwoordelijk voor gehouden" en  "Vaccinaties zijn ontworpen voor gezonde kinderen, en daar is niets mis mee. Maar kinderen geboren onder de siliconen implantaten van de moeder zijn niet gezond en hebben een immuunprobleem."

 

Tsja. Ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan vinden?
Persoonlijk vind ik de manier van schrijven en de website er helemaal niet betrouwbaar uit zien, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen etc!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.