Ga naar inhoud

-1986- : 20 januari 2021 : Dr Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Eindelijk...woensdag is het zo ver... Morgen dus :) Mega spannend! (zeker in tijden van corona was het spannend tot de laatste minuut)
Ik ben al eventjes aan het lezen hier op het forum en heb met sommigen ook al een leuke babbel gehad. Met momenten was het zelf verslavend :)  Het lijkt me dan ook logisch om mijn situatie ook hier te delen.
34 jaar en twee kindjes later ga ik ervoor...
Op aanraden en na veel positieve dingen te zien en te lezen ging ik langs bij Dr. Frans Straten en dit is me erg goed bevallen. De keuze was dan ook snel gemaakt.
Ik ben 1m69 en weeg 57kg en heb nu een 75A. Het worden 425 - 450cc implantaten (wordt bekeken tijdens de operatie), rond, dual plane, mentor xtra high profile.

Ook hier zijn er heel wat twijfels aan vooraf gegaan, maar het is iets wat al heel lang in mijn hoofd speelt en er niet zal uitgaan.
Dat het nu maar snel morgen is.......

 


 
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Hier ben ik weer, 1wk PO... En jullie hebben nog een verslagje van mij te goed.
Onderweg nr de kliniek kwamen de zenuwen naar boven, amai al m'n twijgels waren daar plots terug, maar eens toegekomen verliep alles heel rustig en was ik op mijn gemak. Infuus geprikt, nog een paar vragen beantwoord, alles werd afgetekend en daar ging ik. Lang geleden dat ik nog zo goed geslapen had 😝 en dat heb ik ook wel 10 keer gezegd!
Het ontwaken liep vlot ik kreeg water met siroop, een cracker met kaas en daarna een theetje in de relax. Wel rilde ik super hard, maar ze hebben me goed warm gemaakt/gehouden en dan ging het al snel beter.
Super blij met m'n nieuwe boobies vertrok ik uit het ziekenhuis.
De eerste nacht was een echte ramp, amper geslapen ik lag niet goed, m'n rug en schouders deden pijn, zelfs m'n poep, m'n armen waren precies ook stram. Ik kon mezelf ook niet goed in een andere positie leggen dus mijn man heeft het ook geweten....
Gelukkig is dit maar bij één nacht gebleven.
Wat de pijn betreft die viel/valt erg goed mee, het is meer een constante druk/spanning die ik voel, niet echt pijn te noemen dus. De ene keer voel ik die druk ook op m'n ribben of borstbeen, maar daar ziet het serieus geel/blauw, dus is ook niet abnormaal. En elke dag gaat het gewoon beter.....
Wel heb ik de indruk dat ze 's morgens en 's avonds het meest gespannen staan, hebben jullie dat ook?
Ik sta ervan versteld hoeveel een mens zijn borstspieren gebruikt, uit de zetel of m'n bed komen is vb nog steeds geen evidentie....
Nu verlang ik vooral  naar de dag waarop ze hun "definitieve plaatsje" gevonden hebben en om nieuwe lingerie te  dragen 🤗 nog 5 weken te gaan 😊

 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fiedewiet ooh spannend! Veel succes, het aftellen kan beginnen 😁

Ik denk dat het vooral belangrijk is om het heel rustig aan te doen, niks te forceren en je pijnstillers de eerste twee dagen goed te nemen. Zorg misschien ook dat je wat hulp hebt thuis (soms zijn het hele kleine dingen die in het begin moeizaam gaan). 

Door dit forum ben je ook wel goed op de hoogte wat er komen gaat, je kan je al een beetje voorbereiden... waar gaat je operatie trouwens door? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, -1986- zei:
Hi! Hier ben ik weer, 1wk PO... En jullie hebben nog een verslagje van mij te goed.
Onderweg nr de kliniek kwamen de zenuwen naar boven, amai al m'n twijgels waren daar plots terug, maar eens toegekomen verliep alles heel rustig en was ik op mijn gemak. Infuus geprikt, nog een paar vragen beantwoord, alles werd afgetekend en daar ging ik. Lang geleden dat ik nog zo goed geslapen had 😝 en dat heb ik ook wel 10 keer gezegd!
Het ontwaken liep vlot ik kreeg water met siroop, een cracker met kaas en daarna een theetje in de relax. Wel rilde ik super hard, maar ze hebben me goed warm gemaakt/gehouden en dan ging het al snel beter.
Super blij met m'n nieuwe boobies vertrok ik uit het ziekenhuis.
De eerste nacht was een echte ramp, amper geslapen ik lag niet goed, m'n rug en schouders deden pijn, zelfs m'n poep, m'n armen waren precies ook stram. Ik kon mezelf ook niet goed in een andere positie leggen dus mijn man heeft het ook geweten....
Gelukkig is dit maar bij één nacht gebleven.
Wat de pijn betreft die viel/valt erg goed mee, het is meer een constante druk/spanning die ik voel, niet echt pijn te noemen dus. De ene keer voel ik die druk ook op m'n ribben of borstbeen, maar daar ziet het serieus geel/blauw, dus is ook niet abnormaal. En elke dag gaat het gewoon beter.....
Wel heb ik de indruk dat ze 's morgens en 's avonds het meest gespannen staan, hebben jullie dat ook?
Ik sta ervan versteld hoeveel een mens zijn borstspieren gebruikt, uit de zetel of m'n bed komen is vb nog steeds geen evidentie....
Nu verlang ik vooral  naar de dag waarop ze hun "definitieve plaatsje" gevonden hebben en om nieuwe lingerie te  dragen 🤗 nog 5 weken te gaan 😊

 
 

 

Leuk je verslag te lezen! 

Ik ben vorige week donderdag geopereerd dus het loopt wat gelijk! Ik had ook zoveel stress en twijfels , wou me s morgens gewoon omdraaien, gsm uitzetten en terug in bed kruipen. 😅

 

S avonds lijken mijn borsten inderdaad ook meer gezwollen. Eén borst is ondertussen wel al wat ontzwollen en zachter, maar de andere is echt nog een harde tennisbal en doet nog pijn. De druk herken ik heel goed, die wordt elke dag een beetje minder bij mij. En jeuken dat ze doen trouwens! 😂

 

Ik heb vooral pijn aan mijn linkerschouder, ik vermoed een ontsteking door de slechte slaaphouding. Ik slaap nog altijd half rechtop in de zetel. Slaap jij al gewoon plat? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2021 om 20:59, Amaryllis zei:

Leuk je verslag te lezen! 

Ik ben vorige week donderdag geopereerd dus het loopt wat gelijk! Ik had ook zoveel stress en twijfels , wou me s morgens gewoon omdraaien, gsm uitzetten en terug in bed kruipen. 😅

 

S avonds lijken mijn borsten inderdaad ook meer gezwollen. Eén borst is ondertussen wel al wat ontzwollen en zachter, maar de andere is echt nog een harde tennisbal en doet nog pijn. De druk herken ik heel goed, die wordt elke dag een beetje minder bij mij. En jeuken dat ze doen trouwens! 😂

 

Ik heb vooral pijn aan mijn linkerschouder, ik vermoed een ontsteking door de slechte slaaphouding. Ik slaap nog altijd half rechtop in de zetel. Slaap jij al gewoon plat? 

 

Hi! De eerste nacht sliep ik behoorlijk recht, nu slaap ik zo tussen de twee, nog steeds niet plat dus 😁 maar ik slaap wel goed gelukkig. Kheb het ook nog niet echt geprobeerd om plat te slapen. Misschien lukt het wel maar dan vrees ik wel dat ik nog moeilijker recht geraak 😁 tenzij ik zou rollen op m'n zijkant, maar dat mag nog niet echt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2021 om 18:08, -1986- zei:

@Fiedewiet ooh spannend! Veel succes, het aftellen kan beginnen 😁

Ik denk dat het vooral belangrijk is om het heel rustig aan te doen, niks te forceren en je pijnstillers de eerste twee dagen goed te nemen. Zorg misschien ook dat je wat hulp hebt thuis (soms zijn het hele kleine dingen die in het begin moeizaam gaan). 

Door dit forum ben je ook wel goed op de hoogte wat er komen gaat, je kan je al een beetje voorbereiden... waar gaat je operatie trouwens door? 

Ja het is echt nog maar een paar nachtjes slapen....! 🙂 Ik verblijf gelukkig daarna een tijdje bij m’n ouders, dus wat dat betreft kan ik het heel rustig aan doen. Ik word geopereerd bij de Boerhaave Kliniek (en zover ik weet gaat het gewoon door...? Haha) 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.